No niin,naaperot,en ole tällä haavaa ollenkaan fiktiivisellä tuulella,joten en vastaile tällä enkä millään muullakaan palstalla epärelevantteihin kysymyksiin.
Joku tuossa kyseli,että mitä teen päivisin...No,minullahan on tämä julmasti kasvava kiinteistöhuoltoyhtiö,jonka nimi onkin sopivasti "Yhtyneet Talonmiehet".Täällähän minä nytkin istuskelen konttorissa näpytellen näppäimistöä,täysin arjalainen sihteerini konttaa tuolla toimistopöydän alla jotakin räpellellen,mitäh sekin meinaa,pitää oikein kurkistaa pöydän alle...hyvää viikonloppua jo tässä vaiheessa kaikille!
KANSLIASTA KAJAHTAA!
21
1243
Vastaukset
- Miessihteeri
Hyvä, että sinulla on miespuolinen sihteeri. Joko Sturm-joukkosi ovat kansalaispidättäneet Oulun raiskaajajoukkion?
- Räkätys
Eiköhän tuo(jos sellaista onkaan) yhtiö ole ihan jonkun muun kuin sinun:),vai ajatteletko että koppero missä pilaat ilmaa on yhtiö ja istuessasi pöntöllä johdat yhtiötäsi:).
Asioiden liioitteleminehan tai vääristäminen ei tietty ole outoa sinulle.
Outo juttu kun aikaisemmin olet kirjoittanut kansanedustajaehdokkuutesi(tuota ei pysty vakavalla naamalla kirjoittamaan Aallon kohdalla:)) takana ollut halu saada itsellesi työpaikka ja yht'äkkiä oletkin töissä,taas taisi mennä fantasia ja todellisuus sekaisin Aalto-poju:).
Fiktiivisellä tuulella tunnut aina olevan joten äläpäs esitä mitään mitä et ole.
Ei se mitään jatkahan "sihteerin"(tarkistathan että hänellä on pulssi ja ei ole tehty muovista) kanssa leikkimistä.
- "panomiehet"
myös yhtyneille talonmiehille!
- hatler
valtakunnankansliassa nyt päivystää kun sinä olet siirtynyt kiinteistöhuoltoyhtiön hommiin?
- Jalander
Tuli jotensakin tuosta "yhtyneet talonmiehet" mieleen eräs läpituttu turkulainen talkkari. Sitä näkee usein päivystämässä rauhankatu ykkösen kohdalla karkkipussi kourassa.
Hän lienee yhtynyt useastikin erään tamperelaisen hörhön kanssa ollen itse slave kuten teekerholaisilla usein on tapana. - Rane777
Onkos suvaitsevaisuus iskenyt sinuun, kun olet mustalaisen palkannut sihteeriksesi?
- VessaKassa
Taitaa nyt kyllä kajahdella Kanslian saniteettitiloissa, kun Gayleiter istuu pöntöllä kroonisen ripulin vaivaamana.
- björn
kansamme isää herjaa kyllä Aalto on mies paikallaan on kunnon huppelipoika
- HähMitä
björn kirjoitti:
kansamme isää herjaa kyllä Aalto on mies paikallaan on kunnon huppelipoika
Joka siellä hihku ett joka jätkä ylös ja tärisytti läskejään,siitäkö se nimi ett Aalto:)?
- ...kuvassa.
HähMitä kirjoitti:
Joka siellä hihku ett joka jätkä ylös ja tärisytti läskejään,siitäkö se nimi ett Aalto:)?
Tällä sivulla, vähän alempana:
http://www.tappis.0catch.com/sotkijat.htm
- Suomi24 laatua
lol.
- Lilli Laatunen
niin ikävystyttävä ettet olisi viitsinyt lukea tätä viestiketjua alusta loppuun saakka.
- HänenAlamainen
Missä Komentaja Aalto? Kuuleeko Valtakunnankanslia?
Wanhoina hyvinä aikoina kansa saattoi luottaa siihen, että Komentaja, Kansamme Isä päivysti, oli sää tai promillelukema mikä hyvänsä.- Anonyymi
Joka mies ylös!
- Sickhail.88
Sickhail!
- Anonyymi
Missä Komentaja?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä Komentaja?
Täällä kukkuu ! En käy nykyään kuin tarkastamassa, ettei täällä ole herjaavia, laittomuuksia lietsovia tai minua mustamaalaavia kirjoituksia, kunnianloukkauksista nyt puhumattakaan. :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä kukkuu ! En käy nykyään kuin tarkastamassa, ettei täällä ole herjaavia, laittomuuksia lietsovia tai minua mustamaalaavia kirjoituksia, kunnianloukkauksista nyt puhumattakaan. :D
No vieläkö olet hommissa mukana vai jo jäänyt eläkkeelle valtakunnankomentajan työstä?
- Anonyymi
Hyvä!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1252049
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1301533En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k931376- 631244
Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1381176The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut121101Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall223922- 155881
Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57813Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20779