Siksi koska intissä pitää leikata hiukset, mikä Arille ei omien sanojen mukaan sopinut. "kasvattanut liian monta vuotta"
Miksei Klonkku mennyt inttiin?
7
788
Vastaukset
- qweqwry
äiskälle ja iskälle, kun piti kesäksi leikata tukka!
Tosin minä olin vasta 11-vuotias siihen aikaan...:) - oman valintansa
mukaan meneekö inttiin, vai käykö siviilipalveluksen? ei se ihminen siitä miksikään muutu kävi tahi ei, lihovat vaan kun intistä pääsevät ulos!
- karvoja siellä
jos tekee sinut onnelliseksi, vai oletko joku kateellinen kaljupää?
- fabulouseddie
Käsittääkseni muutama vuosi taaksepäin jätkällä ei ollut kovin kummoinen kuontalo, eli tokkopa se letti pelkästään inttiä esti.
- pelimiehiä
jotka ovat ton intti-pelleilyn onnistuneet väistämään, kuten toi Nokian pääjohtaja Kallasvuo:
Kirka
Marko Björs
Simo Frangén
Rainer Friman
Timo Harakka
Andy McCoy
Sami Hurmerinta
Markus Kajo
Olli-Pekka Kallasvuo
Ile Kallio
Vesa Keskinen
Tuomas Ketola
Rele Kosunen
Sakari Kuosmanen
Alexi Laiho
Pete Lattu
Juice Leskinen
Arto Melleri
Hanno Möttölä
Neljä Ruusua (yhtyeen kaikki jäsenet)
Ari Peltonen
Pertti Salovaara
Ruben Stiller
Johnny Lee Michaels
Jorma Uotinen
Tero Vaara
Ville Valo (astma)
Ben Zyskowicz
Lähde: http://fi.wikipedia.org/wiki/Asevelvollisuus_Suomessa - v*tun *pärä
levität täällä p*skaa ihmisistä?
Sulla ei oikeesti ole mitään hajua siitä miksei se mene inttiin, niin pidä pääs kii.- Anonyymi
Vappunaamariben on jotain muuta kuin isänmaan ystävä?
Jutkuhan se, no nii, allergiaa
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k323748Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet501677- 731359
Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen751201Hitaille omat kassat
Kassoilla hidastelevat ärsyttävät. Menee heti loppupäivä pilalle, kun kauppareissu kestää hidastelijoiden takia. Näille1721057Ensimmäisenä Helluntaina ei uudelleen kastettu KETÄÄN!
Raamattu kertoo, että Helluntaina kastettiin. Mutta vaikka Raamattu ei erikseen kerro tiedän VARMASTI Ettei6911041- 84925
Olisit ollut niin
Minunlaiseni. Ehkä se on helmpompi kun emme kohtaa. Kipeältä se tuntui ettet valinnut minua40819Mitä yhteistä sinulla
on kaivattusi kanssa? Sama musiikkimaku, tai huumorintaju, tai ehkä työpaikka? Vai ettekö tunne vielä niin hyvin?49771- 39750