Moikka!
Voiko Paypalia käyttää ilman luottokorttia? En tahtoisi sitoa Visaani siihen, ettei vahingossakaan joudu turhiin houkutuksiin!!
Onnistuuko Paypaliin jotenkin laittamaan jonkun määrän käteistä Euroa "valuuttavarannoksi"!?
Vaikkapa 100 tai 200 euroa ja se on sitten siinä.
Enempää en anna itseni tuhlata vaikka eBay on täynnä yhtä sun toista kivaa ja halpaa.
Eli.. voiko suomalainen käyttää Paypalia sitomatta siihen luottokorttia?
Yritin selata ja lukea Paypalin sivuja, mutta en oikein tiedä miten homma toimii!
Onko sinulla kokemusta?
Kiitos!
t. Visaa vinguttamatta paras =)
Paypal ilman luottokorttia?
4
875
Vastaukset
- Paypal -avustaja
Ei voi käyttää ilman luottokorttia, mutta Visa Electron lasketaan luottokortiksi, ja sillä toimii.
Paypaliin täytyy "sitoa" luottokortti.
Saat valuuttavarannon siten, että pyydät jotain ystävääsi siirtämään tilillesi rahaa omalla luottokortillaan. Sitten maksat ystävällesi.- jatkoa aloittajan kysymykseen
jos avaa paypalin U.S.A.n ebayhin niin voiko sitä samaa käyttää saksan ebayssa? entäs samaa tunnaria?
- MrSnoopy
jatkoa aloittajan kysymykseen kirjoitti:
jos avaa paypalin U.S.A.n ebayhin niin voiko sitä samaa käyttää saksan ebayssa? entäs samaa tunnaria?
samat tunnukset toimii kaikissa maailman ebay sivuistoissa...
- sara
jatkoa aloittajan kysymykseen kirjoitti:
... ebayn lisäksi voit maksaa paypalin kautta missä tahansa missä on paypal-tunnus. myös siis muualla kun ebayssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k375096- 823626
- 333006
- 612985
- 102906
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562353- 411838
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91780- 181721
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1351669