HIFK:n koko johtoporukka vaihtoon ja äkkiä.Taas kesälomalle kesken kauden ja Jokerit senkun porskuttaa.PERKELE !
Fööni-Penalle kenkää ja hallitus remonttiin. Koko organisaatiolla on voimakas itsetutkiskelun paikka.Nyt olisi jo IFK:n aika tajuta missä mennään modernissa kiekossa:-kiekollisen pelin on parannuttava, pakkien on oltava taitavia ja nopeasti avaavia ja hyökkääjien luisteluvoimaisia ja ratkaisuun kykeneviä !! Turha muskeleiden pullistelu ja ruma peli on totaalisesti lopetettava.Omia junioreita on nostettava joukkueeseen eikä päästettävä niitä maakuntien joukkueisiin loistamaan ! HALOO IFK !!!
HIFK:n johto vaihtoon !
1
211
Vastaukset
- kyllä
Lähetin jo föönille meilin et tajuis hyppää siihen joensuun junaan ajoissa,ennen kun se kannetaan sinne. Samoin sai hallitus myös osansa,jotainhan tässä on tapahduttava,eihän tätä joka keväistä rumbaa jaksa kattoo. Vaihtoon vaa,vaikka koko johto troikka.Paitsi tuskin me Don Frankistä päästään koskaan eroon.Siellä se takapiruna huohottaa,niin kauan ku henki pihisee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854920- 1912310
- 402281
- 852071
- 1331909
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj231728- 1781540
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161441Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3461227- 351136