Susanna Anteroinen

punaisissa

Muistatteko Nelosen Uutisten alkuajoilta, kun heillä oli säätiedotuksissakin pieniä erikoisuuden vivahteita. Eräänkin kerran S.Anteroinen juonti sääosuuden istuen ulkosalla puutarhatuolissa, vihreällä nurmikolla, asustautuneena kauttaaltaan punaiseksi. Hänellä oli sadehousut ja -takki, sekä punaiset kumisaappaat ja taisipa olla sydvestikin kutriensa suojana. Onko tuo upea näky piirtynyt kenenkään muun muistoihin?

Kevään korvalla toivoa sopii törmäävänsä tuon kaltaisiin näkyihin.

7

4049

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ojennusta

Olen haaveillut, että pääsisin Susannan polvelle mahalteen ja saisin vitsaa hänen kädestä oikein kunnolla. Susanna on kaunis ja haluttava nainen. Vahinko vaan, että hän on varattu. Mutta olisin iloinen jos hän voisi ojentaa minua naisen kädellä. Kaunis Susanna laita minut ojennukseen.

• Rukka boys

Muista kyllä nähneeni mutta silloin Susannalla oli Rukan keltaset kuravaatteet sydvestiä myöden saappaita tosin en kyllä muista ? Olen muuten parikertaa Susannan tavannut ja juttellutkin kiva tyttö :-)

• Kumpi?

Anne Borgström on ollu tkans täydessä kuravarustuksessa kuvissa..se kuva löytyy...:)

• aloittaja
        Kumpi? kirjoitti:

Anne Borgström on ollu tkans täydessä kuravarustuksessa kuvissa..se kuva löytyy...:)

Mistä saa Annen kuvan nähdäkseen. Siinä toinen ihanuus, joka on mieliin syöpynyt, hänhän on esiintynyt PVC-housuissakin sääjuonnoissa! Ja piukotti tiukkaan ne housut, ihanaa.

• se keltanen
        aloittaja kirjoitti:

Mistä saa Annen kuvan nähdäkseen. Siinä toinen ihanuus, joka on mieliin syöpynyt, hänhän on esiintynyt PVC-housuissakin sääjuonnoissa! Ja piukotti tiukkaan ne housut, ihanaa.

..mutta kun vaan löytys, on nimittäin muitakin kuvia niin paljon...

• Kuvia
        se keltanen kirjoitti:

..mutta kun vaan löytys, on nimittäin muitakin kuvia niin paljon...

...Säänaisista

• H.E.Kuuma

Muistaako kukaan, kun Aira Samulin puhui kerran saksaksi Lenita Airistolle purukumi suussaan vaalean hailakat tossut jalassaan ja jalat ristittyinä nilkkkojen kohdalta? Se taisi olla tv 1:llä joskus 80-luvun alkupuolelle, ja tämä oli minusta äärettömän kiihottavaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kela tukee virallisesti Pride-liikettä

Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k
      Maailman menoa
      35
      3775
    2. Jorma Lind kuollut

Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet
      Maailman menoa
      51
      1704
    3. Mikä on kaunein

Ja hellyttävin hetki irl kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      73
      1369
    4. Mahdatko ymmärtää sitä

Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen
      Ikävä
      75
      1211
    5. Hitaille omat kassat

Kassoilla hidastelevat ärsyttävät. Menee heti loppupäivä pilalle, kun kauppareissu kestää hidastelijoiden takia. Näille
      Maailman menoa
      174
      1072
    6. Ensimmäisenä Helluntaina ei uudelleen kastettu KETÄÄN!

Raamattu kertoo, että Helluntaina kastettiin. Mutta vaikka Raamattu ei erikseen kerro tiedän VARMASTI Ettei
      Kaste
      691
      1051
    7. Kävisikö tällainen sopimus?

Olisitko valmis juttelemaan jo ensi viikolla kahden kesken?
      Ikävä
      84
      935
    8. Olisit ollut niin

Minunlaiseni. Ehkä se on helmpompi kun emme kohtaa. Kipeältä se tuntui ettet valinnut minua
      Ikävä
      41
      836
    9. Mitä yhteistä sinulla

on kaivattusi kanssa? Sama musiikkimaku, tai huumorintaju, tai ehkä työpaikka? Vai ettekö tunne vielä niin hyvin?
      Ikävä
      49
      781
    10. Mikä tekee kuuman

Kaivatustasi?
      Ikävä
      39
      760
    Aihe