....taloon...))) oli taas maziina hajalla,pakkoloma huuhaalta.nyt taas toimii,kuinka kauan..jaa,jaa..
kevätiltaa...
23
502
Vastaukset
- yxtypy
Antza. Mä oon ihmetellyt missä oot luuhannut, kun ei sua ole näkyillyt.
Kone siis ollut hajalla. Painele ihan varoen sitä näppistä, että pysyy koossa :=)))- MikaelOne
...painelen nänn...siis näppistä. tänään sain tuolta huollosta pois. maksanu mittää,ko möi valmiiks rikkinäisen keskusyksikön. asensi xp lisäksi velotuksetta..))))
- yxtypy
MikaelOne kirjoitti:
...painelen nänn...siis näppistä. tänään sain tuolta huollosta pois. maksanu mittää,ko möi valmiiks rikkinäisen keskusyksikön. asensi xp lisäksi velotuksetta..))))
se nyt ainakin tosi hienosti.
Tänne mun ruudulle sun teksti näkyy tulevan ihan kullitetuin kirjaimin :=))) - MikaelOne
yxtypy kirjoitti:
se nyt ainakin tosi hienosti.
Tänne mun ruudulle sun teksti näkyy tulevan ihan kullitetuin kirjaimin :=)))...kun sais ihan livenä tulla niitä kullitettuja juttuja tarinoimaan....)))))))
- yxtypy
MikaelOne kirjoitti:
...kun sais ihan livenä tulla niitä kullitettuja juttuja tarinoimaan....)))))))
Meneehän se näinkin ihan kivasti. Anna tulla vaan :=))))
- MikaelOne
yxtypy kirjoitti:
Meneehän se näinkin ihan kivasti. Anna tulla vaan :=))))
...nyt nii ujol pääl..))) mutku asijaa päässää,ujot häipyyt..oot helisemäs miun kaa...))))) saat valmistautuu siihen,ko mie sin tundral tulen joskus kesemmäl...)))
- yxtypy
MikaelOne kirjoitti:
...nyt nii ujol pääl..))) mutku asijaa päässää,ujot häipyyt..oot helisemäs miun kaa...))))) saat valmistautuu siihen,ko mie sin tundral tulen joskus kesemmäl...)))
jo ihan toivoni menettänyt kun sä oot jo viis vuotta tundralle aikonut tulla, vaan eipä oo miestä näkyny. Monet nisutkin oon ostanut sun tulon varalta. Kaikki pitänyt lopulta ite syödä. Tulee aika kalliiksikin :=((
Et oo kait muistanut jarruttaa mun talon kohilla, vaan päästellyt ohi :=))) - MikaelOne
yxtypy kirjoitti:
jo ihan toivoni menettänyt kun sä oot jo viis vuotta tundralle aikonut tulla, vaan eipä oo miestä näkyny. Monet nisutkin oon ostanut sun tulon varalta. Kaikki pitänyt lopulta ite syödä. Tulee aika kalliiksikin :=((
Et oo kait muistanut jarruttaa mun talon kohilla, vaan päästellyt ohi :=)))...oo typyykään näkyny täälpäi...(((( yli lentänt etelän mail.ei ees vilkuttant oo..(( alappas sellailemmaa juna-aikataululoi. sielt pendolino äkkii pyyhkäsöö tän salpausselän seuvul. otat viikon kaks lommaa töist..mie siut rentoutan oikee pirtiäks taas,et jaksat töis puurtaa...)))))
- yxtypy
MikaelOne kirjoitti:
...oo typyykään näkyny täälpäi...(((( yli lentänt etelän mail.ei ees vilkuttant oo..(( alappas sellailemmaa juna-aikataululoi. sielt pendolino äkkii pyyhkäsöö tän salpausselän seuvul. otat viikon kaks lommaa töist..mie siut rentoutan oikee pirtiäks taas,et jaksat töis puurtaa...)))))
ennää lommoo. Pitää kait sitten ottaa ommoo lommoo :=))
Minäs laitan virkavapaa-anomuksen heti maanantaina eteenpäin.
Mä ajattelin tilata ens viikolla hierojalle kokovartalo hieronta-ajan, mutta enpäs tilaakaan.
Se oliskin kallista. Sillä rahalla pyyhkäsen sun luo pendoliinilla vaikka kaks kertaa :=))
Ai niin... rentoutatko ihan ilmatteeks? - MikaelOne
yxtypy kirjoitti:
ennää lommoo. Pitää kait sitten ottaa ommoo lommoo :=))
Minäs laitan virkavapaa-anomuksen heti maanantaina eteenpäin.
Mä ajattelin tilata ens viikolla hierojalle kokovartalo hieronta-ajan, mutta enpäs tilaakaan.
Se oliskin kallista. Sillä rahalla pyyhkäsen sun luo pendoliinilla vaikka kaks kertaa :=))
Ai niin... rentoutatko ihan ilmatteeks?...sitten senttiikään...meinaan rahhaa maksa..täys ylläpito tai alla, mite sie halluut...)))) kaik paikat muokkaan kuntoon,takkuuvarmast..)))
- yxtypy
MikaelOne kirjoitti:
...sitten senttiikään...meinaan rahhaa maksa..täys ylläpito tai alla, mite sie halluut...)))) kaik paikat muokkaan kuntoon,takkuuvarmast..)))
Mulla onkin paikat jo melko ruosteessa.
Kait sulla on hierontaöljytkin omasta takaa, vai tuonko tullessani? :=))) - MikaelOne
yxtypy kirjoitti:
Mulla onkin paikat jo melko ruosteessa.
Kait sulla on hierontaöljytkin omasta takaa, vai tuonko tullessani? :=)))...tarpeellinen löytyy..)))) alat vaa valmistautuu hoitojaksoon. takkaan,et on miellyttävä kokemus ja virkistävä. kaikin puolin.
ei okka miestä näkyny...
- MikaelOne
...typylle juur selvitin syyn. käytetyt maziinat arvaamattomii..
- kielibasa
hyvä että on huuhaavaihde silmässä taas..
ikiiloista ja ihmeellisen vivahderikasta perjantaita sulle :-)- MikaelOne
...taas menovaihe pääl..kui kauan..sitä ei tiije...
- kielibasa
MikaelOne kirjoitti:
...taas menovaihe pääl..kui kauan..sitä ei tiije...
saas nähdä päätyykö tässä viäl puariin...?
- Buster-Keaton
liite swenska bara, mites muuten huriseepi?
- MikaelOne
...koliseeja paukkuu..))) rakentaaavat tuohon melki naapuriin markettia. paalujuntta jyskyttää korvia hivelevästi....)))))
Antza...
hyvä jotta masiinan toimimaan sait....:DDj Pervo kirjoitti:
Nam nam suklaata..
http://www.cs.tut.fi/~leppan35/munatarjous.jpgnam...joo....=;0)) tänää söin munaa....=:0))))
- MikaelOne
..Brune..))) katotaan,kui kauan tätä onnee piisaa. käytetyt maziinat arvaamattomii. MUksaa kevättä siulle...)))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu513746- 1382543
Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti182521Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett151983- 161446
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis731347- 1061334
Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks1531053- 931027
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon21988