avattu viime yönä kerto ratio uutinen. Sieltä haette sitte munat pääsiäiseksi ja höyhenet virpomaoksiin.
Ens pyhänä on palamusunnuntai ja etelässä rullit liikkeellä.
Ihan turha alakaa repii höyhentyynyjä tai kiskoa
luonnonlintujen perähöyheniä niitä oksia varten.
Tää tietoksi talakkarillekkin.
Saiman kanala
14
434
Vastaukset
- Alien-8
muutekaan kiusata.Siitä on olemassa oikein rangaistusasteikkokin:
Kuu kiurusta
Puoli kuuta peipposesta
Västäräkistä vähäsen
Pääskysestä ei päivääkään.
En tosiaan haluais olla pääskysen housuissa.Sillä kun ei tunnu olevan minkäänlaista rikosoikeudellista turvaa..- Uuno93v
Siks kai pääskyt on oppineetkin aikain saatossa lentään niin nopeeta..
Parempi siis kerätä irronneita höyheniä.
Irtomunia on sensijaan syytä välttää..
- tarkkkailija
Liittyyköhän tämä jotenkin tuohon kanalauutiseen? Onko syytä vaihtaa kuulolaitteeseen uusi paristo?
http://www.yle.fi/uutiset/24h/id56701.html- Uuno93v
Toi on ihan joku muu juttu. Mulla on sitäpaiti ihan uus nappiparisto kuulokojeessa. Mä kuule kuulen hyttysen pierasunkin!
Onkos se Saiman kanala yhtä Harmaja kuin hän itekkin? Ja onkos sinne hänen majakallensa kuljetus? Okos edes jäät lähteneet?
Kyl Ana taas niimpal fundeeraa.- Uuno93v
Ei pala valo ny majakassa ei..
Uuno93v kirjoitti:
Ei pala valo ny majakassa ei..
Sää et sit tainnukkaa tarkottaa sitä runoilija Saima Harmajan kanalaa siäl Harmajan majakan vieressä.
Mää taisin ihan turhaan fundeerata taas vaikeemman kautta ton munareissun.
Vähän nyt itteäki helpottaa kun ei tarvitse höyhensaareen asti matkata.
- Sinisiivetär
mää olen ny ajanu autolla koko aamun munakoppa takapenkillä ja ettiny Saiman kanalaa, piti aamuks tehdä munakas..no missäs se kanala on..että sais huomiseksi munakkaan tehtyä..
- Uuno93v
Ei kai ne ny semmosta uutista ihan ympäri valtakuntaa ala ratiossa kertomaan.
Täytyy kuunnella 11 uutiset herkällä korvalla. - Sinisiivetär
Uuno93v kirjoitti:
Ei kai ne ny semmosta uutista ihan ympäri valtakuntaa ala ratiossa kertomaan.
Täytyy kuunnella 11 uutiset herkällä korvalla.mikä se lähi on..onko se mulle 5 km vai 250 km..))
- Uuno93v
Sinisiivetär kirjoitti:
mikä se lähi on..onko se mulle 5 km vai 250 km..))
Voihan vihneet.
Nyt se puhuikin Saimaan kanavasta.. aamulla sanottiin ihan eri lailla.. kummallista tää tietonsiirto nykyään. - Sinisiivetär
Uuno93v kirjoitti:
Voihan vihneet.
Nyt se puhuikin Saimaan kanavasta.. aamulla sanottiin ihan eri lailla.. kummallista tää tietonsiirto nykyään.aattelin, että tässä munakoppani kanssa oottelen vuorovettä kanavalla..no sattuuhan noita..lähikauppa myy munia halvalla..ei muuta menoksi sinne..
- yxtypy
sun täytyy mennä korvalääkärille.
Oliskohan kyse ollut Saimaan kanavasta :=)))- Uuno93v
mä en mihkää korvalääkärille mene!
Vikahan oli ratiossa. Tai siis ration uutistenlukijassa.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa782977Uskallanko vielä kaivata sinua?
Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun182957- 612934
Jani Mäkelä ihmettelee työministeri Satosen matkaa Aasiaan hoitajia rektyroimiseksi sieltä Suomeen.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/cfba6abc-f871-4ce2-b327-41aa5819934c Kokoomus on lähtenyt omin päin ilman hallitus2832212- 412122
- 542101
Hymyilyttää
Kun mietin, että kun vielä kohdataan, niin nauretaan tälle meidän palstasuhteelle 😅. Ihanaa päivää sulle mies. Olet mi211321- 421190
Missä meetwursti on keksitty?
Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo51163Aamun Trump
"DR: Trumpin väki lahjoi kodittomia grönlantilaisia esittämään Trump-faneja" Sillä lailla.991057