Kiitä lääkäriäisi???

kiitollienen

Joskus tuli mainos tv:stä, että voi kiittää lääkäriä netissä ja he toimittavat kiitoksen perille. Missä näin voi toimia? Haluaisin todellakin kiittää erästä lääkäriä, joka auttoi minua pahimman yli!

10

3568

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hoitsu-

Mulle tuli kerran vastaava kiitos tässä syksyllä. Lääkefirma Pfizer oli muistaakseni järjestänyt tälläisen.Sitä en tiedä miten toimii, mutta perille tuli ja lämmitti kovasti.

• minulla..

olisi KSKS:ssa lääkäri, jonka ammattitaito ja empaattisuus on 110 prosenttista. Häntä haluaisin kiittää, kun tietäis miten?

Jos joku lääkäri lukee tämän niin kysyn, mistä te ammennatte sitä empatiaa ja lämpöä, joka jo sinällään "hoitaa"?
      Monin, monin kiitoksin.

• muistelen ma

Leiras toimittaa muistaakseni kiitoksen perille.

• nimimerkki!!

Käväiseppäs foorumissa "terveyskeskus.net".....sieltä löydät palstan kiitokset lääkäreille......

• Anonyymi

Mahtaa olla siellä aika niukasti noita kiitoksia jos yhtään toiminta samanlaista kun omalla kohdalla.Vuoden päivät käyty "arvauskeskuksessa" eikä eteenpäin pääse millään.Ainoa mitä saanut on helvetillisesti lääkkeitä,joka käynnillä vähintään yksi uusi resepti.Heitin kun kyllästyin siihen paskaan kaikki roskiin ja aika yksityiselle.Sieltä lääkärin kertomus omakantaan ja sitten vastahakoisesti vasta "arvauskeskuksesta" alkoi eteneminen.Tosin sitten keskuksen lääkäri satuili sinne omiaan ja tutkimukset saatiin torpattua.Vittu mitä nysvääjiä.Kaikki lääkkeet jos söisi mitä tuolta "arvauskeskuksen" kautta määrätty niin n.20 pilleriä päivässä joista jo pelkästään kipulääkkeitä 7 kpl/päivä.Osaa kirjoitetuista lääkkeistä en edes ole hakenut apteekista jolloin määrä olisi vielä isompi.Kerran soitin sinne ja kyseenalaistin tuota lääkemäärää ja sairaanhoitaja joka luurin päässä kertoi vaan etteihän niitä pakko ole syödä???Kävelemään pääsee kerralla joitain kymmeniä metrejä kun jalat ei vaan toimi ja toisella kädellä et edes kahvikuppia pidä kädessä ja yöllä saat pari,kolme tuntia niin sekin jo helvatan hyvä,että kiitos vaan "arvauskeskus" sanoinkin että kun lanssi hakee kotoa niin luulisi sen jälkeen pääsevän hoitoonkin ja oikeat lääkkeet.Syyt kyllä kirjattu mutta siihen sitten jäänytkin paitsi lääkkeiden osalta,valelääkärit aikoinaan sentään ohjasivat ihmisiä hoitoon.

• suora osoite
    • joka kävelee

elävänä ulos sairaalasta, saa kiittää lääkäriään. Ei sieltä nimittäin heikot selviä.

• hehhehhhehehhee...........

Valitse, mehiläinen, voi olla varmempi, yksityisellä aina joku vastuussa, yhteiskunta
        munii, ja tekee vain parhaansa ilman vastuuta

• kerran jo oli pakko
        hehhehhhehehhee........... kirjoitti:

Valitse, mehiläinen, voi olla varmempi, yksityisellä aina joku vastuussa, yhteiskunta
        munii, ja tekee vain parhaansa ilman vastuuta

valita. Luulin, että se olis maksanut omaisuuden (mitä ei ole), mutta erikoismaksuluokkakäytäntö tulikin yllätyksenä, kun oikealle lääkärille pääsin! Eihän se maksanut juur sen enempää kuin kunnallinen lähete.Olen muuten oikeasti kiitollinen tälle lääkärille hengestäni, en olis tässä enää aikaa tappamassa muuten.

• Anonyymi

lääkäri tenhunen tarmo mehiläinen tampere finleisson haluan kiittää hyvästä hoidosta empatiasta ja oikeasta lääkkeestä ja neuvoista

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista

Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni
      Maailman menoa
      137
      7189
    2. Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.

UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M
      Euroviisut
      126
      5005
    3. L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?

Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa
      Tv-sarjat
      68
      4382
    4. TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a
      Suomalaiset julkkikset
      15
      3503
    5. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      724
      2311
    6. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      302
      1809
    7. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      24
      1716
    8. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      9
      1619
    9. Miksi et nainen halua

minua, kuten minä sinua?
      Ikävä
      67
      1495
    10. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      1458
    Aihe