ARMOLAHJAT

Enkelityttö33

Armolahjoista kerrotaan raamatussa. Onko sinulla kokemuksia armolahjoista? Olisi kiva kuulla kokemuksianne ja ajatuksianne tästä upeasta Jumalan antamasta lahjasta ihmiselle, jonka voi saada Pyhän Hengen kautta.

35

1829

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on aineetonta

Sen huomaa sitten kun sen itse saa kohdalleen,
      kuka mitenkin, sen vain huomaa jotenkin aisteillaan. Vaikea selittää ymmärrettävästi

siten ettei se olisi liian vaikeaselkoista kulkijalle päällä maan.

t.mrx

• Anonyymi

Todisteita armolahjoista ei ole. Pelkkää satua ja höpötystä.

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Todisteita armolahjoista ei ole. Pelkkää satua ja höpötystä.

Kun hakee netistä tai tv stä USKOTV ja edelleen otsikolla: "armolahjat käyttöön" - Matti Niemelän opetussarja, monta 25 min pituista jaksoa. Voi suurella todennäköisyydellä tulla huomaamaan että korkeampi voima on kaikessa siinä läsnä. Hän
        ( Isä, poika ja Pyhä Henki on sama tänäänkin)

• samalla

ihmisella useita ja Raamattu kehoittaa anomaan niitä seurakunnan rakennukseksi runsaasti. Ja parhaimpia armilaahjoja.

Omia kokemuksia on monia, sairaita on parantunut, sokea, luuvikaiset, sisätaudit, ym.ym.

Eipä silti, kyllä sairaita parantuu, vaikka ei varsinaista armolahjaa parantaa olisikaan.
      Markus 16:18

Profetoimista olen saanut harjoitaa Jumalan armosta. Kaikkihan täällä alhaalla on armoa!

Pahojen henkien ajamista voimme Jeesuksen nimessä tehdä, mielisairas tuli terveeksi, kun käskysanalla paha lähti ja täysin terve tuli hänestä ja kaiken paras asia, hän tuli myöskin uskoon.

Kannattaa rohkeasti käyttää armolahjoja, ne kehittyy käytön kautta! Eli virittyy palavaksi. Jumala niitä ei viritä, vaan lahjan omistajan täytyy se tehdä, näin Raamatttu asian ilmoittaa!

2 Tim.1:6. Siitä syystä minä sinua muistutan virittämään palavaksi Jumalan armolahjan, joka sinussa on minun kätteni päällepanemisen kautta.
      7. Sillä Jumala ei ole antanut meille pelkuruuden henkeä, vaan voiman ja rakkauden ja raittiuden hengen.

Siunausta :)

• saatanasta?

pakko sanoa että aika vanhakantainen ajatus, että "mielisairaus" olisi paha henki, joka lähtee pois ajamalla....

Ymmärrät jos kyseinen sairaus joskus kohtaa itseäsi.

• vanhanaikainen tai
        saatanasta? kirjoitti:

pakko sanoa että aika vanhakantainen ajatus, että "mielisairaus" olisi paha henki, joka lähtee pois ajamalla....

Ymmärrät jos kyseinen sairaus joskus kohtaa itseäsi.

ei, tosiasia on, että näin on, mutta nykyaikainen lääketiede kun ei tunne henkiä, eikä tiedosta täten sellaisten vaikutusta, ei voi ajatusta ymmärtää. Kaatumatauti, eli Raamatun kielellä kuunvaihetauti,

Kuunvaihetautinen
        «Matt. 4:24»; «Matt. 17:15». Tällä nimellä mainitaan kaatumatautista muistuttavia sairaita, joita tuotiin Jeesuksen parannettaviksi. Sairaan saamat kohtaukset seurasivat useinkin juuri kuunvaiheita.

Matteus 17:
        14. Ja kun he saapuivat kansan luo, tuli hänen tykönsä muuan mies, polvistui hänen eteensä
        15. ja sanoi: "Herra, armahda minun poikaani, sillä hän on kuunvaihetautinen ja kärsii kovin; usein hän kaatuu, milloin tuleen, milloin veteen.
        16. Ja minä toin hänet sinun opetuslastesi tykö, mutta he eivät voineet häntä parantaa."
        17. Niin Jeesus vastasi ja sanoi: "Voi sinä epäuskoinen ja nurja sukupolvi, kuinka kauan minun täytyy olla teidän kanssanne? Kuinka kauan kärsiä teitä? Tuokaa hänet tänne minun tyköni."
        18. Ja Jeesus nuhteli riivaajaa, ja se lähti pojasta, ja poika oli siitä hetkestä terve.

Tällaislta henkisesti sairailta, pahasti mielenterveysongelmaisilta voidaan kysyä Jeesuksen auktoriteetilla, mikä on sinun nimesi paha henki ja se vastaa esim. naisihmisen kyseessä ollessa möreällä miehen äänellä, vaikkapa esim. murha.
        Kuulustaa oudolta tietysti sellaisten mielestä, jotka eivät tunne henkimaailmaa. Tuossakin Raamatunpaikassa kaatumataudin oli aiheuttanut riivaaja. Kun se oli ajettu Jeesuksen toimesta ulos, ihminen oli terve siitä hetkestä alkaen. Minun tielleni on siis tullut pari tapausta, molemmat parantuivat hengen ulosajamisen jälkeen.
        Saat vapaasti olla eri mieltä, se ei muuta tilannetta ja tosiasiaa. Noissa lähetysmaissa näkee ja kokee jos vaikka mitä. Myös suomessakin, mutta täällä, kuten sanoin , ei uskota riivaajiin.
        Lääketiede koettaa tehdä diagnooseja ja valmistaa tyrmääviä rohtoja, jotta pysyisivät sairaat aisoissa.
        Olisi niin karmaisevia kertomuksia suomestakin, että tukkasi nousisi pystyyn, jos kertoisin. En viitsi ruveta hakkaamaan konetta, suusanallisesti voisi jollekin kertoakin.

Miksi muuten sinusta tällainen on vanhanaikaista?
        Raamatussa on parhaat ohjeet sairaitten parantamiseksi. Muuten, ihminen ei voi mitään sairautta parantaa. Ei edes haavaaa kädessään, parantuminen on jo "ohjelmoitu" ihmiseen.

Henkimaailma on todellisuutta, on pahan ja hyvän henkivallat!

Kaikki sairaus on paholaisen lähettämää, se sai oikeuden rääkätä ihmiskuntaa syntiinlankeemuksen takia. Paratiisissa ei ollut rairautta, mutta Aatami ja Eeva...

Tämä alue on niin hankala selittää paremmin nykyajan ihmisille. Vallat ja voimat eivät ole Jeesuksen ajoista muuttuneet miksikäään.

• Anonyymi

Mis löydän armolahjan saaneen henkilön? Jolla on parantamisen lahja?

• Anonyymi

Raamattu on satukirja.

• Anonyymi

" Omia kokemuksia on monia, sairaita on parantunut, sokea, luuvikaiset, sisätaudit, ym.ym. "

Näin sinä vain luulet. Kuvittelet pääsi sisällä näin tapahtuvan. HEH HEH HEH ....
        Et hallitse mielikuvitustasi.
        Muista todisteet, niitä ei ole.

Raamattu on aku-ankkaan verrattavissa oleva satukirja, jossa jumala ja jeesus ovat fiktiivisiä satu hahmoja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et mistän. Niitä ei ole. Sekopäitä kyllä löytyy

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Raamattu on satukirja.

Uskosi on vahva.

• Anonyymi
        vanhanaikainen tai kirjoitti:

ei, tosiasia on, että näin on, mutta nykyaikainen lääketiede kun ei tunne henkiä, eikä tiedosta täten sellaisten vaikutusta, ei voi ajatusta ymmärtää. Kaatumatauti, eli Raamatun kielellä kuunvaihetauti,

Kuunvaihetautinen
        «Matt. 4:24»; «Matt. 17:15». Tällä nimellä mainitaan kaatumatautista muistuttavia sairaita, joita tuotiin Jeesuksen parannettaviksi. Sairaan saamat kohtaukset seurasivat useinkin juuri kuunvaiheita.

Matteus 17:
        14. Ja kun he saapuivat kansan luo, tuli hänen tykönsä muuan mies, polvistui hänen eteensä
        15. ja sanoi: "Herra, armahda minun poikaani, sillä hän on kuunvaihetautinen ja kärsii kovin; usein hän kaatuu, milloin tuleen, milloin veteen.
        16. Ja minä toin hänet sinun opetuslastesi tykö, mutta he eivät voineet häntä parantaa."
        17. Niin Jeesus vastasi ja sanoi: "Voi sinä epäuskoinen ja nurja sukupolvi, kuinka kauan minun täytyy olla teidän kanssanne? Kuinka kauan kärsiä teitä? Tuokaa hänet tänne minun tyköni."
        18. Ja Jeesus nuhteli riivaajaa, ja se lähti pojasta, ja poika oli siitä hetkestä terve.

Tällaislta henkisesti sairailta, pahasti mielenterveysongelmaisilta voidaan kysyä Jeesuksen auktoriteetilla, mikä on sinun nimesi paha henki ja se vastaa esim. naisihmisen kyseessä ollessa möreällä miehen äänellä, vaikkapa esim. murha.
        Kuulustaa oudolta tietysti sellaisten mielestä, jotka eivät tunne henkimaailmaa. Tuossakin Raamatunpaikassa kaatumataudin oli aiheuttanut riivaaja. Kun se oli ajettu Jeesuksen toimesta ulos, ihminen oli terve siitä hetkestä alkaen. Minun tielleni on siis tullut pari tapausta, molemmat parantuivat hengen ulosajamisen jälkeen.
        Saat vapaasti olla eri mieltä, se ei muuta tilannetta ja tosiasiaa. Noissa lähetysmaissa näkee ja kokee jos vaikka mitä. Myös suomessakin, mutta täällä, kuten sanoin , ei uskota riivaajiin.
        Lääketiede koettaa tehdä diagnooseja ja valmistaa tyrmääviä rohtoja, jotta pysyisivät sairaat aisoissa.
        Olisi niin karmaisevia kertomuksia suomestakin, että tukkasi nousisi pystyyn, jos kertoisin. En viitsi ruveta hakkaamaan konetta, suusanallisesti voisi jollekin kertoakin.

Miksi muuten sinusta tällainen on vanhanaikaista?
        Raamatussa on parhaat ohjeet sairaitten parantamiseksi. Muuten, ihminen ei voi mitään sairautta parantaa. Ei edes haavaaa kädessään, parantuminen on jo "ohjelmoitu" ihmiseen.

Henkimaailma on todellisuutta, on pahan ja hyvän henkivallat!

Kaikki sairaus on paholaisen lähettämää, se sai oikeuden rääkätä ihmiskuntaa syntiinlankeemuksen takia. Paratiisissa ei ollut rairautta, mutta Aatami ja Eeva...

Tämä alue on niin hankala selittää paremmin nykyajan ihmisille. Vallat ja voimat eivät ole Jeesuksen ajoista muuttuneet miksikäään.

Eikös kaatuma tauti ole epilepsia?
        Ei liity mielisairauteen kyllä mitenkään.
        Minä itse olen kaatunut kohtauksen tullessa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mene, Vapaakirkon, Kansanlähetyksen ( on luterilaisella pohjalla, vaikka kaikki mainitsemani ovat jokseenkin raamatullisia) tai mene helluntaiseurakunnan tilaisuuksiin, myös babtistit on ok. Nettitv7 tulee tv.n tai netin välityksellä, mm. videoina. Luottamus näihin asioihin tulee kuuntelemalla.

• Peräkammarin poika

Lasketaanko se jonkinasteiseksi armolahjaksi? Kysy Helsingin syöpäosaston lapsilta miksei kukaan viitsi käydä parantamassa heitä.

• Daniel 1

Meillä kotiseurakunnassamme toimii armolahjat varsin mainiosti. Voin kysyä suoraan Jeesukselta mitä asiaa tahansa ja hän vastaa aina. "Katsokaa, ettette torju luotanne häntä, joka puhuu; sillä jos nuo, jotka torjuivat luotaan hänet, joka ilmoitti Jumalan tahdon maan päällä, eivät voineet päästä pakoon, niin paljoa vähemmän me, jos käännymme pois hänestä, joka ilmoittaa sen taivaista." Hebr 12:25

• Vaikeuksien kanssa kamppa...

Hyvä Daniel, kun näyttää että sinulla on tuonne yläkerran isälle parempi yhteys, kuin minulla. Vaikka olenkin sinne jokapäiväisiä rukouksia ja pyyntöjä lähetellyt vuosi kymmenien ajan, niin mistä johtuu, kun sieltä ei tule vastausta näihin minun kysymyksiin, joita pyydän rukoilen häneltä? Siksi Daniel pyytäisinkin sinulta, voisitko sinä rukoilla puolestani? Miksi hän vaikenee edelleen minulta, miksei hän vastaa minulle, miksei hän auta, kun nöyränä pyydän sitä häneltä? Ja miksi hän sanoo haluavansa meidän olevan iloisia ja terveitä, mutta ei kuitenkaan auta? Uskon ja rakastan taivaallista isääni Jeesusta Kristusta koko sydämestäni, aina ja ikuisesti.

• Anonyymi
        Vaikeuksien kanssa kamppa... kirjoitti:

Hyvä Daniel, kun näyttää että sinulla on tuonne yläkerran isälle parempi yhteys, kuin minulla. Vaikka olenkin sinne jokapäiväisiä rukouksia ja pyyntöjä lähetellyt vuosi kymmenien ajan, niin mistä johtuu, kun sieltä ei tule vastausta näihin minun kysymyksiin, joita pyydän rukoilen häneltä? Siksi Daniel pyytäisinkin sinulta, voisitko sinä rukoilla puolestani? Miksi hän vaikenee edelleen minulta, miksei hän vastaa minulle, miksei hän auta, kun nöyränä pyydän sitä häneltä? Ja miksi hän sanoo haluavansa meidän olevan iloisia ja terveitä, mutta ei kuitenkaan auta? Uskon ja rakastan taivaallista isääni Jeesusta Kristusta koko sydämestäni, aina ja ikuisesti.

Kun kysytään ja rupeen miettimään, niin minulla on sellainen armolahja kuin että pelastan pieniä lapsia.
        Milloin rullarappusista, milloin yksin ovat hortoilemassa ja eksyksissä.
        Myös eläimiä ja pikku hyönteisiä.
        Ei mitään merkittävää, mutta kuiteskin.

• Anonyymi

Olet sekaisin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet sekaisin

Määrittele sekaisin olo tieteellisesti.

• Anonyymi

Onneksi en ole uskis.

T. Mirka

• Anonyymi

Jumala on antanut minun nähdä tulevia,jotka ovat toteutuneet myöhemmin pienintä yksityiskohtaa myöten. Tulevaisuuteen näkemisen täytyy olla yliluonnollista. Luulisin,että minulla on myös ripaus sanan kylväjän lahjaa,koska jotkut ovat kääntyneet uskoon esirukouksieni jälkeen.

• Anonyymi

Armon aika on voimassa niinkuin aika sanalla on annettu. Armon ajassa matkaaminen vain lyhenee, vakavammin ilmoittaen.

• Anonyymi

En tiedä mitä lahjoja minulla on, mutta pystyn ajatustenvoimalla parantamaan ihmisiä. En ole edes kovin uskovainen. Kaikki vaan onnistuu.

• Anonyymi

Henkien erottelukyky. Eli pystyn lukemaan ihmistä, ja mikä henki hänessä vaikuttaa, eikai mulla muuta. Olen myös ajanut henkivaltoja pois ihmisestä, joskus toimii ja joskus ei. Homma menee vaikeaksi jos henkilö ei halua vapautua, sitten olen paastonnut ja rukoillut. Tuli vaan kerran niin voimakkaat puhdistusoireet paastosta viimeksi, että on tarvinnut pitää taukoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Henkien erottelukyky. Eli pystyn lukemaan ihmistä, ja mikä henki hänessä vaikuttaa, eikai mulla muuta. Olen myös ajanut henkivaltoja pois ihmisestä, joskus toimii ja joskus ei. Homma menee vaikeaksi jos henkilö ei halua vapautua, sitten olen paastonnut ja rukoillut. Tuli vaan kerran niin voimakkaat puhdistusoireet paastosta viimeksi, että on tarvinnut pitää taukoa.

Hei,
        Minulla on myös tämä henkien erottelukyky.
        Tosi raskasta väillä.

Onko joku palsta missä voisi keskustella paremmin?

Täällähän on tämä yks tyyppi, joka koko ajan härnää.

• Anonyymi

Mielensairaudet ovat kaikki kiusaajien, piinaajien tai riivaajien aiheuttamia,eli siis pahojen henkien. Olen itse tällä hetkellä suljetulla pakkohoidossa, tosin olen mieleltäni terve, koska olen uskovainen. Minussa on Pyhä Henki, joten en voi olla enää riivattu. Toki pahat henget kiusaavat minuakin. Tietenkin.
      Saatana on valheen henki ja nykyinen moderni maailma on sen vallassa.

• Anonyymi

Saavatko kaikki uskovat kielillä puhumisen lahjan?

• Anonyymi

PH:n kasteen saavat kaikki kuuliaiset uskovat, kun itsekukin pyytää sitä Jumalalta. Kielilläpuhuminen on merkki saadusta PH:n kasteesta. Jos on aika mennä kasteelle eikä edes halua mennä, Jumala ei anna PH:n kastetta tottelemattomille. Kun katsotaan raamatusta, PH:n kasteen voi kyllä saada ennen vesikastetta. Näin se vaan menee, sanovat vastustajat mitä hyvänsä. Itse olen saanut PH:n kasteen jo kauan, kauan sitten . Voin sanoa ajan 5 min tarkkuudella.

• Anonyymi

On vaan paljon uskovia, jotka eivät sitä halua, siis PH:n kastetta. Jumala ei todella tee väkivaltaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

PH:n kasteen saavat kaikki kuuliaiset uskovat, kun itsekukin pyytää sitä Jumalalta. Kielilläpuhuminen on merkki saadusta PH:n kasteesta. Jos on aika mennä kasteelle eikä edes halua mennä, Jumala ei anna PH:n kastetta tottelemattomille. Kun katsotaan raamatusta, PH:n kasteen voi kyllä saada ennen vesikastetta. Näin se vaan menee, sanovat vastustajat mitä hyvänsä. Itse olen saanut PH:n kasteen jo kauan, kauan sitten . Voin sanoa ajan 5 min tarkkuudella.

Voiko olla niin että vaikka on ollut useita vuosia uskossa niin ei ole saanut PH kastetta eikä kielillä puhumisen lahjaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voiko olla niin että vaikka on ollut useita vuosia uskossa niin ei ole saanut PH kastetta eikä kielillä puhumisen lahjaa?

Aivan varmasti voi olla. On paljon luterilaisia uskovia Suomessa, jotka eivät halua PH:n kastetta. Jumala ei tee väkivaltaa. Ilman PH:n kastetta on vaikea parantaa sairaat. Sanon , on turha edes yrittää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä näin. Jos on epävarma itsestään että onko saanut PH kasteen, lahjan, onko silloin vielä sitä vailla. Kun kielillä puhumistakin taitanee olla sellaista jota ihminen tuottaa itse. Oikeata tosin on kyllä.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Have you a meaning in your life?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      307
      6992
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      65
      2089
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      175
      1807
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      15
      1307
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1257
    6. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      169
      1190
    7. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1176
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      54
      1086
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1041
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      288
      992
    Aihe