suomalaiset ovat kaikki niin hiton alistuneita ja sitten kehtaavat vielä alistaa toisiaan. ARI EI OLE YLIMIELINEN. Ari yrittää säilyttää ylpeytensä joka jokaisella ihmisellä pitäisi olla mutta täällä suomessa se on KAAMEA SYNTI. Meidän pitäisi olla niin vidun nöyriä ja ryömiä nurkkia pitkin että toiset sitten voisivat kehua että siinäpä vasta mukava kaveri...
HERÄTKÄÄ HULLUT JA ANTAKAA TOISTEN IHMISTEN ELÄÄ ELLETTE SIIHEN ITSE PYSTY.
Älkää ALISTAKO
4
202
Vastaukset
- ja välinpitämätön
Se olisi pitänyt tiputtaa jo silloin kun se ei viittinyt herätä karsintoihin.
Ja niinkuin joku eilen sanoi ettei ylimielisyys ole asennetta. Ari menetti eilisellä pinnoja todella paljon.
Hyvä ääni ei riitä idoliksi, jos on typerä suustaan, eikä kestä kommenttia.
Ja hevillä nyt ei pärjää yksinään, Ari ei edes aio laulaa muuta, kyllä nuo tasaset huuto kappaleet jo riittää.
Toivon todella Arin putoavan, tuollaiset öykkärit ei suosiota saa.- Heh
menettänyt eilen mitään. Mä äänestin häntä vielä kiivaammin. Tuomarit ei saa mun mieltä kääntymään Aria vastaan, vaikka sanoisivat mitä. He eivät voi haukkua Aria kuin kappale valinnoista. Laulua he eivät voi haukkua, niin kuin eivät ole haukkuneetkaan. Kenenkään ei tarvitse/ eikä kannata nöyristellä tuomareiden edessä.
- kyllä veloitetaan
Heh kirjoitti:
menettänyt eilen mitään. Mä äänestin häntä vielä kiivaammin. Tuomarit ei saa mun mieltä kääntymään Aria vastaan, vaikka sanoisivat mitä. He eivät voi haukkua Aria kuin kappale valinnoista. Laulua he eivät voi haukkua, niin kuin eivät ole haukkuneetkaan. Kenenkään ei tarvitse/ eikä kannata nöyristellä tuomareiden edessä.
mutta yksi ääni per kisa/liittymä vain rekisteröidään loppu finaalissa. onko vähän tyhmää laittaa sata viestiä onko.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1652056
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu141962- 1191375
- 981362
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta4481223- 67957
- 50866
- 49861
En enää koskaan äänestä vasemmistopuolueita
Olen lähes aina äänestänyt SDP:tä ja pari kertaa Vasemmistoliittoa, sillä olen aina uskonut, että vasemmisto on se, mikä222757Syntymän ja kuoleman aallot
Seuraavassa tekstissä kerrotaan, mitä välittömästi kuoleman jälkeen tapahtuu. Syntymän ja kuoleman aallot Seuraavassa339734