Ääh!

StarAngel

Meinasin kirjoittaa jotain älyllistä, mutta en jaksakaan...taaskaan...pitää mennä nukkumaan, jotta jaksaa taas herätä aikaisin töihin....
Esitän vaan kysymyksen, jos jollakin olisi vastaus siihen:
Mikä olisi hyvä keino rikastua äkkiä, jotta voisi lopettaa tämän maallisen kärsimyksen eli työnteon? Minua väsyttää jo yleensäkin kokonaisvaltaisesti tämä pakkotahti...
haluaisin elää helpommalla, ilman stressiä ja kiirettä. Ainaista rahanperässä juoksua...
haluan pudota pois siitä menestyksen kelkasta, jossa en ole edes ollutkaan.;))

12

337

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kun..

..lopettaa miettimästä "hyvää keinoa rikastua äkkiä".
      Näin opetin myös tytärtäni, ja nyt on jo ok-talo. ;)

Niin kun tuon neuvon annoin olin kyllä järkännyt "heille" velattoman yrityksen.

• StarAngel

oo niin pahasti miettinytkään kuin niillä pahimmilla väsymyksen ja vitutuksen hetkillä...kun tuntuu, ettei jaksa eikä riitä mihinkään, niin silloin haluaa pois oravanpyörästä.
        Velka pitää virkeänä...niin sanotaan, mutta kyllä se välillä ahdistaakin, kun tuntuu, ettei milloinkaan tule sitä päivää, jolloin aurinko paistaa.:/

• vaikeeta on tietys elämänvaihees hypätä pois kelkast johon on noussut.

Jälkiviisautta on sanoa ettei olis kelkkaan pitäny hypätäkkää mut jo kelkassa oleva - varsinkin jos on muita ihmisii siinä mukana. Isoi pettymyksii voi tulla läheisille jos itseensä alkaa toteuttaa.

Ken tuntee sympatiaa perheenisää kohtaan joka kolmannen lapsen jälkeen lähtee ettimään itseään Himalajalle tai lähipupiin?

Mutta ei hätä ole tämän näköinen. Se on useimmiten pieni ja punainen. Sitä ko välil potkasee vähä edemmäs ni ainaki se hetkeks häipyy.

• StarAngel

mullakin vikana, että oon miettinyt liikaa eteenpäin...pitäisi osata elää päivä kerrallaan ja herätä uuteen aamuun uskoen johonkin, jota ei koskaan tule olemaan....
        Kyllä minä optimisti olen, mutta uupumus koettelee sitäkin joskus kovin...
        haluaisin olla nyt vaikka puunhalaaja, ottaa aikaa itselleni ja elämälle, perheelle, jolle ei koskaan ole riittävästi aikaa eikä voimia.
        Kyllä olen kovasti miettinyt sitä hyppäämistä kelkasta ja mitä enemmän aikaa palaa, niin sitä vahvemmaksi se ajatus tulee.
        On kysyttävä itseltään: pärjäisinkö elämässä vähemmällä?
        Entäpä, jos unohtaisin Kappahlit ja Hennes&maurizit ja tyytyisin vähempään?
        Onko tervettä elämää kulkea muodin perässä ja syödä mikroruokaa?
        Järvi on vieressä ja omilla pelloilla voisi kasvattaa talven eväät, metsässä marjoja...mutta, mutta...
        se askel...se ei oo helppo...ja onko sitä sittenkään onnellinen?

• asioita olen
        StarAngel kirjoitti:

mullakin vikana, että oon miettinyt liikaa eteenpäin...pitäisi osata elää päivä kerrallaan ja herätä uuteen aamuun uskoen johonkin, jota ei koskaan tule olemaan....
        Kyllä minä optimisti olen, mutta uupumus koettelee sitäkin joskus kovin...
        haluaisin olla nyt vaikka puunhalaaja, ottaa aikaa itselleni ja elämälle, perheelle, jolle ei koskaan ole riittävästi aikaa eikä voimia.
        Kyllä olen kovasti miettinyt sitä hyppäämistä kelkasta ja mitä enemmän aikaa palaa, niin sitä vahvemmaksi se ajatus tulee.
        On kysyttävä itseltään: pärjäisinkö elämässä vähemmällä?
        Entäpä, jos unohtaisin Kappahlit ja Hennes&maurizit ja tyytyisin vähempään?
        Onko tervettä elämää kulkea muodin perässä ja syödä mikroruokaa?
        Järvi on vieressä ja omilla pelloilla voisi kasvattaa talven eväät, metsässä marjoja...mutta, mutta...
        se askel...se ei oo helppo...ja onko sitä sittenkään onnellinen?

minäkin mietiskellyt ja nyt innostamanasi parhaillaankin...Toistaiseksi tyydyn hyppäämään oravanpyörästä viikonloppuisin, jolloin suuntaan autoni keulan kohti kesämökkiäni...

• StarAngel
        asioita olen kirjoitti:

minäkin mietiskellyt ja nyt innostamanasi parhaillaankin...Toistaiseksi tyydyn hyppäämään oravanpyörästä viikonloppuisin, jolloin suuntaan autoni keulan kohti kesämökkiäni...

onkin ihana tapa rentoutua...pelkään vaan, että viikonloppukaan ei riitä palautumiseen...
        kun tulee ikää lisää, niin levon tarve suurenee tavallaan, vaikka unen tarve vähenee...eikö olekin outo yhdistelmä?;)
        Pitäisi meidänkin rakentaa kesämökki...olisi ihanan rauhallinen paikka pienen metsälammen rannassa, lähellä kotia...mutta olishan se lomailua olla pois näistä ympyröistä.
        Oikeestaan ihminen pärjää vähemmälläkin, kun vaan pystyy irrottautumaan valmiista elämästä.
        Onnistuuko se nykyihmiselle?
        Sehän se eniten pelottaakin?
        Kun ahdistaa se oravanpyörä, niin jos sen jättää, niin ahdistuuko siitä hiljaisuudesta?

• muutoksia
        StarAngel kirjoitti:

onkin ihana tapa rentoutua...pelkään vaan, että viikonloppukaan ei riitä palautumiseen...
        kun tulee ikää lisää, niin levon tarve suurenee tavallaan, vaikka unen tarve vähenee...eikö olekin outo yhdistelmä?;)
        Pitäisi meidänkin rakentaa kesämökki...olisi ihanan rauhallinen paikka pienen metsälammen rannassa, lähellä kotia...mutta olishan se lomailua olla pois näistä ympyröistä.
        Oikeestaan ihminen pärjää vähemmälläkin, kun vaan pystyy irrottautumaan valmiista elämästä.
        Onnistuuko se nykyihmiselle?
        Sehän se eniten pelottaakin?
        Kun ahdistaa se oravanpyörä, niin jos sen jättää, niin ahdistuuko siitä hiljaisuudesta?

hienovaraisesti ja tunnustellen, voi päästä kenties parhaaseen lopputulokseen; näin ainakin uskon...

Äkilliset elämäntapa-, ihmissuhde- yms. muutokset tuovat ehkä alussa vapaudentunteen, mutta sitä seuraa ankara henkinen krapula...

Liika äkillinen hiljaisuus ahdistaa, kyllä...

• kielibasa

oli opettajani aikoinaan peruskoulussa.. ei häntä kukaan potkinut.. häntäkään.. ja näkyvistä täti taapersi aina iltapäivisin :-)

• tonverran kerättynä,
      • StarAngel

onks toi pahanpäivän varalle?;))
        Nyt jo piristi kummasti.:))
        Voitko vipata mulle tuosta sellaisen kuution kasan?
        Eihän ne vaan ole ruplia? Jos on, niin pidä hyvänäsi.;)

• koko läjä
        StarAngel kirjoitti:

onks toi pahanpäivän varalle?;))
        Nyt jo piristi kummasti.:))
        Voitko vipata mulle tuosta sellaisen kuution kasan?
        Eihän ne vaan ole ruplia? Jos on, niin pidä hyvänäsi.;)

on 206 miljoonaa dollaria.Meksikon poliisin takavarikoimia huumerahoja.Kyllä noilla vähän aikaa pärjäis.

• Avenging.Angel
        koko läjä kirjoitti:

on 206 miljoonaa dollaria.Meksikon poliisin takavarikoimia huumerahoja.Kyllä noilla vähän aikaa pärjäis.

Hyvää yötä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskallanko vielä kaivata sinua?

Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun
      Ikävä
      18
      3047
    2. Uskallatko katsoa pitkään silmiin

kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa
      Ikävä
      81
      2995
    3. Heippa mies......

Milloin rakastellaan vai odotetaanko vielä 10 vuotta?
      Ikävä
      61
      2944
    4. Jani Mäkelä ihmettelee työministeri Satosen matkaa Aasiaan hoitajia rektyroimiseksi sieltä Suomeen.

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/cfba6abc-f871-4ce2-b327-41aa5819934c Kokoomus on lähtenyt omin päin ilman hallitus
      Maailman menoa
      286
      2237
    5. Elämäni rakkaus

Olet aina ollut ja luultavasti niin pysyykin 😘
      Ikävä
      41
      2132
    6. Huomenta rakas

Olet varmasti jo työn touhussa. Ahkera alfamies kun olet. 😅❤️
      Ikävä
      54
      2101
    7. Hymyilyttää

Kun mietin, että kun vielä kohdataan, niin nauretaan tälle meidän palstasuhteelle 😅. Ihanaa päivää sulle mies. Olet mi
      Ikävä
      21
      1321
    8. Oletko surullinen

Pahoillaan, pettynyt vai jotain muuta
      Ikävä
      42
      1190
    9. Missä meetwursti on keksitty?

Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo
      Ruoka ja juoma
      5
      1163
    10. Aamun Trump

"DR: Trumpin väki lahjoi kodittomia grönlantilaisia esittämään Trump-faneja" Sillä lailla.
      Maailman menoa
      99
      1057
    Aihe