Unihiekkaa?

mejuu

Miten voi nukkua jos unihiekka kaihertaa silmiä?

Nukkumatti joutaa eläkkeelle kuin tuollaista roskaa ihmisten silmiin ilta illan jälkeen viskoo ja liekkö rahatkin siitä touhusta kiskoo?

6

320

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "pakko"

vastata, kun katsoin, että KUKA mejuu; ei olla ennen tavattukaan...

Upea teksti sinulla profiilissasi; kun luin sen, aloin uskoa entistä enemmän siihen, että vielä on maailmalla toivoa...

• StarAngel

jo eläkkeellä, kun ei meinaa meillä nuo lapset mennä ajoissa nukkumaan yhtenäkään iltana.:)
      Tai sitten se on vain minun kimpussa...mulla on sitä hiekkaa aamuin illoin silmät täynnä.;)
      Väsyttää niin, etten tiedä uskallanko mennä edes nukkumaan...tiedä vaikka nukun sata vuotta ja näen koko ajan painajaisia.

• jos vain

saisin siirrettyä osan energiastani Sinulle, sen tekisin...

• StarAngel
        jos vain kirjoitti:

saisin siirrettyä osan energiastani Sinulle, sen tekisin...

Siirto onnistuu, jos osaa tekniikan....
        minulla on yleensäkin paljon energiaa, mutta minä lahjoitan sen hyväntekeväisyyteen.;)
        Eli luovutan aina sitä muille ihmisille...jospa ne joskus siitä kiittäisi...ja on joku tyyppi meidän jokaisen elämässä, joka imee energiaa meistä pois...yleensä negatiivisella tavalla...

• ihminen ja
        StarAngel kirjoitti:

Siirto onnistuu, jos osaa tekniikan....
        minulla on yleensäkin paljon energiaa, mutta minä lahjoitan sen hyväntekeväisyyteen.;)
        Eli luovutan aina sitä muille ihmisille...jospa ne joskus siitä kiittäisi...ja on joku tyyppi meidän jokaisen elämässä, joka imee energiaa meistä pois...yleensä negatiivisella tavalla...

äiti ja vaimo, kuvasi ja tekstisi sen kertoo...Mutta pidä huolta myös omastakin jaksamisestasi...Jos lapsesi ovat vielä pieniä, on selvä että rankkaa on...Toivon ettet aivan näänny arjen loppumattoman työtaakan alle...

• nukkua voi hiekasta huolimatta. Voi toki, voi toki hyvinkin.

Ana meni aivan ällikälle kun googletti Nukkumattilaulun. Ikänsä hän luullut on että Tapio Rautalapio on myös sanat lauluun tehnyt mutta näinhän ei siis ole.

Nyt on Analla taas paljon fundeerattavaa.

Mutta pieniä poimintoja sieltä täältä laulusta sulle sinisen yön nukkumatin laulusta unihiekka-nukkumatin sijaan.

Kaikhan me tiedämme tään:
      *joka ilta kun lamppu sammuu ja saapuu oikea yö, niin Nukku-Matti nousee ja ovehen hiljaa lyö. On sillä siniset tossut ja niillä se sipsuttaa. Se hiipii ovesta sisään ja hyppää kaapin taa*

Haaaauuuukoooootttuuuuuussssss.....rupes nukuttaaaa Anaa.......

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      167
      3427
    2. Ruumis ojassa

Kukahan lie ollu, mistä lie löydetty. No ikävä tataus.
      Oulainen
      15
      2066
    3. Mies pyysi rahaa

Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?
      Ikävä
      223
      1480
    4. Jos tapaisimme uudelleen?

niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J
      Ikävä
      70
      1241
    5. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      44
      1211
    6. 37
      1111
    7. Mites nyt suu pannaan

Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va
      Sysmä
      38
      1063
    8. Taas Lieksassa tyritty

Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke
      Lieksa
      136
      1021
    9. Hän on niin

Hyvännäköinen. Vaikea vastustaa
      Ikävä
      47
      994
    10. Nähdäänkö ensi viikolla

paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.
      Ikävä
      38
      958
    Aihe