Ääh!

StarAngel

Meinasin kirjoittaa jotain älyllistä, mutta en jaksakaan...taaskaan...pitää mennä nukkumaan, jotta jaksaa taas herätä aikaisin töihin....
Esitän vaan kysymyksen, jos jollakin olisi vastaus siihen:
Mikä olisi hyvä keino rikastua äkkiä, jotta voisi lopettaa tämän maallisen kärsimyksen eli työnteon? Minua väsyttää jo yleensäkin kokonaisvaltaisesti tämä pakkotahti...
haluaisin elää helpommalla, ilman stressiä ja kiirettä. Ainaista rahanperässä juoksua...
haluan pudota pois siitä menestyksen kelkasta, jossa en ole edes ollutkaan.;))

12

395

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kun..

      ..lopettaa miettimästä "hyvää keinoa rikastua äkkiä".
      Näin opetin myös tytärtäni, ja nyt on jo ok-talo. ;)

      Niin kun tuon neuvon annoin olin kyllä järkännyt "heille" velattoman yrityksen.

      • StarAngel

        oo niin pahasti miettinytkään kuin niillä pahimmilla väsymyksen ja vitutuksen hetkillä...kun tuntuu, ettei jaksa eikä riitä mihinkään, niin silloin haluaa pois oravanpyörästä.
        Velka pitää virkeänä...niin sanotaan, mutta kyllä se välillä ahdistaakin, kun tuntuu, ettei milloinkaan tule sitä päivää, jolloin aurinko paistaa.:/


    • vaikeeta on tietys elämänvaihees hypätä pois kelkast johon on noussut.

      Jälkiviisautta on sanoa ettei olis kelkkaan pitäny hypätäkkää mut jo kelkassa oleva - varsinkin jos on muita ihmisii siinä mukana. Isoi pettymyksii voi tulla läheisille jos itseensä alkaa toteuttaa.

      Ken tuntee sympatiaa perheenisää kohtaan joka kolmannen lapsen jälkeen lähtee ettimään itseään Himalajalle tai lähipupiin?

      Mutta ei hätä ole tämän näköinen. Se on useimmiten pieni ja punainen. Sitä ko välil potkasee vähä edemmäs ni ainaki se hetkeks häipyy.

      • StarAngel

        mullakin vikana, että oon miettinyt liikaa eteenpäin...pitäisi osata elää päivä kerrallaan ja herätä uuteen aamuun uskoen johonkin, jota ei koskaan tule olemaan....
        Kyllä minä optimisti olen, mutta uupumus koettelee sitäkin joskus kovin...
        haluaisin olla nyt vaikka puunhalaaja, ottaa aikaa itselleni ja elämälle, perheelle, jolle ei koskaan ole riittävästi aikaa eikä voimia.
        Kyllä olen kovasti miettinyt sitä hyppäämistä kelkasta ja mitä enemmän aikaa palaa, niin sitä vahvemmaksi se ajatus tulee.
        On kysyttävä itseltään: pärjäisinkö elämässä vähemmällä?
        Entäpä, jos unohtaisin Kappahlit ja Hennes&maurizit ja tyytyisin vähempään?
        Onko tervettä elämää kulkea muodin perässä ja syödä mikroruokaa?
        Järvi on vieressä ja omilla pelloilla voisi kasvattaa talven eväät, metsässä marjoja...mutta, mutta...
        se askel...se ei oo helppo...ja onko sitä sittenkään onnellinen?


      • asioita olen
        StarAngel kirjoitti:

        mullakin vikana, että oon miettinyt liikaa eteenpäin...pitäisi osata elää päivä kerrallaan ja herätä uuteen aamuun uskoen johonkin, jota ei koskaan tule olemaan....
        Kyllä minä optimisti olen, mutta uupumus koettelee sitäkin joskus kovin...
        haluaisin olla nyt vaikka puunhalaaja, ottaa aikaa itselleni ja elämälle, perheelle, jolle ei koskaan ole riittävästi aikaa eikä voimia.
        Kyllä olen kovasti miettinyt sitä hyppäämistä kelkasta ja mitä enemmän aikaa palaa, niin sitä vahvemmaksi se ajatus tulee.
        On kysyttävä itseltään: pärjäisinkö elämässä vähemmällä?
        Entäpä, jos unohtaisin Kappahlit ja Hennes&maurizit ja tyytyisin vähempään?
        Onko tervettä elämää kulkea muodin perässä ja syödä mikroruokaa?
        Järvi on vieressä ja omilla pelloilla voisi kasvattaa talven eväät, metsässä marjoja...mutta, mutta...
        se askel...se ei oo helppo...ja onko sitä sittenkään onnellinen?

        minäkin mietiskellyt ja nyt innostamanasi parhaillaankin...Toistaiseksi tyydyn hyppäämään oravanpyörästä viikonloppuisin, jolloin suuntaan autoni keulan kohti kesämökkiäni...


      • StarAngel
        asioita olen kirjoitti:

        minäkin mietiskellyt ja nyt innostamanasi parhaillaankin...Toistaiseksi tyydyn hyppäämään oravanpyörästä viikonloppuisin, jolloin suuntaan autoni keulan kohti kesämökkiäni...

        onkin ihana tapa rentoutua...pelkään vaan, että viikonloppukaan ei riitä palautumiseen...
        kun tulee ikää lisää, niin levon tarve suurenee tavallaan, vaikka unen tarve vähenee...eikö olekin outo yhdistelmä?;)
        Pitäisi meidänkin rakentaa kesämökki...olisi ihanan rauhallinen paikka pienen metsälammen rannassa, lähellä kotia...mutta olishan se lomailua olla pois näistä ympyröistä.
        Oikeestaan ihminen pärjää vähemmälläkin, kun vaan pystyy irrottautumaan valmiista elämästä.
        Onnistuuko se nykyihmiselle?
        Sehän se eniten pelottaakin?
        Kun ahdistaa se oravanpyörä, niin jos sen jättää, niin ahdistuuko siitä hiljaisuudesta?


      • muutoksia
        StarAngel kirjoitti:

        onkin ihana tapa rentoutua...pelkään vaan, että viikonloppukaan ei riitä palautumiseen...
        kun tulee ikää lisää, niin levon tarve suurenee tavallaan, vaikka unen tarve vähenee...eikö olekin outo yhdistelmä?;)
        Pitäisi meidänkin rakentaa kesämökki...olisi ihanan rauhallinen paikka pienen metsälammen rannassa, lähellä kotia...mutta olishan se lomailua olla pois näistä ympyröistä.
        Oikeestaan ihminen pärjää vähemmälläkin, kun vaan pystyy irrottautumaan valmiista elämästä.
        Onnistuuko se nykyihmiselle?
        Sehän se eniten pelottaakin?
        Kun ahdistaa se oravanpyörä, niin jos sen jättää, niin ahdistuuko siitä hiljaisuudesta?

        hienovaraisesti ja tunnustellen, voi päästä kenties parhaaseen lopputulokseen; näin ainakin uskon...

        Äkilliset elämäntapa-, ihmissuhde- yms. muutokset tuovat ehkä alussa vapaudentunteen, mutta sitä seuraa ankara henkinen krapula...

        Liika äkillinen hiljaisuus ahdistaa, kyllä...


      • kielibasa

        oli opettajani aikoinaan peruskoulussa.. ei häntä kukaan potkinut.. häntäkään.. ja näkyvistä täti taapersi aina iltapäivisin :-)


    • tonverran kerättynä,
      • StarAngel

        onks toi pahanpäivän varalle?;))
        Nyt jo piristi kummasti.:))
        Voitko vipata mulle tuosta sellaisen kuution kasan?
        Eihän ne vaan ole ruplia? Jos on, niin pidä hyvänäsi.;)


      • koko läjä
        StarAngel kirjoitti:

        onks toi pahanpäivän varalle?;))
        Nyt jo piristi kummasti.:))
        Voitko vipata mulle tuosta sellaisen kuution kasan?
        Eihän ne vaan ole ruplia? Jos on, niin pidä hyvänäsi.;)

        on 206 miljoonaa dollaria.Meksikon poliisin takavarikoimia huumerahoja.Kyllä noilla vähän aikaa pärjäis.


      • Avenging.Angel
        koko läjä kirjoitti:

        on 206 miljoonaa dollaria.Meksikon poliisin takavarikoimia huumerahoja.Kyllä noilla vähän aikaa pärjäis.

        Hyvää yötä


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      595
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      66
      548
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      535
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe