Mutsi auttoi hädässä...

Jukka32

Kaaduin viime kesänä pyörällä ja vaistomaisesti tulin alas käsilleni. Samalla löin pääni asfalttiin ja heräsin sairaalassa. Mitään muistikuvia tapahtuneesta ei ole, mutta näin silminnäkijät kertoivat. Tulos: Molemmat ködet ranteiden kohdalta poikki ja reilun viikon sairaalakeikka.

Välit tyttöystävän kanssa olivat menneet poikki edellisen kuun aikana, joten mutsi oli ainoa, joka kävi sairaalassa katsomassa. Sunnuntaina olin ollut kuusi päivää sairaalassa ja mutsi tuli tavalliseen tapaan katsomaan. Tarkoitus oli, että pääsen pois seuraavan viikon alussa, kun pään sisällä ollut verenpurkauma oli tarkkailussa osoittautunut pienentymisen merkkejä ja pääsisin kotihoitoon.

Olin silloin yksin osastolla ja juonut letkulla mehua aika lailla. Päivä oli tuskallisen kuuma, mutta onneksi sairaalassa ilmastointi toimi. Sanoin käyväni vessassa ja mutsi tuli auttamaan. Normaalisti tein tarpeeni sängyssä lasiseen sorsaan, mutta nyt halusin vessaan, sillä pullosta haihtuva kusen haju ei kyseisenä päivänä oikein innostanut.

Pystyin melko hyvin kipsien kanssa käymään vessassa, mutta vetoketju oli sen verran lujasti kiinni, että pyysin mutsin apuun. Hän avasi vetoketjun ja kysyi tarvitsenko muuta apua. Sanoin, etten tarvitse ja aloin lorotella. Kipsin kanssa se oli kuitenkin hankalaa ja suihku rupesi valumaan kipsin päälle. Sain pidätettyä ja pyysin mutsilta paperia, jotta hän voisi pyyhkiä kipsin päälle tulleen virtsan. Hän sanoi, että voi kyllä auttaa, koska olihan hän pissattanut minua lapsenakin, niin homma sujuu helpommin.

Ei siinä mitään. Hätä oli sen verran raju, etten olisi enää jaksanut pidätellä jo aloitettua touhua, joten äitini tarttu kulliini ja suuntasi suihkun nätisti pyttyyn. Aluksi kuului hirmuinen lorotus, kun suunta oli suoraan veteen, mutta pian hän sihtasi emalin ja veden reunaan.

Tilanne oli hieman outo itselleni, koska aikuisiälläni ei kukaan ollut tehnyt minulle vastaavaa. Kun pahin hätä oli ohi, tuntui että varastoa riitti ja monta kertaa sain sanoa, että vielä on vähän tulossa. Lopulta tunsin, että enää ei tipu, mutta samalla huomasin kauhukseni että äitini hellässä pitelyssä ollut kullini alkoi kovettumaan, enkä voinut asialle enää mitään.

Äitini huomasi saman ja kysyi kuin leikillään, ettei taida olla kaikki paineet vielä poistettu. Sanoin, että hieman on kerääntynyt varastoon kun nykyinen tyttöystävä on ollut viikon murtuneena. Ajattelin, että tästähän voisi seurata jotain jännää, kun äitini kysyi kuinka usein olen tavannut käydä tyttöystävän luona, tarkoittaen sillä oikeaa kättäni. Sanoin, että melkein kerran päivässä, vaikka todellisuudessa runkkailen yleensä kaksi-kolme kertaa vuorokauden aikaan.

Mutsi sanoi, että herranjestas, eipä ihmekään että kaverisi innostuu mistä tahansa. Etkö voi millään muulla tavoin tehdä tuolle jotain, sillä en minä nyt voi tässä auttaa, sillä minähän olen oma äitisi!

Ajattelin, että se siitä sitten, mutta päätin vielä vastata että eipä täällä voi mitään seisokille tehdä kuin kärsiä vain pussit punaisina. Helppohan sinun on puhua, kun pääset sormettamaan milloin haluat.

Äitini vastasi, ettei noin saa puhua omalle äidilleen. Enkä minun tarvitse kuin kerran pari kuukaudessa, eikä joka päivä. Laitetaanpa nyt se vehje housuihin ja lopeteaan nämä puheet.

Äitini laittoin seisovan kullini takaisin housuihini, vaikka hieman hankalaa se oli. Koko ajan ainoa ajatukseni oli, että minunkin mutsi runkkaa ja vieläpä joka kuukausi. Menin takaisin vuoteelleni ja vedin peiton päälleeni. En saanut ajatusta mielestäni ja kullini seisoi telttana vuoteella.

Lopulta rohkaistuin kysymään mutsiltani, kun hän oli jo vaihtanut puheenaiheen toiseksi, aivan kesken lauseen että kun äsken sanoit että sinäkin teet sitä, niin nyt vehkeeni jämähti tuohon asentoon. Koska sinä viimeksi teit sitä?

Äitini oli hetken hiljaa ja yllättäen vastasi, että eilen illalla ennen nukkumaanmenoa. Tivasin edelleen, että koska ennen sitä. No, sitä edellisenä iltana. Kai minä voin sanoa, nyt kun kerran tästä puhutaan, että viime aikoina olen joka ilta rentoutunut, kun ei ole pelkoa siitä että sinä kuulet. Ehkä minä hieman useammin olen kuin kerran-pari kuussa.

Sanoin hänelle, että no, minäkin hieman pidättelin äsken enkä viitsinyt sanoa, että useamman kerran päivässähän tuota tuli tehtyä. Useimmiten aamulla suihkussa, päivällä pytyllä käydessä ja illalla omassa huoneessa. Sanoin, ettei sinun minun takiani tarvitse pidätellä, olisi kiva jos joskus kuulisinkin niin voisin tehdä sitä samalla.

Äitini sanoi, että voisit sammuttaa suihkun siksi ajaksi, kun hän onkin ihmetellyt miksi vettä kului niin paljon kun olin viimeksi kotona ja kulutus on tällä viikolla romahtanut. Katsotaan kun pääset kotiin, niin lupaan että koputan ennen kuin tulen huoneeseesi. Mutsini sanoi minulle yllätyksenä, että hän on muutaman kerran nähnyt kun olen huoneessani katsonut tyttökuvia ja vetänyt samalla tumppuun. Olen ollut niin keskittýnyt, etten ole koskaan huomannut tätä.

Kysyin kiihottiko se, kun näit minun helpottavan oloani. Hän sanoi, että hieman se nipisteli alapäässä ja tulihan niinä iltoina hieman helpotettua omaakin oloa. Tunnelma oli jälleen vapautunut ja sanoin, että näiden puheiden jälkeen mulla seisoo koko illan ja laskee vasta sitten kun yöllä lentää lakanoille.

Äitini sanoi, ettei hän kyllä voi minun oloani helpottaa, sillä ei se ole sopivaa. Sanoin, että kysäisin leikilläni hieman siihen suuntaan hoitsulta, mutta hän sanoi vetelevänsä ympäri korvia jos jotain siihen suuntaan ehdottelen. Äitini jaksoi taas yllättää sanomalla, että hän tietää kyllä mitä tekee kun kotiin asti pääsee, sillä kyllä tällainen jutustelu häneenkin vaikuttaa.

Hän kysyi, enkö millään saisi kipsatuilla käsilläni tehtyä tekopimppaa ja päästää siihen sitten omissa oloissani. Sanoin, että arvaa vain montako kertaa olen yrittänyt, mutta ei se oikein onnistu kun kädet on niin painavat ja kömplelöt nämä kädessä.

Mutsini yllätti jälleen. Hän sanoi keksineensä jotain ja meni laukulleen. Sieltä hän otti esiin noin 20 senttisen metallinvärisen hieromasauvan ja sanoi, että auttaisikohan tämä yhtään. Sanoin, etten tiennytkään että sinä kantelet helpostusta mukanasi. Hän sanoi, ettei sitä oikein voi toimistossa pöytälaatikossakaan pitää, jos joku vaikka sen löytäisi.

Kysyin, että runkkaako hän useinkin toimistossa. Hieman punastellen hän vastsi, että aika usein - itse asiassa lähes päivittäin, kun ruoka-tunnin aikana on aina tunti hiljaista eikä mitään tekemistä ole. Hän sanoi, että josko tuo sauva auttaisi, se hieroisi kivasti herkkiä kohtia.

Sanoin, että sinä taidat tehdä sitä jatkuvasti ainakin puheista päätelleen kun vielä hetki sitten olit sitä mieltä, että kerran-pari kuussa. Hän myönsi, ettei olisi voinut sitä siinä sanoa, niin kuin et sinäkään tunnustanut kaikkea äsken.

Sanoin, että voinhan kokeilla sitä, mutta sitten lasti tulee lakanoille. Hän sanoi, että ota tuosta kahvinsuodatin ja laita se päälle. Kysyin, aikoohon hän laittaa tuon niksipirkkaan ja mutsini naurahti sanoen, ettei nyt ihan, kunhan tuli ensimmäisenä mieleen.

Sain sauvan käteeni vasemman käden sormilla, jotka liikkuivat hieman kipsin alla. Tahallani nuuhkaisin sauvaa ja sanoin, että se haisee pillulle.

Mutsini nielaisi ja hänen hengityksenä muuttui hieman katkonaisemmaksi. Hän sanoi, että hakee kahvinsuodattimen, mutta sanoin, että anna olla. Kyllä serla riittää, annan valua vatsalleni.

Kysyin, miten hän aikoo selvitä kun vein hänen sauvansa. Kaksi tervettä kättä ja varalaite kotona, kyllä niillä pärjää. Samalla hän teki lähtöä ja sanoi, että tulee huomenna käymään ja kysymään kuulumisia.

Kun hän oli lähtenyt, käynnistin sauvan ja hieroin sillä terskaani. Ei mennyt kauaankaan, kun tunsin että lasti lähtee ja niin annoin valua peiton alla vatsalleni ja pyyhin sen melko hankalasti paperilla.

Ajatus siitä, että mutsini runkkailee jatkuvasti töissä ja kotona kiihotti niin, että oli pakko ottaa vielä uusinta. Itse asiassa runkkasin sinä iltana neljä kertaa ja pelkäsin jo että sauvan ääni kuuluu käytävälle muuten hiljaisessa sairaalassa.

Seuraavana päivänä äitini tuli käymään uudelleen ja sanoi heti aluksi, ettei tarvinnut eilen mennä kotiin asti, kun parkkihallissa oli sen verran hiljaista. Samalla hän sanoi, että ottaisi sittenkin sauvani takaisin jos vaihtaisin sen tähän ja hän sanoi ostaneensa minulle moottoripimpan.

Siitä riittikin iloa sitten seuraavaan keskiviikkoon asti, jolloin pääsin pois sairaalasta. Juttelin tämän jälkeen mutsini kanssa paljon avoimemmin seksistä ja runkkaamisesta ja vitsailemme edelleen jatkuvasti toisillemme asiasta, esimerkiksi kun olen ollut kauan vessassa, hän saattaa kysyä etteikö meinannut irrota.

Emme ole menneet tämän pitemmälle touhuissamme ja äitini ei hirveästi anna kuulua itsestään kun hän menee nukkumaan, vaikka yritänkin kuunnella. Pienet voihkimiset juuri ennen laukeamista paljastavat touhun, mutta silloin se loppuu melko nopeasti. Joskus olen kuulevinani hieromasauvan äänen, mutta varma en ole, sillä sen verran tiiviit ovet talossamme on.

Enää en pelkää kiinnijäämistä, vaan enemmänkin toivon sitä. Sanon kyllä rehellisesti oven läpi, kun äitini koputtaa, että menee vielä hetki ja tulen sitten syömään...

10

6356

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pervo

Kun olet jo noin pitkällä niin kysy äidiltäs saatko nuolla sen pillun,antaisko se sun panna itseään,voisitteko runkata yhdessä,kai se lainaa sulle kosteat pikkupöksyt,yritä tosissas päästä naimaan äitiäs,mä yrittäsi ainakin

• örmy

Kamala mielikuvitus, miten sairas kaikkea uteliaisuudessa tulee luettuakin...iteki sairas kun tuommosia lueskelen hyi..

• Aikuinen nainen

Kysypä äidiltäs minkä verran leikki sun pippelilläs kun sä olit pieni? Et vaan muista sitä pelehtimistä..
      Äidilläs taitaa olla selvät insesti-äidin merkit; häntä ensin hyväksikäytetty - ja kierre jatkuu!
      :(((

• Tomppa

On se kyllä aika räyheetä äitillään ajella! Hiton kiihottavaa touhua. Parhaat kyydit minä olen mutsilta saanut. Harmi vaan, ettei enää elä. Oikeen kunnon parin tunnin krapula-nainti oli kuin olis paratiisissa ollut...

• Aikuinen
        Tomppa kirjoitti:

On se kyllä aika räyheetä äitillään ajella! Hiton kiihottavaa touhua. Parhaat kyydit minä olen mutsilta saanut. Harmi vaan, ettei enää elä. Oikeen kunnon parin tunnin krapula-nainti oli kuin olis paratiisissa ollut...

Et ole terve. hyh hyh!

• Aikuinen

katsopa
      http://www.tukiasema.net/teemat/artikkeli.asp?docID=194

Mitä on insesti?
      Sanana insesti tarkoittaa kaikkea lapseen kohdistuvaa seksuaalista hyväksikäyttöä tai toimintaa, jossa on olemassa tunne- tai sosiaalisia sidoksia. Tilanteessa toimitaan yleensä aikuisen ihmisen ehdoilla. Rikoslaissa insestiksi käsitetään vanhemman ja oman lapsen tai sisarusten välinen sukupuoliyhteys. Seksuaalinen hyväksikäyttö taas pitää sisällään myös perheen ulkopuolisten ihmisten harjoittaman toiminnan. Muuten voidaan ajatella, että kriteerit ovat samat

Insestiä on kolmea eri vaikeusastetta:

1) Lievä insesti. Väärinkäyttäjän toiminta ei ole pakottavan addiktiivista, eli hän ei ole siitä riippuvainen. Alistaminen ei ole voimakasta. Ei-väärinkäyttäjä voi asettua lapsen puolelle. Hyväksikäyttö ei ole salaisuus, vaan sitä ajatellaan jonkinlaisena lipsahduksena.

• miä

kuka asuu 32veenä viellä himassa???
      aika harva.. ja toi on kyl kieltämättä aika sairast et himoitsee omaa mutsia...

mut noo oma valintas

• m32

Fantasiajuttu, mäkin voisin tommosen kirjoittaa....;-)

• Anonyymi

Olin kuusitoista kun poltin käteni bensalla se leimatki ja bensaa oli käsissä ja kädet pakettiin, äiti oli päivät kotona ja avusti vaatteet ja muut, vessa käynnit hävetti.
      Istuin pytyllä ja huusin äitiä kun kaikki oli tehty, se mitä en voinut tehdä oli runkata ja muutama päivä ja kalu tahtoi seisoa herkästi. Eräänä iltana istuin pytyllä ja äiti tuli jotain se touhusi pikku housuissaan ja paita päällä, äiti oli lähes neljäkymmentä isä oli reissutöissä. Äiti kääntyi ja alkoi avustamaan kalu seisoi kun kanki, katsoin äitiä ylöspäin ja hävetti äiti kuiskas tuo on normaalia älä välitä nousin seisomaan äiti painoi sitä housuihin menin omaan sänkyyn. yövalo oli päällä näin äidin ovella valo näytti vartalon muodot kaunis haarain väli ja rinnat nännejä myöten käännyin kyljelleen äiti tuli viereen istumaan kuiskas älä välitä joskus tulee semmoinen mieli koskeeko sinuun sanoin hiljaa ei paljoa äiti istui ja sanoi mitäsme tehtäis nosti peittoa ja tuli viereen kuiskas pitäähän sinua vähän auttaa otti kalun sievästi ja hyväili naurahti en sais näin tehdä kysyi on ko näin hyvä nousin sängyssä ylemmäs kalu oli öidin rintojen kohdalla äiti otti nyt kalua alhaalta kiinni kalu oli aiak lähellä näki selvästi kuinka oli pingottunut äiti katsoi kalua herkeämättä lypsi sievästi katsoin äitiä kun hymyili kuiskas on sinulla kaunis kalu tuntui kuin olisi pitkittänyt kun tunsi että kovenee koski palleihin silloin lensi ja monta ryöppyä äiti huokaili no ei ole ihme pyöritteli sormella kalun päätä nauroi paita pesuun ja lähti.
      Äiti ihmetteli sehän on kovana joka päivä. Äiti teki sitä aika usein.

Kerran oli vähän viineissä kun tuli illalla oli nousemassa sänkyyn oli melkein päällä rinnat paljaan nostin päätä maistoin rintaa äiti kiljahti ja katsoi silmiin lasketu sievästi imin rintoja nännit paisui isoksi äiti huokaili voi sinua ajattelet naista etkä voi koskea äiti tuli viereen kyljelleen imi nännejä pitkään työnnin jalkaa äidin jalkjen väliin kun ei käsiä voinut käyttää menin kontalleen painoin jalkaa haaroihin äiti nosteli pillua sitä vasten huokasi einänin voi olla työnsi seljällleen laski minun housut mietin mitä nyt äiti laski omat housut muuta ei ollutkaan laittoi ne minun nenän päähän haistoin oikeaa kiimaa äiti naurahti ja asettui päälle ohjasi kalua sisään ja laskeutu sanoi tämä auttaa ainakin minua kuiskas olen nähnyt sinun kovan halun ja nähnyt sinun kalusta unta. Tunsin liukkaan pillun olin taivaissa äiti osasi ja nautti itsekkin kuiskas nyt et enää kärsi saat aina kun haluat äiti oli tulossa tunsin sen mutta laukesin äiti suukotti noin voi käydä antoi imeä nännejä liikkui vähän kalu alkoi kovettua äiti suukotti tiesin sen haluat lisää kuiska nyt olen liukas liikkui kivasti alkoi huokailemaan tätä minä tarvin imin nännejä äiti kiljaheli painoi syvään ja vapisi vähän ja jatkoi laskeutu ja suuteli pitkään tunsin että äiti saa kiljui ja vapisi voi kulta sinua pillu supisteli kunnolla sanoinäitii kuiskas tule rakas laukesin taas voimalla, äiti suukotti kiitos kulta nyt on sotkettu ja nousi ottipaperia ja pyyhki itsensä ja kalun sanoi pestään.
      Päästiin pesulle äiti pesi itseään katsoin vierestä alkoi pesemään minua kyykyllään naurahti voi kulta taasko se ja otti suuhun imi ja nuoli hymyili näin se tehdään otti pikku hiljaa melkein kokonaan ja uusi muutaman kerran laukesin äiti nieli kaiken pesi ja nousi nyt pärjäät kyllä tämän päivn ja isä kin tulee.
      Heti illalla kuulin äidin kiljahduksia kahdesti, päivä meni isän kanssa jutellessa maanataina san siteet pois ainakin enimmät.
      Sunnutaina olivat makkarissa ja isä lähti kaverien kyydissä taas töihin, äiti sanoi mene suihkuun sanoin älä mene äiti nauroi voi sinua ja tuli viereen noisin päälle äiti ohjasi kuiskas haluat pantua naista ja antoi halukkaana kuului vaan kosteat äänet äiti kuiskas olenko liian halukas kuin olisin huono suutelin et ole huono oet seksikäs kuulin kuinka isä halusi äiti kuiskas sinä tulit mieleen annoin kuin hutsu äiti tarrautu kuiskas nyt ja kouristeli laukesin ja pidin syvällä äiti kiljahteli ja rutisti.

Maanantaina siteet lähti melkein kokonaan olin pettynyt, oli jo keskivikko äiti vähän hymyili kun syötiin, katselin illalla televisiota ja menin nukkumaan.
      Äiti liikkui olo huoneessa huusin mitä sinä äiti tuli ovelle ja viereen kuiskas nyt pärjäät ja katsoi äiti hengitti vieressä nännit pystyssä kun kosketin äiti sanoi jos ei enää nousin ja suutelin rintoja alkoi kiimainen koskettelu äiti nousi ja imi sanoi en voi lopettaa tyänsin äidin seljälleen ja nuolin äiti vapisi heti kuiskas on ihanaa nuolin orgasmiin asti sanoin kääny äiti pääsi kontalleen painoin sisään äiti makasi patjaan kuiskas onko haluttavaa painoin kokonaan liukkaaseen pilluun olet ihana äiti kuiskas niin olet sinäkin luoja että minä haluan.
      Olin äidin varassa rakastelussa isä ihmetteli missä tytöt, äiti sanoi opiskelee ensin on hyvä oppimaan ja hymyili itsekseen.

• Anonyymi

Avattu: 2003-03-27 13:18:46

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan

Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus
      Oulainen
      16
      7190
    2. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      199
      2577
    3. Yh:n pihalla aina eri auto

Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan
      Suomussalmi
      108
      2110
    4. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      76
      1568
    5. Exän käytös hämmentää (taas)

Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k
      Sinkut
      191
      1099
    6. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      41
      990
    7. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      46
      979
    8. Miksi sä olet jatkanut tätä näin pitkään?

Kerro tai vaikene iäksi
      Ikävä
      79
      899
    9. Sä tiedät rakas

Mitä toivon. Olisit vain rohkea ❤️
      Ikävä
      45
      739
    10. Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."

Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka
      Tv-sarjat
      7
      738
    Aihe