joopa joo.mitähän on tapahtunut kun yritän vistallani avata esim.video conventer ohjelmia tai yritän dvd makerilla polttaa dvd levyjä niin näyttöön tulee ilmoitus että kyseinen ohjelma lakkasi toimimasta ja windows yrittää löytää ongelmaan ratkaisua.sama toistuu kaikilla playereilla,esim:bs playerilla.onko kyse jostakin väärästä komennosta koneessa?olen yrittänyt muuttaa koneen käyttörajoituksia,mutta ei ole auttanut vikaan.olen ajanut vistan uudelleenkin jo koneelle,mutta ei auta.kone on,mutta ei sillä mitään pysty tekeen.onnellinen vistan omistaja.
windows vistan ongelmat
6
1933
Vastaukset
- "Asiantuntijaa"
Älä käytä koskaan viimeisintä versiota, vaan edellistä tai sitä edellistä.
Vista kannattaa, jos yleensä kannattaa ottaa käyttöön vasta vuoden, parin vuoden kuluttua. - ..........
Koodekkiongelmalta
- Ecke
Siis Vistallahan ei oikeastaan voi tehdä mitään. On aivan käsittämätöntä, että tällainen tuote voidaan lanseerata, täysyin keskeneräinen. Eihän kaupasta oikein saa enää XP:koneita edes ostaa. Minä en saa toimimaan edes Soneran ADSL purkin enkä tietenkään sitten langattoman purkinkaan kanssa, muilla yhteykisllä kylläkin. Suomen Sonera ei tunnusta mitään, mutta Ruotsissa sanovat avoimesti, että on pitkä rivi teknisiä ongelmia Vistayhteensopivuuden kanssa, joihin vasta etsivät ratkaisuja. Asiaan liittyy, että XP toimii edelleen loistavasti. Rahastuksen korkea veisu. En ihmettele yhtään Apple ja Linux faneja enää.
- paskalithera
Mulla HP Pavilion dv90140ea. Vistan kanssa ei mitään ongelmia. Wlan ja Telewell EA 510 kuin yhteen luotu. Ihmettelen joidenkin narinaaaaaaa
- paskalithera
Ja Sonera 2/512...
- Timmie
paskalithera kirjoitti:
Ja Sonera 2/512...
Noh, asiahan on näin, että sillä ei ole mitään väliä josko se nyt sattuu toimimaan vaikka yhdellä taikka sadalla käyttäjällä.
Vistallahan tekee myös kaikenlaista kivaa lennossa videolle ja kuvalle. Saatan olla väärässäkin, mutta se kai käänsi sen oman (paskan) codekkinsa kautta ja sitten "palautti" takaisin alkuperäiseen muotoon. Mikä tarkoittaa häviöllista formaattia. Tuo voi haitata video- ja äänenkäisttelyä hiukkasen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.845327Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.323544Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j562927Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin372135Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.611896Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2861676- 471596
- 941402
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441376Mikä ihme teitä savolaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.71195