VASEMMISTON KATKERA TAPPIO

Herännyt duunari

Mikä kismittääkään enemmän kuin katkera tappio vaaleissa.Vasemmiston aika on ohi ja toivottavasti lopulisesti,sillä heidän toimestaan Suomesta on tullut ihmeellinen työttömien ja työharjoittelijoiden ym tukityöllistettyjen maa.Työmarkkinat on kieroutuneet ja oikeita töitä on mahdoton löytää kun firmat palkkaa ainoastaan työttömiä ja ottavat työharjoittelijoita joita saa puoli ilmaiseksi kurssikeskuksista ym.Vihdoin on aika herätä ja lopettaa nämä leikit ja ruveta oikeisiin hommiin.Minä haistatan pitkät monien muiden työläisten tavoin vasemmiston höpö politiikalle ja se näkyy nyt vaalin tuloksessa.Minä uskon että ammattikseen työttömät ovat nyt odottavalla kannalla kun voi käydä että joutuukin töihin ja kotona makaamisesta ei maksetakkaan.

9

433

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ryhdyhän

sitten hommiin, mitä sinä täällä netissä roikut?

• duunarillekkin

huilataan välillä mutta maanantaina sorvin ääreen.

• vapaailta???
        duunarillekkin kirjoitti:

ei työnantajan etu ole mikään VAPAA, oletko hullu, nyt heti siitä sinne sorvin ääreen, ei muuten saada firman tulosta paremmaksi!

• kyberorganismiko
        duunarillekkin kirjoitti:

Oikeassa kapitalistimaassa duunareille kuuluu maksaa niin huonoa palkkaa, että ne tekevät kahta tai kolmea työtä, että saavat jotenkin elämisensä maksettua. Poljetuimmilla palkoilla tekevät työtä nuoret matalan elintason maista tulleet. (Mexiko, latinalainen Amerikka, meilla Viro, Venäjä, Puola...) Samaan aikaan pomot saavat sellaista liksaa, että eivät oikein tiedä mitä rahoillaan tekevät... tai no ainahan niille sijoitusmahdollisuuksia löytyy, jolloin raha tulee kasvavalla tahdilla rahan luokse. Sen sijaan fyysisesti tai henkisesti sairaat ja vanhukset saavat kuolla pois, eivätpä ole verorahoja vailla. Ihmisethän ovat rahan tekemistä varten - pelkkiä koneita joilla on välinearvo. Onnea ja autuutta?

Onneksi olet vielä kehittyvä ihmisenalku ja huomaat myöhemmin, että rahalla on vain elämää palveleva välinearvo. Sen takia ei kannata uhrata elämää.

• et ole töitä nähnytkään.

• työtä kolmessa vuorossa

revi siitä.

• -karvapaä-

itse olla TYÖNSANKARI, kuten joissain piireissä oli tapana sanoa...

• Rakastan rahaa

Kaikki mulle tänne heti. Röyh!

• Mitäpä tuohon on lisäämistä!

Kirjoituksesi pitää täysin paikkansa joka kohdaltaan!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?

Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin
      Maailman menoa
      198
      5742
    2. Haluaisitko enemmän ?

Haluaisitko enemmän kuin ystävyyden ? M-N
      Ikävä
      169
      1671
    3. Vihjeitä kaivatusta

Mitkä numerot liittyy sun kaivattuun? Osa puhelinnumeroa, kengännumero tai vaikka asuinpaikan koordinaatit (😊)
      Ikävä
      66
      1507
    4. Rakas mussukka

anna joku merkki itsestäsi. Pyydän.
      Ikävä
      69
      1048
    5. Niin pettynyt

Olen suhun ja siihen ettet koskaan kohdannut reilusti
      Ikävä
      78
      889
    6. Mira Luoti, Vain Elämää

kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?
      Maailman menoa
      6
      877
    7. Lieksa missä syy?

Kun viranhaltijat irtisanoutuu tehtävistä? Museonjohtaja irtisanoutunut. Sivistysjohtaja lähtökuopissa ja Lieksan Kiinte
      Lieksa
      124
      847
    8. Martina Jeopardyssa

Telkusta tulee mainos ohjelmasta, missä vilahtaa Martina. Ai vitsi odotan sitä jaksoa, missä Martina on. Pääsee taas näy
      Kotimaiset julkkisjuorut
      192
      808
    9. En olisi uskonut et

Suhun tutustuminen toisi elämään näin synkän varjon. Surullista kun luulee löytävänsä rakkautta ja saa vain pahaa.
      Ikävä
      66
      779
    10. miehelle naiselta

Monen naisen kanssa olet lempinyt, mutta mua et saanutkaan 😉
      Ikävä
      76
      761
    Aihe