Minä-minä-minä Paavo Väyrynen pitää jälleen kerran eduskuntaa pilkkanaan.
Menneisyyden mies kuvittelee, että kiristämällä on mahdollisuus saada rahakkaampia hommia. Väykyltä lienee unohtunut, että hänen ihannemaansa Neuvostoliitto kaatui jo kauan sitten.
Rahanahneushan on Väyrysen ainoa syy sille, että hän näyttää keskisormea häntä eduskuntavaaleissa äänestäneille piruparoille.
Ahne Väyrynen nimittäin saa europarlamentaarikkona 5000 euroa kuussa enemmän käteen kuin rivikansanedustajana. Puhemiehenä tai ministerinä ero tasottuisi.
Mannertenvälinen nahjus Matti Vanhanen vain nettisekstailee ja tekstailee naikkosiensa kanssa. Häntä eivät demokratia ja isänmaan asiat kiinnosta piirun vertaa.
Väyrynen pitää eduskuntaa pilkkanaan
6
272
Vastaukset
- ja riehuu siellä?
Yksi Paavo ei tässä hetkauta eduskunnan hallitusvalmisteluja, mutta sinusta olen huolissani.
Onko Paavo Väyrynen mennyt korvastasi sisään ja siellä tekee temppujaan? - kepuloisia :-))))))))))
Sellaisia ne kepun pellet ovat.
Täällä ovat änkyräkepuloisetkin jo ihmeissään puolueensa menosta, moni vähemmän änkyrä on jo vaalien jälkeen ehtinut jättää kepun.
Näyttää hyvältä Isänmaamme tulevaisuuden kannalta. - kokoomuksen vihollinen no2
...muistelmankirjoituskämpän kun ei raukalla muuten ole varaa. Sama etuus kuuluisi Väyryselle, kunhan se aika tulee.
- Kapinlahdella
Heh heh. Siellä kaksi kahjoa Kapi ja Känä.
- (- ) ( -)
eduskunnasta EU:n parlamenttiin on kaksinkerroin hyvä juttu. Molempien paikkojen älykkyysosamäärä nousee.
- VÄYRYSEN TOUHU
Jos kansanedustaja ehdokas valitaan eduskuntaan ja vieläpä huomattavalla reilusti yli 10 tuhannen äänen voimalla, tapahtuu usein demokratian tahto, eli edustaja menee läpi. Vaan aina ei käy niin, esim. Cronberg joutui kärsimään ankaran takaiskun demokratian rattaissa.
No nyt kuitenkin kansan valitsema ehdokas Väyrynen valittiin eduskuntaan. Toisaalta on surkuhupaisaa, että hän ei sitten olekaan vielä lähtenyt toteuttamaan kansanedustajan velvollisuuksia ja miettii vielä Brysselin ja Arkadianmäen välillä. Kai se on kuitenkin demokratiaa sekin, että edustaja voi ilmaista näin voimakkaasti oman mielipiteensä olla ottamatta vain tavallista rivikansanedustajan paikkaa. Väyrysen kannatus pohjoisesta valipiiristä jos muutetan eteläisen vaalipiirin väkirikkaiden vaalipiirien tasolle, niin äänimäärä pitää suhteuttaa kertomalla ainakin 7:llä, ehkä jopa 8:lla, jotta saadaan vertailukelpoinen lukema. Tällöin alkaa jo Sauli Niinistön valtava äänivyöry saada vakavan kilpailijan. Tässä valossa Väyrysen edesottamukset ovat perusteltuja. Hänelle kuuluu kiistattomasti varsin näkyvä paikka hallituksessa tai eduskunnan puhemiehenä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.865467- 1643622
- 533189
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2032126- 351931
- 331864
- 461823
- 571714
- 191683
- 191627