Voisiko joku rukoilla?

John Doe

alan olla aika epätoivonen, oon vajonnut niin syvälle synnin "velliin" ettei mussa enää ole oikein mitn tahtoa jäljellä. oon täysin paatunut, heh joka kylvää lihaan, kylvää kuolemaan, joka kylvää henkeen, kylvää iankaikkiseen elämään. oon täysin uupunut ja väsynyt. oon ollu tässä jo aika monta kuukautta. yrittäny päästä takasin pinnalle mutta nyt alkaa näyttää jo aika pahalta.huudan lähimmäisille ja riehun ja käyttäydyn tosi rumasti enkä enää osaa oikein katuakaan mun tekemääni pahaa.

19

887

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tomi Tammela

Kun myönnät olevasi syntinen ja TAHDOT kääntyä niistä ja Jeesuksen Kristuksen pelastavan sinut synneistäsi Hän auttaa sinua totisesti.Usko vain Jeesukseen luottaen, että Hän on Jeesus Kristus, lihaksi tullut Jumalan Poika, niin varmasti pelastut.

• John Doe

Mä oikeesti rakastan mun jumalaa. mä todella rakastan ja haluun palvella Herra jumalaa...jos me tunnustamme on hän vanhurskas ja uskollinen niin että antaa meille meidän syntimme anteeksi ja puhdistaa meidät kaikesta vääryydestä. mä olen antanut 100 prosenttisesti itseni kristukselle, sinne minne menee Herra sinne menen minäkin. ja yksin jeesuksen veressä on anteeksiantamus. Jeesus on meidän syntiuhrimme. mutta mitä tulee syntien parannukseen sen vaikuttaa Jumala että me emme enää halua tehdä syntiä ku on jotain paljon parempaa tilalla. mutta ihminen ei itsessään siihen pysty. vain ja ainoastaan jumala voi vapauttaa halusta syntiin ja antaa puhtaan hengen mielen. mä oon jeesuksen oma, oon ollu jo pari vuotta. mutta ny oon vaan vajonnut syntien kanssa tähän velliin. mä en voi tehdä ku kaksi asiaa: tunnustaa syntini jumalalle ja antaa itseni eläväksi uhriksi jumalalle niinku paavali sanoi. niinku oon tehny, loppu on herrani käsissä. mä totisesti toivon että Herra antaa mulle hyvän lopun. en mä pelkää kuolemaa, mä en pelkää ku yhtä asiaa. kuolemaa ilman kristusta.

• lopusta sinä
        John Doe kirjoitti:

Mä oikeesti rakastan mun jumalaa. mä todella rakastan ja haluun palvella Herra jumalaa...jos me tunnustamme on hän vanhurskas ja uskollinen niin että antaa meille meidän syntimme anteeksi ja puhdistaa meidät kaikesta vääryydestä. mä olen antanut 100 prosenttisesti itseni kristukselle, sinne minne menee Herra sinne menen minäkin. ja yksin jeesuksen veressä on anteeksiantamus. Jeesus on meidän syntiuhrimme. mutta mitä tulee syntien parannukseen sen vaikuttaa Jumala että me emme enää halua tehdä syntiä ku on jotain paljon parempaa tilalla. mutta ihminen ei itsessään siihen pysty. vain ja ainoastaan jumala voi vapauttaa halusta syntiin ja antaa puhtaan hengen mielen. mä oon jeesuksen oma, oon ollu jo pari vuotta. mutta ny oon vaan vajonnut syntien kanssa tähän velliin. mä en voi tehdä ku kaksi asiaa: tunnustaa syntini jumalalle ja antaa itseni eläväksi uhriksi jumalalle niinku paavali sanoi. niinku oon tehny, loppu on herrani käsissä. mä totisesti toivon että Herra antaa mulle hyvän lopun. en mä pelkää kuolemaa, mä en pelkää ku yhtä asiaa. kuolemaa ilman kristusta.

puhut? Ja miksi puhut kuolemasta?
        Sinunhan pitäisi juuri rukoilla lisää armonaikaa, että ehtisit saattaa elämäsi järjestykseen sekä myös auttaa lähimmäisiäsi.
        Kristus on jo aikoja sitten kuollut puolestasi. Siihen luottaen voit lähteä rohkeasti eteenpäin.

• Sun asiat on tosi solmussa! Ja mitä sä oikein oot päästänyt sisään? Mikä voima vie sut mukaan joka ei tottele yhtään eikä pelkä edes Jumala? Joka sanoo että synnin palkka on kuolema? Sä joudut kyllä sanoutua irti tästä voimasta Jeesuxen Nimessä ja huuta kovin kovaa ULOS. Älä anna sille mitään mahdollisuus leikkiä sun kanssa! Jeesuxen Nimessä sitä on ajettava ulos! Ei ole ihme että sun yrityxet on tuomittu epäonnistumaan ennenkuin sä oot edes kilvoittelu alkanutkaan.
      Mutta ensin tämä ulos ja sitten antautua kuolemaan Ristillä!
      Sun "Minä" täytyy kuolla sussa,, joka halua määrätä jopa Jeesuskin. Se on se joka yhtyy lihassa,,tämä minä,, saatanan kanssa synninteoissa. Minä Rukoilen että Pyhä Henki ohjaa sua Jeesuxen Luo. Vain Hänessä voit selviytyä. Muuten istut kohta niin syvässä ettei mikään mahti maailmassa enä sua pelastaa. Luotta Jeesuxen Veren joka on sun puolesta vuodatettu Golgatalla. Kätkeydy joka päivä aamulla Vereen kun herät Hänen suojaan. Amen!!

• John Doe

Jeesus nasaretilainen. Että Herra sallikin mulle tämänkin vaikeuden. Hän ei totisesti päästä mua helpolla tässä maailmassa. sitten kun rukoilen jumalalta kuolemaa ja pääsyä Herran luo ni Hän aina vastaa: en minä kuole vaan elän ja julistan Herran tekoja tai minun armossani on sinulle kyllin, ei tämä tauti ole kuolemaksi vaan jumalan kunniaksi.

• John Doe

tummien aaltojen uivan merelle päin, ne ikäväni pintaan sai ja lokit kirkui ne karanneet hitchkokin linnuista kai.. kaipuuni nousee siiville, kuka keksi rakkauden? näiltä surujen sillalta sain, kaupungin katolla tähtiä tuhansittain, yksi lähti ja laskeutui, se lensi halki taivaan ja radaltaan harhautui. sille esitin kysymyksen: kuka keksi rakkauden?
      Yö oli niin valkoinen kun puhalsi valkeet rakkauden, tähden lentona kai luokseni saavuit ja kauniimman Teit minun maailmastain. joku kätkee kysymyksen: kuka keksi rakkauden? kuka sai aikaan sen, surujen sillallakin se kulkee, ei se lähde hengiltä millään, tähtien tomuna se leijailee ja syttyy kuin itsestään, joku keksi rakkauden.
      jos Sinä et jäis, en minäkään täällä olla vois, eikä ikäväni tänne jäis. tähtenä lentäisin kauas ja hiljaa hiipuisin pois... tyydyn vastaukseen:joku keksi rakkauden ja Sinä toit minulle sen.

oli pakko laittaa.. iskee niin mulle, miten mä voin olla tällainen tunari että aina onnistun sotkee itteni kaikkeen tällaiseen? Herra on kaikkeni, ette oikeesti tiedä mitä kaikkea Jumala näyttää mulle ja kuin lähellä Hän on mua...muut uskovaiset viettää kavereitten kanssa aikaa ja tyttö/poikaystäviensä kanssa, mulla ei ole ketään muuta ku Herra. Hän opettaa mua kaikesta ja puhuu mulle. jos mulle tulee joku hätä hän heti on mua lohduttamassa Hengellään. yöksi hän laskee Henkensä mun päälle että saan nukkua rauhassa.

Aamulla Hän antaa mulle voiman päivälle. Hän voitelee mut iloöljyllä että tunnen taivaallista riemua. Hän valaa mut voimalla niin että voin sanoa täynnä Hänen Henkeään: kaikki jotka Sinä minulle annat, minä katson ettei yksikään niistä joudu hukkaan. oletteko ikinä ollut niin täynnä Herran Henkeä että ottaisit täysin Saatanan tuhoaman ihmisen syliin ja suojaisit häntä pahalta? niin että voisit tuntea kuinka Herran Henki susta virtais siihen ihmiseen ja voisit tuntea jä nähdä kuinka ne sisäiset haavat paranee. ja olla niin täynnä voimaa ja valtaa että voisit sanoa sille ihmiselle: mikään valta ei voi suhun koskea, minulle on annettu kaikki valta maan päällä, mikään valta ei tee sulle pahaa, minä olen sinun kanssasi.
      Iankaikkisuudesta minä olen saanut syntyni. tai oletteko koskaan mennyt vasta kuolleen ruumiin luokse ja puhaltaneet hänen kasvoilleen ja sanoneet: tule olevaksi jälleen ja nähdä kuinka se ihminen haukkaa ilmaa yllättäen aivan kuin se olisi vain ollut pitkään hengittämättä ja nopeasti tasaantaisi hengityksensä. tai oletteko ikinä mennyt meren rannalle ja sanoneet merelle: nouse, riehu Herran kunniaksi, vain nähdäksenne kuinka meri alkaa pyörteilee ja lopuksi laittaa vesi virran juokseen. tai oletteko koskaan Hengessä suuttuneet ihmisten pahuudelle niin että olette lyöneet nyrkkinne maahan ja kiivaasti hengittäen huutanut: kaikkivaltiaan nimessä. vain kuullaksenne kuinka ukkonen jyrähtää samalla hetkellä kuin lyöt nyrkin maahan ja pilvet kasaantuu myrskyyn. tai olleet niin kiivaudessanne Hengessä että teidän silmänne alkaa palamaan valkeutta ja koko teidän olemuksenne alkaa loistamaan valkeutta niin että jokainen teidän aseistettu vihollisenne väistyy edestänne laukaisematta luotiakaan?

Mä puhun tulevaisuutta menneessä muodossa koska jeesus sanoi natanaelle:ennen kuin filippus sinut kutsui, kun olit viikunapuun alla, minä sinut näin. jeesus näkee tulevan niin että Hän voi sanoa että Hän on jo sen nähnyt...

• ...

Tulipa mieleen, että olet Jeesukselle rakas. Hän vain koettelee sinua, mutta auttaa kyllä sinua. Annan tässä pari nettisivustoa, joista voisi olla apua sinulle (ja ehkä muillekin): www.nokiamissio.fi ja toinen: http://radio.ctomc.com Tuossa jälkimmäisessä on ihanaa musiikkia kaiken päivää ja yötä ym. ohjelmaa. Se tulee suoraan Israelista. Paina ensimmäiseltä sivulta ylhäältä ensin kuvan päältä, toisella sivulla paina kohdasta, jossa lukee tuo radio.ctomc... ja kolmannelta sivulta paina viivan kohdalta: play... Pitäisi alkaa kuulua. Jos jostain syystä menee poikki, ota se uudestaan. Ohjelma tulee kaukaa siis, voi joskus mennä kuuluvuus, mutta ota uudestaan. - Jeesus sinua siunatkoon, älä ole murheellinen, Hän on kanssasi.

• Rauski T

Kun Jumala antaa koettelemuksia,Hän valmistaa myös pääsyn siitä.Mikä on se lapsi,jota jumala ei kurita,ja mikä on se lapsi,joka ei ota kuritusta varteen.
        Mutta eikö me kaikki olla tämmöisiä lyhytmuistisia kauhukakaroita.Vain tyhmä ihminen sanoo;minä olen hyvä.
        Sinä puhut kauniisti Jumalasta,.Ootko lukenut raamatusta,kuinka esimerkiksi Job teki samoin,mutta siellä kuivassa ja polttavassa ikuiselta tuntuvassa erämaassa,kun ahdistus ja koettelemukset lisääntyi ja lisääntyi,aina mielisairauteen asti,Job lopulta kirosi Jumalansa.
        Ja siinä kärsimyksien kiirastulessa Jumala kävi vastenmieliseksi Jobille,ja Jobin ajatusmaailma kiepsati lopulta täysin nurinpäin,hän alkoi ymmärtämään ja ylistämään tuota niin humaania ihmistä,mutta ei voinut ymmärtää tuota lyöjää;jumalaa pienellä jiillä.
        Job kiivaili;ihminen sentään pyrkii hyvään,mutta miten on tuo jumala;hän vain istuu valtaistuimellaan ja määrää,helppoahan se on,höh diktaattori,luo tänne ihmisiä kärsimään,ja toisille,jotka ei mistään välitä mitään,eivätkä yritäkkään tehdä oikein hän antaa naurua??Minä olen kaikessa karttanut pahaa,ja minua hän kehtaa lyödä!Voi,olispa mullakin yhtä helppoa!!Tulisitpa tänne alas nyt,niin pistäsin sut hirsipuuhun!mutta miten näillä voimilla saa hiirtäkään hirteen?
        Katselkaa vain enkeleitten kanssa sieltä ja naurakaa!!Tiedän että teillä on hauskaa.Mutta meitä ihmisiä te kyllä jaksatte rääkätä kaiken aikaa!
        Nyt minä olen viisas!Nyt minä ajattelen niinkuin kuuluu!Kuinka tyhmä olen ollutkaan???,,Ei ei pääni halkeaa!!Voi s..nan p..kele!!!
        Ja job lysähti maahan.Ja makasi siinä hiljaa,kuin kuollut,ei mitään ajatusta mistään,vaahto vain tuli suusta.Sisimmässä oli täysin hiljaista ja tyyntä.
        Sitten hetken kuluttua alkoi puhaltamaan sisälle hengen tuuli hiljaa,ja se kuiskasi;Job,puhuitko nyt oikein?Eikö syntisi olekkin suuret.Job naurahti;vai suuret,siivilöitkö sinäkin hyttysen,ja nielet kamelin,et ole ihmistä kummempi.Etkö lähtenytkin haureudessa kulkemaan tämän maailman jäljessä,etkä vaeltanut hengessä,vaan palvoit epäjumalia?
        Mutta vähitellen tuo jumalan henki tuli ja tuli Jobiin,ja taas maailma kiepsahti nurinpäin,ja syvä katumus alkoi vallata Jobib mielen,ja job ajatteli;kas kun Jumala ei välitä mitään,vaikka kirosin häntä?Job nousi ylös,muisti syntinsä,ja jatkoi taas vaellustaan vähäisenä ja mitättömänä kärsivänä Herran palvelijana erämaassa Hyvän Jumalan johdatuksessa.
        Kuule John doe,voisko tuon sun nimimerkin suomentaa vaikka Jussi Tolvanaksi;Tässä kerroin sulle vain eräästä toisesta tolvanasta Jobista.
        Sinulla on voimakas usko,ja olet Hyvän Jumalan johdatuksessa.Eräänä päivänä olet voittaja.
        Ja muista tämä;aina ei ole onnea olla Jumalaa lähellä.

• ZeKaMeLsKa

Niin alhaalla kukaan ei kulje,
      ettei siellä Jeesus ois!

Ole turvallisella mielellä,
      Jeesus näkee tilanteesi.

Hän VOI JA HALUAA auttaa sinua.
      Polvistun rukoukseen.

Siskosi Jeesuksessa :)

• John Doe

sainki sanan tänään Herraltani...Herra sanoi että ei tarvi olla huolissaan...
        siunatkoon Herra sinua.

• Ystäväsi .

Rukoilen sinulle pikaista kuolemaa jotta voit syntyä uudestaan. Voit välttää uudessa elämässäsi virheitä mitä teit tässä elämässä.

Rakas Jumala, toteutathan rukoukseni niin kuin olet aina ennenkin tehnyt. Amen

• John Doe

ei voi kuin ihmetellä miten oon käyttäyny näin sikamaisesti...oon kaikkia läheisiäni vastaan ollu tosi törkeä. sitten kun Jumala on antanut suuria "hengellisiä siunauksia" ni oon niilläkin vouhottanu, pitänyt itseäni niin hurskaana vaikka itse oon käyttäynyt pahemmin ku mun läheiset jotka ei oo edes uskossa... surujen sillalta kieltämättä. onko ihminen aina näin käsi or is it just me? veljellä on paljon ongelmia tulevan vaimonsa kanssa, mä oon haukuttunu senki naisen pystyyn koska se on tehny pahaa mulle (vastannut pahaan pahalla, enkä hyvällä,), äitini(kunnioita isääsi ja äitiäsi) on sairastanu, minä en ole ollut moksiskaan koska "minä" oon kokenut vääryyttä (vieläpä omista synneistäni).vittu että mä oon perseestä!

• John Doe

vaikka me olemme uskottomia pysyy Hän silti uskollisena, koska itseään Hän ei saata kieltää.

Minä tiedän Sinun aina olevan siellä, mihin ikinä tieni mennä voi, aivan tiettömälläkin tiellä, minun Tuulessani soi

• Raamattu?

Kor.4:8. Me olemme kaikin tavoin ahdingossa, mutta emme umpikujassa, neuvottomat, mutta emme toivottomat, 9. vainotut, mutta emme tuhotut. 10. Me kuljemme, aina kantaen Jeesuksen kuolemaa ruumiissamme, että Jeesuksen elämäkin tulisi meidän ruumiissamme näkyviin..

• kipuilleet

(Rom 8:4-9) että lain vanhurskaus täytettäisiin meissä, jotka emme vaella lihan mukaan, vaan Hengen. Sillä niillä, jotka elävät lihan mukaan, on lihan mieli, mutta niillä, jotka elävät Hengen mukaan, on Hengen mieli.

Sillä lihan mieli on kuolema, mutta hengen mieli on elämä ja rauha;

sen tähden että lihan mieli on vihollisuus Jumalaa vastaan, sillä se ei alistu Jumalan lain alle, eikä se voikaan.

Jotka lihan vallassa ovat, ne eivät voi olla Jumalalle otolliset.

Mutta te ette ole lihan vallassa, vaan Hengen, jos kerran Jumalan Henki teissä asuu. Mutta jolla ei ole Kristuksen Henkeä, se ei ole hänen omansa.

Joka rikkomuksensa salaa se ei menesty, mutta joka ne tunnustaa ja hylkää se saa avun. Rukoillaas yhdessä. Sano ääneen Herrani Jeesus omin avuin en tästä selviä. Sinä näet että tuskani vain yltyy. Anon anna kaikki minun syntini ja pahat tekoni anteeksi ja tule minun sisälleni asumaan. Rukoilitko tämän tosissasi, jos niin teit niin julistan kaikki sinun syntisi anteeksi annetuksi Jeesuksen nimessä ja veressä. Sydämen uskolla tulit syyttömäksi , mutta suun tunnustuksella pelastut. Kerro heti jollekin ihmiselle, että annoit elämäsi Jeesukselle niin sinun nimesi silloin kirjoitetaan taivaan kirjoihin josta sitä ei pyyhitä pois. Lue raamatun sanaa . Jos et pääse seurakuntaan niin katsele TV7 lähetyksiä. Muista myös :(Mar 16:16) Joka uskoo ja kastetaan, se pelastuu; mutta joka ei usko, se tuomitaan kadotukseen.

tv 7:sta joka näkyy hyvin netissä . http://tv7.maxinetti.fi/index.php

Kerrotaan radio Deistä http://www.radiodei.fi/index.php?sid=115

• John Doe
        kipuilleet kirjoitti:

(Rom 8:4-9) että lain vanhurskaus täytettäisiin meissä, jotka emme vaella lihan mukaan, vaan Hengen. Sillä niillä, jotka elävät lihan mukaan, on lihan mieli, mutta niillä, jotka elävät Hengen mukaan, on Hengen mieli.

Sillä lihan mieli on kuolema, mutta hengen mieli on elämä ja rauha;

sen tähden että lihan mieli on vihollisuus Jumalaa vastaan, sillä se ei alistu Jumalan lain alle, eikä se voikaan.

Jotka lihan vallassa ovat, ne eivät voi olla Jumalalle otolliset.

Mutta te ette ole lihan vallassa, vaan Hengen, jos kerran Jumalan Henki teissä asuu. Mutta jolla ei ole Kristuksen Henkeä, se ei ole hänen omansa.

Joka rikkomuksensa salaa se ei menesty, mutta joka ne tunnustaa ja hylkää se saa avun. Rukoillaas yhdessä. Sano ääneen Herrani Jeesus omin avuin en tästä selviä. Sinä näet että tuskani vain yltyy. Anon anna kaikki minun syntini ja pahat tekoni anteeksi ja tule minun sisälleni asumaan. Rukoilitko tämän tosissasi, jos niin teit niin julistan kaikki sinun syntisi anteeksi annetuksi Jeesuksen nimessä ja veressä. Sydämen uskolla tulit syyttömäksi , mutta suun tunnustuksella pelastut. Kerro heti jollekin ihmiselle, että annoit elämäsi Jeesukselle niin sinun nimesi silloin kirjoitetaan taivaan kirjoihin josta sitä ei pyyhitä pois. Lue raamatun sanaa . Jos et pääse seurakuntaan niin katsele TV7 lähetyksiä. Muista myös :(Mar 16:16) Joka uskoo ja kastetaan, se pelastuu; mutta joka ei usko, se tuomitaan kadotukseen.

tv 7:sta joka näkyy hyvin netissä . http://tv7.maxinetti.fi/index.php

Kerrotaan radio Deistä http://www.radiodei.fi/index.php?sid=115

ei ristin ryöväri paljon ehtiny tunnustella uskoaan ihmisiin, eli suun tunnustus tapahtuu jumalalle, ei ihmisille.

• tulet valtakuntaasi
        John Doe kirjoitti:

ei ristin ryöväri paljon ehtiny tunnustella uskoaan ihmisiin, eli suun tunnustus tapahtuu jumalalle, ei ihmisille.

Siinä oli kaikki. Syntisen rukous ja suun tunnustus läsnä olevien ihmisten kuullen ryöväri tunnustautui Jeesuksen Herrakseen ja se riitti. Jeesus sanoi Totisesti totisesti tänään sinun pitää oleman minun kanssani paratiisissa.
        Ellet tunnusta uskoasi Jeesukseen julkisesti usko ei toimi. Eikä ahdistus lakkaa.
        Heb 11:1) Mutta usko on luja luottamus siihen, mitä toivotaan, ojentautuminen sen mukaan, mikä ei näy.

• kuullen...
        tulet valtakuntaasi kirjoitti:

Siinä oli kaikki. Syntisen rukous ja suun tunnustus läsnä olevien ihmisten kuullen ryöväri tunnustautui Jeesuksen Herrakseen ja se riitti. Jeesus sanoi Totisesti totisesti tänään sinun pitää oleman minun kanssani paratiisissa.
        Ellet tunnusta uskoasi Jeesukseen julkisesti usko ei toimi. Eikä ahdistus lakkaa.
        Heb 11:1) Mutta usko on luja luottamus siihen, mitä toivotaan, ojentautuminen sen mukaan, mikä ei näy.

huusi avuksi Herran nimeä ja puhdistui heti taivaskelpoiseksi.

• suurisanaseppo

RUSINA KOURAAN JA RANTEET AUKI!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Moikka rakas

Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa
      Ikävä
      65
      17183
    2. Mitä tapahtunut

Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?
      Kankaanpää
      42
      4992
    3. HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?

https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa
      Maailman menoa
      300
      2788
    4. Gallup: kaivattusi syntymävuosi

Minä vuonna kaipaamasi henkilö on syntynyt?
      Ikävä
      150
      2103
    5. Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa

Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki
      Seinäjoki
      33
      1660
    6. Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan

Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.
      Maailman menoa
      133
      1634
    7. Missäpäin,,,

Lapuaa tapettu ihminen viime yönä ? Hurjaa touhua nykymeno täällä...
      Lapua
      20
      1617
    8. Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?

Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon
      Maailman menoa
      400
      1566
    9. mahdollista, että olet ollut iltavuorossa

Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k
      Ikävä
      11
      1347
    10. Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä

Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E
      Ikävä
      11
      1323
    Aihe