Venäjällä,Suomessa,Etelä-Amerikassa, vähän kaikkialla on kommunistien aika palata politiikkaan,koska kapitalismi ei toimi ja tekee yhteiskunnan sairaaksi,mm lisäämällä työttömyyttä, mitä ei ole esim Pohjois-Koreassa!
Niinkin iso kansa, joka on Pohjois-Koreassa, on työttömyyslulu 2 %, kun ajatellaan miljoonaväestöistä kansaa ja mitä on Suomessa, meitä on noin 5,200 000 asukasta ja työttömyys on 500 000 todellisuudessa! Se on niin suuri luku tässä kapitalismin hapatetussa maassa, on ihme, että ei Vallankumous vielä tule tässäkin maassa,kun rettelöintiä on jo rajan takana, niin se tauti sieltä on tulossa tänne,niinkuin kuiva hiekan pöly!
Uskokaamme Toverit Kommunismin voimaan ja vapautusta EU:n pakkovallasta, enemän kauppaa Venäläisten tuotteiden kanssa,USAN kauppaa on boikotoitava Irakin sodan suhteen!
Ostin Valkovenäläisen hienon rannekellon,ei häpeä yhtään Japanilaiselle kellolle,hinta-laatusuhde ok.
Mitä enemän Suomi kävisi kauppaa entisten Neuvostoliiton maiden kanssa,olisi meilläkin töitä enemän,kuin Intia ja Kiina ilmiö!
Kyllä se Toverit, Kommunismi on Nousussa!
4
289
Vastaukset
- Paperiukko
Paljokos ne siellä pohjois-koreassa tienaa.. varmaa n170€ kuusssa.. Vähemmän ku työttömät Suomessa. Kaikki valtion varallisuus käytetää asevarusteluun eikä kansalaisten hyvinvointiin, jippii kuullostaa vitun hyvältä. Onneks Jenkit pommittaa jossaa vaihees sen maan ja mädäntynee punikki väestön ikiajoiksi helvettiin.
- T Urpo
Jos siihen käytetään samoja lainalaisuuksia kuin
pee koreassa tai yleensä kommunismissä.
Palkka maksetaan kuponkeina ja kupongeilla saa
satunnaisesti ostettua jotain.
Kyllä kapitalisti olisi riemuissaan tästä mahdolli-
suudesta.
Ja kuten sanottu niin suomalaisen työttömän
vaatimaton elintaso on korkeampi kuin pee korean
pakkotyöllistetyn ja riistetyn Jongin. - p-koreassa
muuta kun ei avustusten lisäksi ole
- Anonyymi
hienoa:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384609Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203185Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692341Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532217- 1652069
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131632M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151279