helisdamus ennusti jo 1960-luvulla

Nimetön

Reino Helismaan 1960-luvulla sanoittamassa laulun "Päivänsäde ja menninkäinen" viimeisen säkeistön viimeiset sanat kuuluvat näin:
...hän miettii miksi toinen täällä VALON lapsi on ja toinen YÖTÄ rakastaa..
Siis helismaa ennustaa tässä HIM yhtyeen ja Ville VALON sekä YÖ yhtyeen nousun supernoviksi suomalaisen popmusiikin taivaalle.
terveisin enskadamus :)

5

281

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • VARPUNEN.
      • noname,nessuno,anonymos

        ...tapa,tapa,ittes tänne sä kuolet kumminkin.

        Lapinruno
        (kirjoittanut Seikkailian poika Joe smith junior haamukirjailijoinaan Kipsoke Keino ja Eino Leino)

        Lapissa kuikka kakkii nopiasti
        muuten jäätyy pyrstö suohon kii
        miettinyt oon tuota usiasti
        ja sille nauranutkin pirust nii

        mäkäröitä itikoita riittää
        sulta veret noin vain imaisee
        hyttysöljyfirmat niitä kiittää
        kun osakkeensa pilviin ponkaisee

        Lapissa Tuntureita kyllä onkin
        ja lynxi-kelkat sekä mopot muut
        senhän kuulee,haistaa aistitonkin
        ei kasva naavaa enää aarnipuut


    • noname nessuno anonymos

      Taidanpas ottaa viitakon laitaan taksin kuten seikkailia joe smith ja etsiä uusia ennusteita ja siekailuja.
      terv enskadamus

      • nero tais taas poistua palstalta.


      • nonam ,nessuno,anonymos
        AnaLyyzi kirjoitti:

        nero tais taas poistua palstalta.

        Olipa viiltävä analyyzi
        mutta kuka zitä pyyzi?
        viitakkoon katoava nero?
        vai joku muu hero?

        Olen kiitollinen siitä että minuakin ymmärretään,
        ymmärtämistä se on väärin ymmärryskin.:D
        Ilmankosteus ja aika ovat suhteellisia miksen minäkin.
        Mustien eukkojen aukot imevät kaiken ja vaikka sisko tahtosi jäätä niin moottoritien kuumuus juoksuttaa villiä lasta lasta jalassa kohti Rintalaa jossa äiti ,joka on kotoisin sieltä,siis Rintalasta joutuu syöttämään rintalasta jonka siemen on saatu merimieheltä jonka mielestä elämä on vittumaista kun pitää hakea vittu maista ja sitten jos ei vittu kuitenkaan maista.

        Marsissa on vettä muttei kellään jano.

        Ymmärtäkää hyvät lukijani,tukijani, minut oikein väärin.Olipahan hyvä juttu se että tarkoitanpahan mitä hyvänsä on vastaus on JOO!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1104
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      649
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      616
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      76
      590
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      574
    7. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      54
      547
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      513
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe