Väyrynen pitää eduskuntaa pilkkanaan

Minä-minä-minä Paavo Väyrynen pitää jälleen kerran eduskuntaa pilkkanaan.

Menneisyyden mies kuvittelee, että kiristämällä on mahdollisuus saada rahakkaampia hommia. Väykyltä lienee unohtunut, että hänen ihannemaansa Neuvostoliitto kaatui jo kauan sitten.

Rahanahneushan on Väyrysen ainoa syy sille, että hän näyttää keskisormea häntä eduskuntavaaleissa äänestäneille piruparoille.

Ahne Väyrynen nimittäin saa europarlamentaarikkona 5000 euroa kuussa enemmän käteen kuin rivikansanedustajana. Puhemiehenä tai ministerinä ero tasottuisi.

Mannertenvälinen nahjus Matti Vanhanen vain nettisekstailee ja tekstailee naikkosiensa kanssa. Häntä eivät demokratia ja isänmaan asiat kiinnosta piirun vertaa.

6

276

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ja riehuu siellä?

Yksi Paavo ei tässä hetkauta eduskunnan hallitusvalmisteluja, mutta sinusta olen huolissani.

Onko Paavo Väyrynen mennyt korvastasi sisään ja siellä tekee temppujaan?

• kepuloisia :-))))))))))

Sellaisia ne kepun pellet ovat.

Täällä ovat änkyräkepuloisetkin jo ihmeissään puolueensa menosta, moni vähemmän änkyrä on jo vaalien jälkeen ehtinut jättää kepun.

Näyttää hyvältä Isänmaamme tulevaisuuden kannalta.

• kokoomuksen vihollinen no2

...muistelmankirjoituskämpän kun ei raukalla muuten ole varaa. Sama etuus kuuluisi Väyryselle, kunhan se aika tulee.

• Kapinlahdella

Heh heh. Siellä kaksi kahjoa Kapi ja Känä.

• (- ) ( -)

eduskunnasta EU:n parlamenttiin on kaksinkerroin hyvä juttu. Molempien paikkojen älykkyysosamäärä nousee.

• VÄYRYSEN TOUHU

Jos kansanedustaja ehdokas valitaan eduskuntaan ja vieläpä huomattavalla reilusti yli 10 tuhannen äänen voimalla, tapahtuu usein demokratian tahto, eli edustaja menee läpi. Vaan aina ei käy niin, esim. Cronberg joutui kärsimään ankaran takaiskun demokratian rattaissa.
      No nyt kuitenkin kansan valitsema ehdokas Väyrynen valittiin eduskuntaan. Toisaalta on surkuhupaisaa, että hän ei sitten olekaan vielä lähtenyt toteuttamaan kansanedustajan velvollisuuksia ja miettii vielä Brysselin ja Arkadianmäen välillä. Kai se on kuitenkin demokratiaa sekin, että edustaja voi ilmaista näin voimakkaasti oman mielipiteensä olla ottamatta vain tavallista rivikansanedustajan paikkaa. Väyrysen kannatus pohjoisesta valipiiristä jos muutetan eteläisen vaalipiirin väkirikkaiden vaalipiirien tasolle, niin äänimäärä pitää suhteuttaa kertomalla ainakin 7:llä, ehkä jopa 8:lla, jotta saadaan vertailukelpoinen lukema. Tällöin alkaa jo Sauli Niinistön valtava äänivyöry saada vakavan kilpailijan. Tässä valossa Väyrysen edesottamukset ovat perusteltuja. Hänelle kuuluu kiistattomasti varsin näkyvä paikka hallituksessa tai eduskunnan puhemiehenä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      23
      2356
    2. paras asia kaivatussasi?

❤️‍🔥
      Ikävä
      112
      1977
    3. Vihaan sua todella paljon.

Tiedoksi vaan 🙃
      Ikävä
      113
      1627
    4. Syitä välttelyyn

En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?
      Ikävä
      42
      1493
    5. Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.

Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.
      Ähtäri
      9
      1417
    6. Miksi kaivattunne

ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo
      Ikävä
      90
      1045
    7. Purrasta tehty huoli-ilmoitus

Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b016
      Maailman menoa
      119
      954
    8. Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu

Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu
      Ikävä
      15
      919
    9. Olisin halunnu vaan tutustua

Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno
      Ikävä
      35
      917
    10. Pelottaa kohdata hänet

En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt
      Ikävä
      83
      894
    Aihe