anteeksi todenpuhumistaan?! (Hän kertoi, että Vanhasen ja Forsiuksen suhde julkistetaan vaalien jälkeen...) Banaanitasavaltaa johtavat huoripukit, juopot, kavaltajat, kollaboraattorit ja spiuunit. Kansa vain ei tiedä siitä mitään. Ei ainakaan silloin kun on vaalin aika.
Miksi Eija-Riitta Korhola pyysi
3
320
Vastaukset
- khjj
Koska toisen yksityisasioista juoruaminen ei kuulu politiikkaan ja julkisena toimena rikkoo yksityisyyden suojaa. Siksi ei. Jos hän haluaa argumentoida Vanhasta vastaan, tehkööt sen poliittisiin toimiinsa viittaamalla.
paha horjahtelu ei ole yksityisasia. Se saattaa vaikuttaa koko maan asioihin. Entä jos pääministeri olisi huumekoukussa? Sehän on aivan yksityisasia montako viivaa kukin vetää.
Banaanitasavaltaa johtavat valehtelevat poliitikot ja vaikeneva media. Eipä silti, ymmärrän kyllä sinuakin, sillä on Suomessa vaiettu paljon pahemmistakin asioista; muistelen nyt esimerkiksi agentti "Timoa" ja Ahti Karjalaisen patologista alkoholismia.- voi voi
Sologdin kirjoitti:
paha horjahtelu ei ole yksityisasia. Se saattaa vaikuttaa koko maan asioihin. Entä jos pääministeri olisi huumekoukussa? Sehän on aivan yksityisasia montako viivaa kukin vetää.
Banaanitasavaltaa johtavat valehtelevat poliitikot ja vaikeneva media. Eipä silti, ymmärrän kyllä sinuakin, sillä on Suomessa vaiettu paljon pahemmistakin asioista; muistelen nyt esimerkiksi agentti "Timoa" ja Ahti Karjalaisen patologista alkoholismia.koti-ikävästää seonnut pääministeri pörrään niin kuin kaikki muutkin erostaan seonneet. pikkuinen eri tavalla, sillä useimilla muilla ei ole niitä rahoja ja asemaa. Joutuvat sekoilemaa savuisissa baareissa lähes rahattomina ja yrittävät epotoivoina löytää lohduttjaa.
Erosta sekoilu kestää yhtä kauvan kun mennyt avioliittokin, niin ettei ole vielä vuosiin selvää perämiestä tarjolla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 733121
- 602854
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322405- 802246
- 602063
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171577Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301420Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351408