Nyt vihdoin täällä…saakohan sieltä Opus K:sta pillua? Olen vaan kuullut juttuja. Lohjahan näytti ihan kauniilta, tosin liikenne kulki sekavasti: ihmisiä lainehti jostain äkkinäisesti auton nokan eteen, joku törttö vaihtoi kaistaa ilman vilkkua, mutta pillu illalla olisi tärkein asia.
Eikun Opukseen, siis.
Opuksestako pillua?
From
2
1563
Vastaukset
- Reijo P Taipale
Joskus sieltä Opuksesta saa hyvin pillua, mutta en ole saanut tällä viikolla sitä karvakolmiota sieltä, joten tuskin saat tai sait eilenkään.
Mää oon nälissäni ja mua panettaa. Osaan jotenkin masturboida. kävin työväenopiston runkkauskurssin. Siellä me runkattiin joka toinen ilta pari kuukautta.
Jos pillua haluat, mene Monacoon. Siellä on parhaat pillut ihan siinä ja aamullakin on joku leikkele jääkaapissa. - end4opus
joo, ei saa: From:mi siellä taitaa vieläkin ootella ; ) naiset siis sinne??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh432997Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta612931- 422357
- 311853
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251709Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa721654- 481576
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä771255- 361236
- 791070