Tietääkö kukaan kuka Kauhajoella myy ruokamultaa ja hyvää sellaista?
Ruokamultaa
18
5307
Vastaukset
- Karjalankadulta
Kokonkylästä osoitetta en muista.
- Lumikki77
Kokemuksesta, jo vuosien ajan, voin todeta, että Markulta saa tilattua tänäkin vuonna laadukasta ruokamultaa, ei turvetta. Se tuodaan joko suoraan kotipihaan tai saa itse hakea paikalta! Jotku teistä taitaa nyt sekoittaa tämän ruokamulta-Markun niihin Peltolan turvepoikiin, sijaitsevat samalla suunnalla, mutta tuote on kaksi eri asiaa!!!
Kauhajoen kunnallislehdessä taitaa edelleen olla Markun ruokamulta ilmoitus ja yhteydenottoa suosittelen niille, jotka haluavat laadukasta tavaraa!!!
P.S. Kuitin saa aina kun haluaa... - kontro
Lumikki77 kirjoitti:
Kokemuksesta, jo vuosien ajan, voin todeta, että Markulta saa tilattua tänäkin vuonna laadukasta ruokamultaa, ei turvetta. Se tuodaan joko suoraan kotipihaan tai saa itse hakea paikalta! Jotku teistä taitaa nyt sekoittaa tämän ruokamulta-Markun niihin Peltolan turvepoikiin, sijaitsevat samalla suunnalla, mutta tuote on kaksi eri asiaa!!!
Kauhajoen kunnallislehdessä taitaa edelleen olla Markun ruokamulta ilmoitus ja yhteydenottoa suosittelen niille, jotka haluavat laadukasta tavaraa!!!
P.S. Kuitin saa aina kun haluaa...Mauista en tiedä mutta itse olen aina biolania syönyt muutaman pallon aamuisin.
- uunoeemeli
se mitää multaa oo, juolavehenäästä turvetta.
- joooo kyllä
varo pelto turpeen myyjä kannattaa käydä kattomas ennen kuin tilaa....kaiken moista turvetta myydään multana kovaan hintaan ja iliman kuittia....kokemusta valitetavasti on ...
- juupe
Eiköhän se kuitti oo taas ittestäkii.Pitää pyytää.
- kuitilla teet
juupe kirjoitti:
Eiköhän se kuitti oo taas ittestäkii.Pitää pyytää.
se on 50e täs ja kuorma on sun ja joku meni ja maksoooooooo.... ja viikonpäästä oli lasku postilaatikos multaa 85e alv 22%. kun se olis sentään ollu sitä multaaaaaaa mutta kun se oli sitä vi..n aina painuvaa turvetta.
- *anTTi*
kuitilla teet kirjoitti:
se on 50e täs ja kuorma on sun ja joku meni ja maksoooooooo.... ja viikonpäästä oli lasku postilaatikos multaa 85e alv 22%. kun se olis sentään ollu sitä multaaaaaaa mutta kun se oli sitä vi..n aina painuvaa turvetta.
He he hee...
Sulle siis tuotiin kuorma, näit millaista tuote on, otit vastaan ja maksoit!!!
Sitten kun tulee lasku, niin 1) et osannut soittaa ja kertoa, että oot jo maksanut (kaikille tapahtuu inhimillisiä erehdyksiä?!) 2)Vasta viikonpäästä huomasit tuotteen laadun!
voi äly hoi, tässä taas yhteiskuntakelpoinen yksilö... Mee itteesti!
- hyvääki multaa siis KTK
kysypä sieltä niin laatu on taattu ja toinen on teuvalta vapon konpostia ajava vel. välimäki se on kyllä puhdistamo jätettä ja turpeen seos mutta kun se on kunnola palanutta niin se ei eres pahemmin haise oikeen hyvää puutarhan perustamiseen se on yleensä ollu vähintään vuoden läjällä eikä oo pahan hintaasta
- on kuuleman
saanut jossain vaiheessa jopa ilman tähän lähialueelle ja on puutarhan tekoon varmasti parasta mitä lähialueella on saatavana nuo isäntien peltoturpeet painuu ainaki 2-3 talavi ja koloja saa olla aina täyttämäs. siis oo tarkkana mitä otat.
- näytä kuorman
kippaus paikka kunnolla että ei mee naapurin puolelle on kuulemma ihan todistetusti vihreä traktori ajanu maata naapurin puolelle siis jos haluaa sen multa tai sonta kuorman toisen omistamalle maalle kysy lupa
- seppo_myllis
I
- koyhalaulaja
Onkos numero lehti kun ei tuu minulle
- homotes133333
ylikosken markku!
- Ripanipa
Suupohjan Talohuolto
- rahtarit
Köyhään tukikohta myy peräkärrykuorman 14 eurua.
- isänmaata
olis 152,96 ha a 20000 €
- alkoholistienlapsetry
Ostakee KTKlta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663412Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463222Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1282887- 462589
- 311973
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271860- 481646
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä871525- 391340
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k391331