Tämä on tosikertomus eräästä tuttavastani Joukosta, jolle vuosia sitten ilmestyi Jeesus.
Jokainen voi arvioida, onko kertomus oikean Hengen (hengen) tuotetta!
Jouko oli tansseissa ja melko juovuksissa. Hänen kaverinsa oli pudottanut rahakukkaronsa tanssipaikan lähellä olevan joen rantaan.
Tanssien jälkeen he menivät etsimään sitä.
Joen törmä oli jyrkkä, eikä Jouko tätä tiennyt. Hän tipahtikin jokeen, joka oli siltä kohtaa myös syvä.
Hän luuli jo loppunsa tulleen ja ajatteli, että vieköön virta hänet. Tapahtui kuitenkin ihme. Joen pohja tuli aivan kirkkaaksi (yö oli pimeä).
Jeesus ilmestyi hänelle ja sanoi: Sinun aikasi ei vielä ole tullut".
Jouko sai voimia ponnistaa itsensä ylös pohjasta.
Hänen veljensä oli samaan aikaan saanut voimakkaan kehoituksen rukoilla Joukon puolesta.
---
Onko sinulla vastaavia kokemuksia, esim. enkeli-ilmestyksiä?
Jeesus-ilmestys
3
155
Vastaukset
- uskon kyllä
Isoisoisälleni on sattunut kansalaissodassa vähintään yhtä ihmeellinen tapaus. Hän taisteli valkoisten riveissä ja tilanne oli tukala. Muut kirsivat sotaa ja jopa Jumalaa, mutta isoisoisä rukoili. Juuri kun luultiin punaisten hyökkäävän murskaavalla ylivoimalla, he pysähtyivätkin kuin seinään, kääntyivät ympäri ja pakenivat kauhun vallassa. Kaksi kiinnisaatua punaista kertoi, että heidän ja valkoisten väliin oli ilmestynyt satoja kirkkaasti loistavia olentoja, joilla oli käsissään miekat. Olennot (enkelit) olivat sanoneet: näihin miehiin ette koske.
siunausta Jeesuksessa - RitariOlevainen
omakohtaisia kokemuksia enkelin tullessa kriittisellä hetkellä apuun.
-Olen kertonut ne täällä, että en ala tässä niitä uudelleen kertoilemaan, jos et välttämättä halua kuulla?- Peku `
Unille on kai enirolla oma palstansa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv302836- 1432696
- 1372227
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?1162153Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.131910Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161781450Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu311246Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo951214Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt891182Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno381138