Jos mulla olisi paljon rahaa, haluaisin lisää!

Ahne kapitalisti

Jos saisin 10 millii tyhjästä, niin se pitäs laittaa poikimaan, muuten tommonen summa on äkkiä poltettu ostamalla kaikkee "kivaa". Tietty asunto ja muuta pakollista pitäs ostaa ja hummaillakkin...

Loput sitten börssiin ja elelis korkojen koroilla.

Jos rupeis ottaa pattiin, jiin pistä sitten rahaa palaan ja olis taas köyhä.

1

731

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MÄ JÄTTÄISIN SUOMEN

EKA TIETYSTI JOS OIS 30 MILTSIÄ KASASSA
      MENISIN HOITAMAAN KAIKKI ASIANI KUNTOON...SITTEN MENISIN AUTOKOULUUN..SITTEN LÄHTISIN INTTIIN JA SEN JÄLKEEN 200.0000 PISTÄISIN RAHASTOIHIN JA SITTEN OSTAISIN AUTON ELI VANHAN VOLVO AMAZONIN TAI SKODA S110MPIN JOLLA ENSIMMÄISEN MATKANI TEKISIN SIIS KENNELIIN HAKEMAAN KOIRAA.JA SITTEN
      HAKISIN TYTTÖYSTÄVÄNI VANHALLA 70-L SKODALLA TÖISTÄ JA VÄLISSÄ MULLA OLISI LADA 1600SL TUPLALAMPUILLA CARRLOCO JA SITTEN LADA 1200L JA FORDEJA SIERRASTA TAUNUKSEEN JA MONDEOON JA MERSUJA MM 450SE JA FARMARIMALLINEN W124 - 123 JOLLA AJELISIMME KENNELIIN HAKEMAAN KOIRAA JA SITTEN HAKISIN POLIISILAITOKSELTA PASSIN JA SAKSASTA MUSTAN MERCEDES-BENZ C.SARJAN FARMARIN

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen

"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-8
      Sinkut
      337
      3338
    2. Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita

Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko
      Maailman menoa
      209
      2933
    3. Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi

Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy
      Maailman menoa
      61
      2460
    4. Drone-epäily Uudellamaalla

Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html
      Maailman menoa
      177
      1520
    5. Loppuiko MTV3 näkymästä? Vinkki, miten näet mm. Salatut elämät jatkossa

MTV:n maksuttomien tv-kanavien (MTV3, MTV Sub, MTV Ava) näkyvyys Elisan palveluissa päättyi 12.5.2026. Tämä aiheutti har
      MTV3
      18
      1329
    6. Oho! Martina Aitolehti teki radikaalin hiusmuutoksen - Uskaltaisitko itse?

Martina Aitolehti on menestyvä yrittäjä. Nyt hän on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukoissa Aitolehti nähdään
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      1320
    7. Muistatko? Pete Parkkonen kohahdutti intiimillä videolla - Katso se tästä!

Pete Parkkonen sai kohujulkisuutta Kohta sataa -videolla. Nyt Parkkonen voi kohahduttaa Euroviisuissa ainakin silloin, j
      Kotimaiset julkkisjuorut
      14
      945
    8. 60
      943
    9. 89
      885
    10. Kullannuput kaahas Stopintakaa ja kolari...

Tätä se mun uneni tiesi...
      Ilmajoki
      20
      834
    Aihe