Saiman kanala

Uuno93v

avattu viime yönä kerto ratio uutinen. Sieltä haette sitte munat pääsiäiseksi ja höyhenet virpomaoksiin.

Ens pyhänä on palamusunnuntai ja etelässä rullit liikkeellä.
Ihan turha alakaa repii höyhentyynyjä tai kiskoa
luonnonlintujen perähöyheniä niitä oksia varten.
Tää tietoksi talakkarillekkin.

14

475

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Alien-8

      muutekaan kiusata.Siitä on olemassa oikein rangaistusasteikkokin:

      Kuu kiurusta

      Puoli kuuta peipposesta

      Västäräkistä vähäsen

      Pääskysestä ei päivääkään.

      En tosiaan haluais olla pääskysen housuissa.Sillä kun ei tunnu olevan minkäänlaista rikosoikeudellista turvaa..

      • Uuno93v

        Siks kai pääskyt on oppineetkin aikain saatossa lentään niin nopeeta..
        Parempi siis kerätä irronneita höyheniä.
        Irtomunia on sensijaan syytä välttää..


    • tarkkkailija
      • Uuno93v

        Toi on ihan joku muu juttu. Mulla on sitäpaiti ihan uus nappiparisto kuulokojeessa. Mä kuule kuulen hyttysen pierasunkin!


    • Onkos se Saiman kanala yhtä Harmaja kuin hän itekkin? Ja onkos sinne hänen majakallensa kuljetus? Okos edes jäät lähteneet?

      Kyl Ana taas niimpal fundeeraa.

      • Uuno93v

        Ei pala valo ny majakassa ei..


      • Uuno93v kirjoitti:

        Ei pala valo ny majakassa ei..

        Sää et sit tainnukkaa tarkottaa sitä runoilija Saima Harmajan kanalaa siäl Harmajan majakan vieressä.

        Mää taisin ihan turhaan fundeerata taas vaikeemman kautta ton munareissun.

        Vähän nyt itteäki helpottaa kun ei tarvitse höyhensaareen asti matkata.


    • Sinisiivetär

      mää olen ny ajanu autolla koko aamun munakoppa takapenkillä ja ettiny Saiman kanalaa, piti aamuks tehdä munakas..no missäs se kanala on..että sais huomiseksi munakkaan tehtyä..

      • Uuno93v

        Ei kai ne ny semmosta uutista ihan ympäri valtakuntaa ala ratiossa kertomaan.
        Täytyy kuunnella 11 uutiset herkällä korvalla.


      • Sinisiivetär
        Uuno93v kirjoitti:

        Ei kai ne ny semmosta uutista ihan ympäri valtakuntaa ala ratiossa kertomaan.
        Täytyy kuunnella 11 uutiset herkällä korvalla.

        mikä se lähi on..onko se mulle 5 km vai 250 km..))


      • Uuno93v
        Sinisiivetär kirjoitti:

        mikä se lähi on..onko se mulle 5 km vai 250 km..))

        Voihan vihneet.
        Nyt se puhuikin Saimaan kanavasta.. aamulla sanottiin ihan eri lailla.. kummallista tää tietonsiirto nykyään.


      • Sinisiivetär
        Uuno93v kirjoitti:

        Voihan vihneet.
        Nyt se puhuikin Saimaan kanavasta.. aamulla sanottiin ihan eri lailla.. kummallista tää tietonsiirto nykyään.

        aattelin, että tässä munakoppani kanssa oottelen vuorovettä kanavalla..no sattuuhan noita..lähikauppa myy munia halvalla..ei muuta menoksi sinne..


    • yxtypy

      sun täytyy mennä korvalääkärille.
      Oliskohan kyse ollut Saimaan kanavasta :=)))

      • Uuno93v

        mä en mihkää korvalääkärille mene!
        Vikahan oli ratiossa. Tai siis ration uutistenlukijassa.


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1094
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      619
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      68
      567
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      95
      552
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      49
      510
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe