Huomiselle monaria ilman suurempia selittelyjä:
1. COLORADO - VANCOUVER Koti 4,5 Vieras 2,3
2. TAMPA BAY - FLORIDA Koti 3,4 Vieras 1,2
3. MONTREAL - NY RANGERS Koti 3,4 Vieras 3,4
Panosta oman mielen mukaan itse pelaan kyseisen rivin 0,50c paukulla .
Änäri monaria huomiselle!
8
938
Vastaukset
Olen tehnyt elämäni aikana monivetoa 1.567.875 kertaa ja aina olen saanut sen oikein.
Syykin on selvä, kaappasin vuonna 1788 Blair Witch-noidan kristallipallon ja se kertoo aina totuuden. Akka pani kyllä vastaan mutta tarkasti suunnattu astaloniskuni lopetti akan kärsimykset ja huuli rullalla ruma ämmä pakeni kapiseen metsäänsä.
Mutta itse asiaan eli riviin joka osuu taas! 1.567.876:nen kerran. JIHUU!
1. COLORADO - VANCOUVER Koti 8,9 Vieras 0,1
Vancouver joutuu peluuttamaan maalissa 11-vuotiasta Sean Assfacea koska molemmat muut moltsut loukkaantuyivat kapakkatappelussa Ohiossa. Vancouverin hyökkäys on myös puutteellinen sillä joukkueessa on tällhetkellä vain kuusi hyökkääjää. Muut hyökkääjät ovat keltataudissa jonka saivat kirpputorilta etsiessään Mats Näslundin lapsuudenaikaista pottaa
2. TAMPA BAY - FLORIDA Koti 0,1 Vieras 0,1
Sisäpiirissä kuultujen huhujen mukaan molemmat joukkueet vaihtavat otteluun maalivahdit.Tampalla maalissa 345 kiloinen Sumopainija Mirohiso Akimota Japanista ja Floridalla Jope Ruonansuu. Maaliodotukset ovat todella vähissä sillä molemmat hemmot peittävät maalinsa ja laskevat maalin ainoastaan jos lähtevät pelin aikana nakkarille.
3. MONTREAL - NY RANGERS Koti 0,1 Vieras 12
Varma tietolähteeni kertoi että Saku Koivulla on tulehdus isovarpaassa eikä hän pelaa. NY Rangers sai myös huippuvahvistuksia Savonlinnasta ja SaPKosta eli Konsti, Litmanen ja Tiilikainen latovat neljä maalia mieheen ja Rangers voittaa kevyesti.
Panosta oman mielen mukaan, itse pelaan kyseisen rivin 10€ paukulla ja kossupaukulla. Voittorahoilla ostan venäläisen Olgan kaleeriorjaksi.- Rämpeli
Aika hyvä vihje, senverran huumorilla höystetty että taidan vittuillessaan tehdä ton rivin. Tattis nauruista!
- 20 sentillä
ei tuota kukaan muu laita
- Rämpeli
20 sentillä kirjoitti:
ei tuota kukaan muu laita
Ei se paljon haittaa jos joku savolainen ja minä viedään koko potti!
- sulle yksin
Rämpeli kirjoitti:
kun se "kiero savolainen" ei pelaa tuota riviä kumminkaan, vaan aivan päinvastoin kuin sanoo.
sulle yksin kirjoitti:
kun se "kiero savolainen" ei pelaa tuota riviä kumminkaan, vaan aivan päinvastoin kuin sanoo.
Laitoin kyseisen rivin jo aamulla taskurahoistani joita näytti tälläkertaa olevan yhteensä 2.786€ taskussa.
Minulla kun on tapana että aina kun lähden naisjahtiin citiin niin pitää ottaa mukaan 2000-3000 euroa ettei pääse nälkä tai jano yllättämään.
No kohtahan sitä tärähtää taas lisää kun tuo rivi osuu. Näyttää Rämpelikin rikastuvan huomattavasti koska tajusi etten puhu paskaa.Rämpeli kirjoitti:
On varmaan sinullakin hienoa huomenna kun on lompakossa rahaa niin ettei paskalle taivu?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad671232- 42901
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että335695- 51661
- 51638
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116636- 101625
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76592
- 56574