Nuoret hävis nämä vaalit aikas puhtaasti, joten miltä kuulostaisi nuortenpuolue??
uus puolue?
2
608
Vastaukset
Ensinnäkin nuoret ei äänestä, joten mistä kannatusta?
Voihan se toisaalta olla, että oman puolueen perustaminen yhdistettynä kovaan markkinointiin houkuttelis muutaman nuoren uurnille. Varsinkin kun monella nuorella on ongelmana se, ettei tiedä ketä äänestäis. Mutta onko tää kestävä tapa saada nuoria liikkeelle?
Suurempana ongelmana mä näen sen, että mitä asioita tällanen nuorten puolue ajaisi? Vaikee kuvitella, että puolue pärjäis pelkästään nuorten etua ajamalla. Varsinki niillä nuorilla, jotka nyt jo äänestää on selvät sävelet sen suhteen mitä omalta ehdokkaaltaan tahtoo. Ja kun nuorten kannatus jakaantuu tasasesti kaikille nykyisille puolueille, voi olla melkosen hankalaa koota sellanen "paketti", joka käy kaikille nuorille.joo.. Ei tuossa voi oikein kumarrella oikealle tai vasemmalle.. mutta esim opiskelijoiden asiaa voisi ajaa ja pienyrittäjien. Pätkätyöläisinä on myös paljon nuoria..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2623218Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.741274- 661193
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra180998- 62909
Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:47906- 48824
- 47762
- 41742
- 39708