Miten voi nukkua jos unihiekka kaihertaa silmiä?
Nukkumatti joutaa eläkkeelle kuin tuollaista roskaa ihmisten silmiin ilta illan jälkeen viskoo ja liekkö rahatkin siitä touhusta kiskoo?
Unihiekkaa?
6
356
Vastaukset
- "pakko"
vastata, kun katsoin, että KUKA mejuu; ei olla ennen tavattukaan...
Upea teksti sinulla profiilissasi; kun luin sen, aloin uskoa entistä enemmän siihen, että vielä on maailmalla toivoa... - StarAngel
jo eläkkeellä, kun ei meinaa meillä nuo lapset mennä ajoissa nukkumaan yhtenäkään iltana.:)
Tai sitten se on vain minun kimpussa...mulla on sitä hiekkaa aamuin illoin silmät täynnä.;)
Väsyttää niin, etten tiedä uskallanko mennä edes nukkumaan...tiedä vaikka nukun sata vuotta ja näen koko ajan painajaisia.- jos vain
saisin siirrettyä osan energiastani Sinulle, sen tekisin...
- StarAngel
jos vain kirjoitti:
saisin siirrettyä osan energiastani Sinulle, sen tekisin...
Siirto onnistuu, jos osaa tekniikan....
minulla on yleensäkin paljon energiaa, mutta minä lahjoitan sen hyväntekeväisyyteen.;)
Eli luovutan aina sitä muille ihmisille...jospa ne joskus siitä kiittäisi...ja on joku tyyppi meidän jokaisen elämässä, joka imee energiaa meistä pois...yleensä negatiivisella tavalla... - ihminen ja
StarAngel kirjoitti:
Siirto onnistuu, jos osaa tekniikan....
minulla on yleensäkin paljon energiaa, mutta minä lahjoitan sen hyväntekeväisyyteen.;)
Eli luovutan aina sitä muille ihmisille...jospa ne joskus siitä kiittäisi...ja on joku tyyppi meidän jokaisen elämässä, joka imee energiaa meistä pois...yleensä negatiivisella tavalla...äiti ja vaimo, kuvasi ja tekstisi sen kertoo...Mutta pidä huolta myös omastakin jaksamisestasi...Jos lapsesi ovat vielä pieniä, on selvä että rankkaa on...Toivon ettet aivan näänny arjen loppumattoman työtaakan alle...
nukkua voi hiekasta huolimatta. Voi toki, voi toki hyvinkin.
Ana meni aivan ällikälle kun googletti Nukkumattilaulun. Ikänsä hän luullut on että Tapio Rautalapio on myös sanat lauluun tehnyt mutta näinhän ei siis ole.
Nyt on Analla taas paljon fundeerattavaa.
Mutta pieniä poimintoja sieltä täältä laulusta sulle sinisen yön nukkumatin laulusta unihiekka-nukkumatin sijaan.
Kaikhan me tiedämme tään:
*joka ilta kun lamppu sammuu ja saapuu oikea yö, niin Nukku-Matti nousee ja ovehen hiljaa lyö. On sillä siniset tossut ja niillä se sipsuttaa. Se hiipii ovesta sisään ja hyppää kaapin taa*
Haaaauuuukoooootttuuuuuussssss.....rupes nukuttaaaa Anaa.......
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101094
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18619Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264606- 68567
- 95552
- 26512
- 49510
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 47437