Tapaninkylä

millaista aluetta?

Millaista aluetta on Tapaninkylä? Yritin googlettaa, mutta ei löytynyt hirveästi tietoa, muuta kuin se että se on okt, rivi- ja pientaloaluetta.

Olettaisin siis että suht rauhallista aluetta? Millaiset yhteydet sieltä on keskustaan ja muualle (toisella auto, toinen julkisten varassa) jne. Ulkoilumahdollisuudet? Asukkaiden ja muiden alueesta tietävien kommenttteja siis kaupaisin...

6

1430

Vastaukset

• mikset käy itse tarkistamassa?

• No kävisinkin jos välissä ei olisi vajaata 400 kilometriä...

En siis asua pääkaupunkiseudulla, enkä ole koskaan asunut joten aika vaikea on valita hyvää asuinaluetta. Muutaman alueen olen jättänyt väliin näidenkin keskustelujen pohjalta, koska jotenkin on pakko kartoittaa alueita.

• Rauhallinen asuinalue,miellyttävien ulkoilumaastojen ympäröimänä.Hyvät kulkuyhteydet stadiin. Malmille myös hyvä kulkee. Sieltä löytyy erilaiset palvelut. Tervetuloa vaan näille kulmille!

• Tapaninkylä on loistoalue!

Olen itse asunut Tapaninkylässä.

Tapaninkylä on lapsiperheelle hyvä paikka. Koulut lähellä sekä päiväkodit. Kesällä kaunista ja vehreetä. Mielestäni rauhallinen alue, riippuu tietty, minne kohteeseen on muuttamassa....

Lähellä Tapanilan Erä, jos harrastaa sisäpelejä tms. Hyvin hoidettuja kävely/pyöräilyteitä ympäriinsä eri suuntiin.

Kauppoihin on tosin mentävä autolla, koska ihan lähellä ei näitä kunnollisia palveluja ole.

Bussilla pääsee hyviin keskustaan tai Malmille, josta junayhteys keskustaan.

Suosittelen kyllä!

• Hyvä ja rauhallinen alue asua tosiaan, kokemusta seudusta n. 20 vuotta. Avasivat vielä kaupankin yrttimaantien päähän, niin ei välttämättä tarvitse autolla kauemmas lähteä.

suomi24-logo

Osallistu keskusteluun

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sofia yllättävää itki nikon oven takana

https://www.seiska.fi/Uutiset/Totuus-kohuparin-eropommista-Sofia-Belorf-tunki-Niko-Ranta-ahon-kotiin-mustasukkainen Ei hyvää päivää!!!!!!!
      280
      10388