minulla on muutama taulu jotka on maalannut Urho Meronen (vene) ja Irja Kiikka (maisema) ja haluaisin tietää enemmän näistä maalareista joten onko jollakin tietoa. Catrin kyselee
taulu maalarit
5
4004
Vastaukset
- Kiikka24
Mun Mummo oli Irja Kiikka ja se maalasi maisemia ja kukka asetelmia yli 4o vuotta
- catrin
minulla on 3kpl irja kiikan maalamia tauluja ja olisin utelias kuika paljon niitä on maailmalla minusta ne on kauniita ja tykkään kovasti kiitos kun vastasit olen myös pahollani mummosi pois menosta ystävällisin terveisin Anja granlund
spakbacken
74194 knivsta
Swerige
- Haahka1951
Minäkin näin mahtavan kauniin Irja Kiikan tekemän taulun sukulaisellani.
- Anonyymi
Ostin vasta urho merosen puutaulun se puhutteli no oli kassalla, toinenkin henkilö ihasteltiin hänellä myös saman ihmisen tekemä isompi puutaulu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1113617
- 663257
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342724- 832543
- 852458
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422154- 972113
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501792Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221730- 121716