haluaisin tietää kuinka moni on päässyt ulkoisista kondyloomista eroon kotihoidolla? itsellä nyt ko. vaiva ja lääkäri määräsi penslaukseen wartec liuosta. Onko penslauksessa oleellista että syylät vain peittyvät nesteeseen vai pitääkö nesteellä lutrata enemmänkin?
penslaus, auttaako?
6
1076
Vastaukset
- DEFF
... ainakaan minulla. Aikaa kondylooman aktiivivaiheesta on lähes 15 vuotta, joten en muista noita penslausohjeita. Kaikki mahdolliset hoidot kuitenkin kokeiltiin, ravasin sukupuolitautien polilla viikoittain yli vuoden. Vasta jäädytys auttoi, parilla hoitokerralla paranin, ja siitä asti ollut oireeton, vaikka tauti veressä ikuisesti pyöriikin.
- looma
käytäppä erioilia säännöllisesti
- irti vierestäkin
ja aine poltti ja kirveli aivan sikana.en pystynyt käyttämään koko ainetta/kuuria loppuun..mutta kyllä toimi hetken.nyt taas "esillä"
- penslannut
Condyline-liuoksella, joka auttoi ihan parissa päivässä. Kirveli ihan prkleesti, mutta oli sen arvosta. Kaikilla ei kuulemma edes kirvele, en tie sitten, mistä on kiinni, mutta hyvin lähti. Kannattaa vaik kysyä sitä, jos tämä wartec ei auta. Itse en ole warteciin tutustunut.
- spart
Condylinella minäki penslailin,jouduin vaa tekee sen kolmesti 6kk sisään,enneku hävis pois...ei oo 5v näkyny merkkejä uusiutumisesta.kyllä se kirvelee ja polttaa mut toimii!
- Juupi00
Minulla myös condyline auttoi. Ensin käytin salvaa, joka poltti alapään verille, eikä vaikuttanut pätkääkään syyliin. Penslauksella syylät alkoivat häipymään jo parin käyttökerran jälkeen ja lopullisesti hävisivät kun käytin sallitun ajan lääkettä. Minua tämä kyseinen liuos ei juurikaan kirvellyt, hoito vain oli välillä vähän ähertämistä, mutta kyllä kannatti!
Kannattaa keskustella lääkärin kanssa, jos kokeilisit tätä condylinea ellei tuo käyttämäsi aine tepsi.
Tuossa condylinessa ei niinkään tarvitse lotrata liuoksen kanssa, vaan muistaakseni siinä riittää että pitää liuoksella kasteltua puikkoa hetken syylän päällä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia.",335231Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/1442455- 1482172
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee541957Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su1171830"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!571327Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen
Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu1761144Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."
Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää75995Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.
Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.314894Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa175840