10.päivä helmikuuta 2003 Maanantai
Keravan nuorisovankila 71 päivää vapautumiseeni
Onneksi tänään alkoi taas työt nyt on sentään tekemistä eikä aika käy pitkäksi. Ja tekemistä kyllä riittää ovat nimittäin sotkeneet viikonlopun aikana aika lahjakkaasti. Olen miettinyt tuossa, että mitätän perhe sanoisi jos liittyisin Jehovan todistajiin? Tietysti jos heitä vaivaa se niin voinhan keskutella näiden kanssa muuallakin kuin kotona. Toissapäiväinen vierailu piristi minua ja olen päättänyt jatkaa tutustumista Jehovan todistajiin siviilissäkin. Haluaisin elää kunnolla, siinä auttaa varmasti se, että keskityn Raaamatun lukemiseen. Uskonnon pitäisi olla elämäntapa ei voi ajatella, että uskotaan vaan silloin kun siltä tuntuu.
(muita päivän askareita)
Kyllä minä taidan omistaa elämäni Jehovalle, sillä kuoltuani voin päästä paratiisiin kun Jumala on tehnyt maailman uudestan. Yksi kysymys nousi pintaan joka täytyy esittää tälle miehelle eli mitä mieltä he ovat armo murhasta? Siitä tuli äsken ohjelmaa ja siinä esitettiin monenlaisia mielipiteitä asiasta.
Eilen muuten tuli televisossa juttua Tahkovuoren korottamisesta ei siinä kyllä tullut esille mitään uutta jota en entuudestaan tietäisi.
(Aika jännä on nyt näin jälkikäteen lukea omaa tekstiä ja huomata kuinka olen ollut innoissani Jehovan todistajista. He eivät olleet minulle millään tavalla uusia tuttavuuksia koska kotonamme on käynyt todistajia niin kauan kuin muistan mutta nyt kun minulla oli mahdollisuus touhuta ilman vanhempieni valvontaa niin uskalsin ottaa tästäkin asiasta selvää ilman vanhempieni taholta tulevaa painostusta. Sinun joka luet tätä päiväkirjaa on hyvä tietää, että tämä aihe näyttäisi kestävän vielä jonkinaikaa.)
Kalterintakaa Osa 26
7
1209
Vastaukset
- ???
milloin tulee osa 27?
- kalterintakaa
ihan pian, kuhan kerkiin muilta töiltäni
- odottaen..
kalterintakaa kirjoitti:
ihan pian, kuhan kerkiin muilta töiltäni
halauisin tietää miten tänä päivänä pärjäät, oletko löytänyt työn, puolison? kirjoituksesi on tosi mielenkiintoista, kiitos siitä. =)
- kohtalontoverisdfd
Miten paljon sinulle tuli korvauksia maksettavaksi? minä aikoinaan sekoilin ja summa oli jotain 25 000€. Noh, siitä on aikaa 6 vuotta ja nyt ne on maksettu jokaista euroa myöten.... tsemppiä...
- ja HYVÄÄ toivotan!
Löysin tänään päiväkirjasi ja luin heti kaikki osat läpi. Kiitos sinulle kun jaoit kanssamme palan elämääsi. Se on arvokasta. Olen pahoillani että olet saanut tylyjä kommentteja. Osa ihmisistä tuntuu käyttävän nettiä pelkästään muiden loukaamiseen. Itse olen agnostikko eli Jumala ei kuulu elämääni, enkä pidä Jehovan todistajien uskonnosta (liikaa suvaitsemattomuutta ja autoritaarisuutta) mutta en silti halua punnita yksittäistä ihmistä sen mukaan mitä uskontoa hän tunnustaa. Toivon sulle kaikkea hyvää.
- uskomisesta
Vielä lisäisin, että kyllä mä sen uskon että jossain tilanteessa uskoontulo varmasti pelastaa ihmisen joutumasta "pahoille teille". En voi tietää ettei mullekin joskus vielä satu elämässä jotain sellaista mihin reagoisin niin että tulen uskoon. Esim. jos oma lapsi kuolisi niin oisko muuta mahdollisuutta kuin uskoa jälleennäkemiseen tai sitten vajota syvälle katkeruuteen - varmasti eka vaihtoehto ois parempi. Mutta psykologiaa se on silti mun mielestä, eli ihmismielestä itsestään lähtöisin olevaa, eikä osoitus siitä että Jumala olisi olemassa. Mutta kuten sanoit, nää pohdiskelut ei kuulu tälle palstalle joten ei tästä sen enempää.
- Ite oot kalterisi valinnu
uskomisesta kirjoitti:
Vielä lisäisin, että kyllä mä sen uskon että jossain tilanteessa uskoontulo varmasti pelastaa ihmisen joutumasta "pahoille teille". En voi tietää ettei mullekin joskus vielä satu elämässä jotain sellaista mihin reagoisin niin että tulen uskoon. Esim. jos oma lapsi kuolisi niin oisko muuta mahdollisuutta kuin uskoa jälleennäkemiseen tai sitten vajota syvälle katkeruuteen - varmasti eka vaihtoehto ois parempi. Mutta psykologiaa se on silti mun mielestä, eli ihmismielestä itsestään lähtöisin olevaa, eikä osoitus siitä että Jumala olisi olemassa. Mutta kuten sanoit, nää pohdiskelut ei kuulu tälle palstalle joten ei tästä sen enempää.
Vai ??
Miksi sinä olet kalterin takana?
Ei Jehovaan tartte uskoa jossei taho...Ei linnaan joudu, jossei taho...ei tartte edes syödä, jossei töitä tahdo tehdä taho...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3107171Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662126- 1751817
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151327- 1121267
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie81203Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691200RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541126Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411061Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901009