kevätiltaa...

MikaelOne

....taloon...))) oli taas maziina hajalla,pakkoloma huuhaalta.nyt taas toimii,kuinka kauan..jaa,jaa..

23

502

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yxtypy

Antza. Mä oon ihmetellyt missä oot luuhannut, kun ei sua ole näkyillyt.
      Kone siis ollut hajalla. Painele ihan varoen sitä näppistä, että pysyy koossa :=)))

• MikaelOne

...painelen nänn...siis näppistä. tänään sain tuolta huollosta pois. maksanu mittää,ko möi valmiiks rikkinäisen keskusyksikön. asensi xp lisäksi velotuksetta..))))

• yxtypy
        MikaelOne kirjoitti:

...painelen nänn...siis näppistä. tänään sain tuolta huollosta pois. maksanu mittää,ko möi valmiiks rikkinäisen keskusyksikön. asensi xp lisäksi velotuksetta..))))

se nyt ainakin tosi hienosti.
        Tänne mun ruudulle sun teksti näkyy tulevan ihan kullitetuin kirjaimin :=)))

• MikaelOne
        yxtypy kirjoitti:

se nyt ainakin tosi hienosti.
        Tänne mun ruudulle sun teksti näkyy tulevan ihan kullitetuin kirjaimin :=)))

...kun sais ihan livenä tulla niitä kullitettuja juttuja tarinoimaan....)))))))

• yxtypy
        MikaelOne kirjoitti:

...kun sais ihan livenä tulla niitä kullitettuja juttuja tarinoimaan....)))))))

Meneehän se näinkin ihan kivasti. Anna tulla vaan :=))))

• MikaelOne
        yxtypy kirjoitti:

Meneehän se näinkin ihan kivasti. Anna tulla vaan :=))))

...nyt nii ujol pääl..))) mutku asijaa päässää,ujot häipyyt..oot helisemäs miun kaa...))))) saat valmistautuu siihen,ko mie sin tundral tulen joskus kesemmäl...)))

• yxtypy
        MikaelOne kirjoitti:

...nyt nii ujol pääl..))) mutku asijaa päässää,ujot häipyyt..oot helisemäs miun kaa...))))) saat valmistautuu siihen,ko mie sin tundral tulen joskus kesemmäl...)))

jo ihan toivoni menettänyt kun sä oot jo viis vuotta tundralle aikonut tulla, vaan eipä oo miestä näkyny. Monet nisutkin oon ostanut sun tulon varalta. Kaikki pitänyt lopulta ite syödä. Tulee aika kalliiksikin :=((

Et oo kait muistanut jarruttaa mun talon kohilla, vaan päästellyt ohi :=)))

• MikaelOne
        yxtypy kirjoitti:

jo ihan toivoni menettänyt kun sä oot jo viis vuotta tundralle aikonut tulla, vaan eipä oo miestä näkyny. Monet nisutkin oon ostanut sun tulon varalta. Kaikki pitänyt lopulta ite syödä. Tulee aika kalliiksikin :=((

Et oo kait muistanut jarruttaa mun talon kohilla, vaan päästellyt ohi :=)))

...oo typyykään näkyny täälpäi...(((( yli lentänt etelän mail.ei ees vilkuttant oo..(( alappas sellailemmaa juna-aikataululoi. sielt pendolino äkkii pyyhkäsöö tän salpausselän seuvul. otat viikon kaks lommaa töist..mie siut rentoutan oikee pirtiäks taas,et jaksat töis puurtaa...)))))

• yxtypy
        MikaelOne kirjoitti:

...oo typyykään näkyny täälpäi...(((( yli lentänt etelän mail.ei ees vilkuttant oo..(( alappas sellailemmaa juna-aikataululoi. sielt pendolino äkkii pyyhkäsöö tän salpausselän seuvul. otat viikon kaks lommaa töist..mie siut rentoutan oikee pirtiäks taas,et jaksat töis puurtaa...)))))

ennää lommoo. Pitää kait sitten ottaa ommoo lommoo :=))

Minäs laitan virkavapaa-anomuksen heti maanantaina eteenpäin.
        Mä ajattelin tilata ens viikolla hierojalle kokovartalo hieronta-ajan, mutta enpäs tilaakaan.
        Se oliskin kallista. Sillä rahalla pyyhkäsen sun luo pendoliinilla vaikka kaks kertaa :=))

Ai niin... rentoutatko ihan ilmatteeks?

• MikaelOne
        yxtypy kirjoitti:

ennää lommoo. Pitää kait sitten ottaa ommoo lommoo :=))

Minäs laitan virkavapaa-anomuksen heti maanantaina eteenpäin.
        Mä ajattelin tilata ens viikolla hierojalle kokovartalo hieronta-ajan, mutta enpäs tilaakaan.
        Se oliskin kallista. Sillä rahalla pyyhkäsen sun luo pendoliinilla vaikka kaks kertaa :=))

Ai niin... rentoutatko ihan ilmatteeks?

...sitten senttiikään...meinaan rahhaa maksa..täys ylläpito tai alla, mite sie halluut...)))) kaik paikat muokkaan kuntoon,takkuuvarmast..)))

• yxtypy
        MikaelOne kirjoitti:

...sitten senttiikään...meinaan rahhaa maksa..täys ylläpito tai alla, mite sie halluut...)))) kaik paikat muokkaan kuntoon,takkuuvarmast..)))

Mulla onkin paikat jo melko ruosteessa.
        Kait sulla on hierontaöljytkin omasta takaa, vai tuonko tullessani? :=)))

• MikaelOne
        yxtypy kirjoitti:

Mulla onkin paikat jo melko ruosteessa.
        Kait sulla on hierontaöljytkin omasta takaa, vai tuonko tullessani? :=)))

...tarpeellinen löytyy..)))) alat vaa valmistautuu hoitojaksoon. takkaan,et on miellyttävä kokemus ja virkistävä. kaikin puolin.

• ei okka miestä näkyny...

• MikaelOne

...typylle juur selvitin syyn. käytetyt maziinat arvaamattomii..

• kielibasa

hyvä että on huuhaavaihde silmässä taas..

ikiiloista ja ihmeellisen vivahderikasta perjantaita sulle :-)

• MikaelOne

...taas menovaihe pääl..kui kauan..sitä ei tiije...

• kielibasa
        MikaelOne kirjoitti:

...taas menovaihe pääl..kui kauan..sitä ei tiije...

saas nähdä päätyykö tässä viäl puariin...?

• Buster-Keaton

liite swenska bara, mites muuten huriseepi?

• MikaelOne

...koliseeja paukkuu..))) rakentaaavat tuohon melki naapuriin markettia. paalujuntta jyskyttää korvia hivelevästi....)))))

• Antza...

hyvä jotta masiinan toimimaan sait....:D

• Dj Pervo

• MikaelOne

..Brune..))) katotaan,kui kauan tätä onnee piisaa. käytetyt maziinat arvaamattomii. MUksaa kevättä siulle...)))

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      51
      3746
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      138
      2543
    3. Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin

Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti
      Ikävä
      18
      2521
    4. Yritys Kannus

Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett
      Kannus
      15
      1983
    5. Mies kadonnut

Kukas siellä kolarissa on kadonnut
      Kolari
      16
      1446
    6. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      73
      1347
    7. Oletko täällä mies?

Mitä mietit? ❤️ varmistan vielä, että onhan kaikki ok meidän välillä?
      Ikävä
      106
      1334
    8. Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa

Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks
      Lieksa
      153
      1053
    9. Eikö ole jo ihan sama luovuttaa

Meidän suhde ei ikinä toimisi.
      Ikävä
      93
      1027
    10. Kuin sonnilauma

Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon
      Kuhmo
      21
      988
    Aihe