Jukan kommentit tuomarista
6
586
Vastaukset
- kommenttia..
Jyri Rönn vihelsi runkosarjassa yhtä huonosti.
Ei olisi mitää väliä vaikka Rönnin tilalle otettais jostain joku ammattilaistuomari joka osaa jakaa tuomioita siitä mistä kuuluukin.Se on ajankulutusta ja 2 minuutin arvoinen kun sulkee kiekon ja sit heittää sen.Selvä jäähyn paikka.- SEPPO MÄKELÄ
SEPPO MÄKELÄ JOS TUOMAROIS VIELÄ NIIN MENISIN KATTOO
- no joo......
ihan kiva mutta voisko joku suomentaa tämän Jalosen kommentin, suomea se nimittäin ei ole...
"Antoi jäähyjä sellaisista tilanteista, jotka oli ihan normaalia peliä, mitä tässä tapahtui koko ajan, eikä mistään tullut jäähyä."- itselles
Puuttuu kai aiemmin/muulloin/jokereillekkaan tuosta sanojen: tullut jäähyjä, välistä.
(..mitä tässä tapahtui koko ajan, eikä mistään tullut aiemmin/muulloin/jokereillekkaan jäähyä..jos et ymmärtänyt) - no selvä
itselles kirjoitti:
Puuttuu kai aiemmin/muulloin/jokereillekkaan tuosta sanojen: tullut jäähyjä, välistä.
(..mitä tässä tapahtui koko ajan, eikä mistään tullut aiemmin/muulloin/jokereillekkaan jäähyä..jos et ymmärtänyt)kiitos selvennyksestä.
- joku henkilö
no selvä kirjoitti:
kiitos selvennyksestä.
tietääkö joku Jyri Rönnin postiosoitetta. Haluaisin lähettää pääsiäiskortin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774642- 1801947
- 1241630
- 1321186
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161121- 351056
- 78953
- 52916
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78882- 4848