Kukaan ei haluu olla mun kaa

-MB-

Tarkoitan keskustelupalstoja... vaikka kyllä kai tuo otsikko jossainmäärin pitää paikkansa oikeassakin elämässä.

Juttu siis on yksinkertaisesti niin että olen alkanut pitämään itseäni keskustelun lopettajana, kun joskus harvoin johonkin keskusteluun otan osaan niin koskaan kukaan ei vastaa minulle, ja muutenkin näyttää sitten asia loppuunkäsitellyksi.

Omasta mielestäni en kommenttini erityisen typeriä ole, eikä siis sen pitäisi olla syynä... ennemminkin näyttää siltä, että mitä ärsyttävämpi kirjoitus, sitä enemmän siihen vastataan. Ilmesesti juttuni sitten ovat niin mitäänsanomattomia...

7

469

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • a...

      tapauksessa aika pitkälle, joten et ole ainoa.

      Kirjoittaessaan ihminen ilmaisee itsensä, halusipa sitä tai ei.

      Mielestäni arvokkainta ei ole ihmisten miellyttäminen, vaan se, että oppii tuntemaan itsensä ja on kirjoittaessaan itselleen uskollinen.

      Olisi kyllä mukava saada palautetta ja muuta kommentointia, mutta enhän itsekään vastaa, jos jokin ei minua kiinnosta.

      • -MB-

        Kyllä minä sen olen huomannut etten ole ainoa :).

        Täytyy kyllä myöntää että minä itsekin melko kriittisesti suhtaudun omiin kirjoituksiini vaikka nimettömänä pystyisinkin viestin unohtamaan kun huomaan että tulipa sanottua typerästi... Lukuisia pitkiäkin vastauksia on jäänyt lähettämättä vain sen takia että en kunnolla ole pystynyt ajatuksiani ilmaisemaan. Miellyttämisen ei tietenkään pitäisi olla itsetarkoitus mutta käytännössähän halutaan myös jonkinlaista hyväksyntää ja tuota "nuoleskeluakin" tulee hieman harrastettua.

        Ihan hyvä paikkahan tämä on itsensä ilmaisemista opiskella, käytännössä en oikeasti omia ajatuksiani ollut ennen keskustelupaltojen löytämistä kirjoittanut ja puhumisen kanssakin on vähän niin ja näin... tosiaankaan koulussa oli jotai pakko kirjoittaa mutta sen jälkeen meni 15 vuotta kunnes hankin tietokoneen ja internetyhteyden, tässä sitä nyt sitten opetellaan uudelleen kirjoittamaan :).


      • paitsi
        -MB- kirjoitti:

        Kyllä minä sen olen huomannut etten ole ainoa :).

        Täytyy kyllä myöntää että minä itsekin melko kriittisesti suhtaudun omiin kirjoituksiini vaikka nimettömänä pystyisinkin viestin unohtamaan kun huomaan että tulipa sanottua typerästi... Lukuisia pitkiäkin vastauksia on jäänyt lähettämättä vain sen takia että en kunnolla ole pystynyt ajatuksiani ilmaisemaan. Miellyttämisen ei tietenkään pitäisi olla itsetarkoitus mutta käytännössähän halutaan myös jonkinlaista hyväksyntää ja tuota "nuoleskeluakin" tulee hieman harrastettua.

        Ihan hyvä paikkahan tämä on itsensä ilmaisemista opiskella, käytännössä en oikeasti omia ajatuksiani ollut ennen keskustelupaltojen löytämistä kirjoittanut ja puhumisen kanssakin on vähän niin ja näin... tosiaankaan koulussa oli jotai pakko kirjoittaa mutta sen jälkeen meni 15 vuotta kunnes hankin tietokoneen ja internetyhteyden, tässä sitä nyt sitten opetellaan uudelleen kirjoittamaan :).

        Sitäpaitsi täällä ei kovinkaan usein oikeasti "keskustella" - kyllähän sinä sen olet huomannut. Joskus, jos on hyvä keskustelu, ja väliin tulee joku päänaukoja/herjojen heittäjä/törkeyksien puhuja, niin minua ainakin rupeaa niin rasittamaan, että en yleensä viitsi enää edes jatkaa sitä keskustelua. Tekis mieli sanoa yhtä rumasti, mutta yritän välttää sitä, joten katson paremmaksi olla kirjoittamatta mitään.


      • ....
        paitsi kirjoitti:

        Sitäpaitsi täällä ei kovinkaan usein oikeasti "keskustella" - kyllähän sinä sen olet huomannut. Joskus, jos on hyvä keskustelu, ja väliin tulee joku päänaukoja/herjojen heittäjä/törkeyksien puhuja, niin minua ainakin rupeaa niin rasittamaan, että en yleensä viitsi enää edes jatkaa sitä keskustelua. Tekis mieli sanoa yhtä rumasti, mutta yritän välttää sitä, joten katson paremmaksi olla kirjoittamatta mitään.

        on niin, että en varmastikaan itse ole kovin sosiaalinen, en siten että ilahduttaisin. Muukin juopa minun ja muiden välillä on olemassa - mikä, sitä en tiedä.
        Olen ajatellut sitä joskus, mutta aina en syytä ole keksinyt.
        Sinun kirjoituksistasi kyllä näkyy "syysi" - olet eri tasolta kuin enemmistö täällä, näet eri näkökulmasta ja asennoidut eri tavalla kuin enemmistö täällä.
        Itselläni ei pitäs olla sitä "ongelmaa" (= lue; saavutusta) kun jäi koulut käymättä ja näköalapaikka hankkimatta.


    • salaineb

      kukaan ei v i tt u haluu olla munkaa

    • on soitettu!

      Mulkkukka soittan? Kyl kyl. Pankista soitettiin mun tilin saldon olevan -merkkinen.

    • jk

      vai nin

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Onks sulle väliä, jos jokin kaivattusissa

      ei ole täydellistä? Esim. venytysmerkit, arvet, selluliitti, epäsymmetriset rinnat, vinot hampaat jne?
      Ikävä
      86
      4559
    2. Ei sinussa ollut miestä

      Selvittämään asioita vaan kipitit karkuun kuin pikkupoika.
      Ikävä
      127
      3978
    3. Shokkiyllätys! 31-vuotias Hai asuu vielä "kotona" - Anna-vaimon asenne ihmetyttää: "No ei tämä..."

      Hmmm, mitenhän sitä suhtautuisi, jos aviomies/aviovaimo asuisi edelleen lapsuudenperheensä kanssa? Tuore Ensitreffit-vai
      Ensitreffit alttarilla
      33
      2531
    4. Eikö Marin ollut oikeassa kokoomuksen ja persujen toiminnasta

      Ennen vaaleja Marin kertoi mitä kokoomus tulisi hallituksessa tekemään ja tietysti persut suostuu kaikkeen, mitä kokoomu
      Maailman menoa
      197
      1555
    5. Wiisaat Lappajärvellä iät.

      Nyt nimiä listaan menneistä ja nykyisistä Wiisaista Lappajärveläisistä. Itseäkin voi tuoda esille kaikessa Wiisaudessa.
      Lappajärvi
      12
      1286
    6. Missä Steffe hiihtää?

      Missä reppuli luuraa? Ei ole Seiskassa mitään sekoiluja ollut pariin viikkoon? Onko jo liian kylmä skulata tennistä ulko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1253
    7. Olet elämäni rakkaus

      On ollut monia ihastumisia ja syviäkin tunteita eri naisia kohtaan, mutta sinä olet niistä kaikista ihmeellisin. Olet el
      Ikävä
      36
      1198
    8. Ratkaiseva tekijä kiinnostuksen heräämisessä

      Mikä tekee deittikumppanista kiinnostavan? Mitä piirrettä arvostat / et arvosta?
      Sinkut
      62
      1193
    9. Milloin nainen, milloin?

      Katselet ja tiedän, että myös mieli tekee. Voisit laittaa rohkeasti viestin. Tiedät, että odotan. Ehkä aika ei ole vielä
      Ikävä
      61
      1153
    10. Olen menettänyt yöunet kokonaan

      Nytkin vain tunnin nukkunut. En tiedä johtuuko se sinusta vai tästä palstasta. Olis mukava nähdä oikeasti eikä arvuutel
      Tunteet
      17
      1065
    Aihe