Mannertenvälinen nahjus Matti Vanhanen on täysin voimaton Paavo Väyrysen kiristyksen ja petoksen edessä.
Tälläkin kertaa nahjus Vanhanen toimii samoin kuin aina: Kun ei tee mitään, ei tee virheitä.
Mielenkiintoista että KEPUli saa tehdä tällaista kiristystä vain ja ainoastaan omaa henkilökohtaista ansiotaan ajatellen. Väykky Paven venkoilun motiivihan on se, että rivikansanedustajana Väykky saa 5000 euroa kuussa vähemmän kuin europarlamentaarikkona, ministerinä tai puhemiehenä.
Vanhasella ei ole munaa viheltää peliä poikki.
Vastoin nimimerkki "oivahärkösen" parempaa tietoa, edes KEPUn Lapin piirin puheenjohtaja ei ennen eduskunnan valtakirjojen tarkastusta tiennyt, että Väykky aikoo toimia näin. Ei Väykky missään vaalitilaisuuksissaan tätä markkinoinut.
Nahjus Vanhanen päättämättömänä
8
376
Vastaukset
- korvasta sisään
No jopas on menny känä-tätillä paavoväyrynen pahasti korvasta sisään.
- kepulaisellekin....
Tästä Väyryshurmaaaaa:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=110&conference=1500000000000105&posting=22000000025000670
Heh-heh.. Känä taitaa olla kuitenkin oikeassa;-))
- Äänikin kuuluu
kuin lampaan päästä. Heh heh.
- Santeri_Alkio
Tästä Väyrysen toiminnasta tulee mieleen vanha tarina skorpionista ja sammakosta.
Skorpioni kysyi joen äärellä sammakolta, voisiko sammakko viedä hänet selässään joen yli.
Sammakko sanoi, että muuten hän voisi, mutta hän pelkää, että skorpioni pistää. Skorpioni vakuutti, että sammakko voi olla huoleti. Ei hän pistä.
Näin sammakko suostui ja lähti uimaan yli joen skorpioni selässään. Keskellä jokea sammakko tunsi polttavan pistoksen selässään.
Sammakko kysyi: "Miksi ihmeessä tuon teit? Nyt me hukumme molemmat."
Skorpioni vastasi: "En voi luonnolleni mitään."
Sen pituinen se. - Missään ei
voinut luottaa Lipposeen.
Ei voi myös luottaa Tarja Haloseen.
Nyt monoa demareille jokapaikkaan. - ohjus
kun jäälleen saatiin kiinni valehtelusta, kakot on suuria valehtelijoita. Kakoihinei voi luottaa missään asiassa muista matti se.
- saittiterroristi
tuli esiin omalla nimimerkillään, Hän on siitä jumala puolueesta, josta se messiaskin on.
- mitään peliä viheltelisi
poikki? Lienee itse koko jutun aloittaja.
Väyrys Paten saattoi tilata itse tyhmien lappilaisten ääniä kerämään kepulipettureille. Ääniä tuli, mutta TAAS KEPULIKONSTILLA!
Kepu pettää aina, milloin uskotte?
Kansan pettämistä, törkeää, sanoisin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 594713
- 653818
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.2133250- 1143071
- 482904
- 232558
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192216Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi2482003- 1081872
- 361865