Katso Jeesukseen

frihet

Turvaa Jeesuksen.
Veri Jeesuksen pesee synnit
Golgatalla kaikki täytetty on
Isän armo riittää sinulle.

"Läpi elon pellon päiväni mä kuljen nään jo määräpään kaukaa siintävän päivä jolloin kerran silmäni mä suljen vapahtajan työn mä tiedän riittävän
Rikkaudet nuo maailman ne mahtuu sadepisaraan, kun se haihtuu ei mitään jää ristin juureen altarin elämäni rakensin ,Jeesus Kristus sut vielä nään, ei kukaan ryöstää voi mua kädestä sun Herra.

Näinhän "ukkokööri" evankeloi, eli tee sinäkin päätös jota ei tarvitse katua.

Ei tarvitse istua ylä-salissa lukkojen takana, kun Vapahtaja täyttää Hengellä, joka antaa viisauden tutkia "karttaa", samalla kun saa kielin kiittää taivaallista isää, jonka pöydästä leipä ei lopu ja se pöytä on, niin matala, että siitä huonoinkin ylettyy syömään.
Nyt mä herkkuja saan Sanasta Jumalan,Pöytä armon on niin matala kanssa Jeesukseni iloitsee sieluni, pelastuksesta ihanasta...

Tule sinäkin juhla pöytään ja nauti Kristuksen armosta ja rakkaudesta, siunatut päivät, nyt yhteiseen seurakunnan sanan kuuloon sekin on armoa, että saamme yhteen kokoontua.

21

841

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • =))

Frihet sinä tykkäät kiroilla paljon. Tee ensin parannus synnistäsi ja julista sitten Jeesusta. Kiroilijat joutuvat Frihet tiedätkös helvettiin.

• RitariOlevainen

Katso Jeesukseen, katso Jeesukseen
      Hän on sun vierelläs
      aivan siinä lähelläs.
      Katso Jeesukseen Hän on sun vierrelläs.

Hän käy sulle avaamaan
      paikka pöytään varataan
      Katso Jeesukseen Hän käy avaamaan!

Hän on sun Ystäväs
      kuka muu niin ymmärtäis
      Katso Jeesukseen, Hän on sun ystäväs.

Hän vie sun kotihin,
      taivaan juhlasaleihin.
      Katso Jeesukseen, Hän vie sun kotihin!

-San & Säv. "RO"-

• frihet kiroilija

RitariOlevainen katsoppas sitä syntiä mitä Frihet tykkää harrastaa. Frihetin lempipuhaa taitaa olla kiroileminen. Entäs pentecostal? Mitäs ritariolevainen sanot siihen, että pente kehottaa antamaan turpaan sille joka tulee suutansa soittamaan tai käy kimppuun. Eikös ritari pentecostal ole silloin unohtanut opetuksen toisen posken kääntämisestä.

• m-s-a
        frihet kiroilija kirjoitti:

RitariOlevainen katsoppas sitä syntiä mitä Frihet tykkää harrastaa. Frihetin lempipuhaa taitaa olla kiroileminen. Entäs pentecostal? Mitäs ritariolevainen sanot siihen, että pente kehottaa antamaan turpaan sille joka tulee suutansa soittamaan tai käy kimppuun. Eikös ritari pentecostal ole silloin unohtanut opetuksen toisen posken kääntämisestä.

En ainakaan ole kuullut frihetin kiroilevan.
        Meillä jokaisella saattaa joskus tulla senmmoisia "ronskia sanoja" ja totta kai meitä kaduttaa jälkeenpäin.
        Mutta siinäpä tunnemme että ei meistä tule täydellisiä tässä ajassa, eikä siivet kasva ei sitten millään.
        Kerran olemme täydellisiä, kerran pääsemme pois vajavaisuuksistamme joita meissä on itsekullamme niin ajatuksin kuin sanoin ja teoin.
        Siksipä elämme Armon alla päivittäin uskoen Jeesukseen ainoastaan.
        Meistä jokainen on itse vastuussa kerran, niin sinäkin. Kerran on polvemme notkistuva Kaikkivaltiaan Herramme eteen ja siinä punnitaan lopullisesti meistä jokainen.

• hyväksymiä
        m-s-a kirjoitti:

En ainakaan ole kuullut frihetin kiroilevan.
        Meillä jokaisella saattaa joskus tulla senmmoisia "ronskia sanoja" ja totta kai meitä kaduttaa jälkeenpäin.
        Mutta siinäpä tunnemme että ei meistä tule täydellisiä tässä ajassa, eikä siivet kasva ei sitten millään.
        Kerran olemme täydellisiä, kerran pääsemme pois vajavaisuuksistamme joita meissä on itsekullamme niin ajatuksin kuin sanoin ja teoin.
        Siksipä elämme Armon alla päivittäin uskoen Jeesukseen ainoastaan.
        Meistä jokainen on itse vastuussa kerran, niin sinäkin. Kerran on polvemme notkistuva Kaikkivaltiaan Herramme eteen ja siinä punnitaan lopullisesti meistä jokainen.

Frihet kuule sanoo, että ihminen saa sanoa perse ja paska vaikka nuo kummatkin ovat yleisiä kirosanoja.

• m-s-a
        hyväksymiä kirjoitti:

Frihet kuule sanoo, että ihminen saa sanoa perse ja paska vaikka nuo kummatkin ovat yleisiä kirosanoja.

Mutta kyllä kun tarkoin mietiskelin, kylläpä niitä nousee minun suustakin joskus.
        Sinähän tiedät, perse on sama kuin takamus ja paska kuin lika, ei sen kummempaa.
        Itse kun en kuulu siivosyntisiin niin pakostakin mulle on lapsuudesta asti nuo sanat tuttuja.

Mutta asiasta toiseen. Mitä olet mieltä hullu sanasta ja sen käytöstä?
        Meillä täällä päin ruukataan sanoa yleensä "oletko hullu" tarkoittamatta loukata toista sanonnalla.
        Olen kuullut uskovienkin käyttävän hullu sanaa useastikin. Eräälläkin on tapana sanoa tämän tästä "mitä sitä hulluja".

• toi hulluksi tai psykiatris...
        m-s-a kirjoitti:

Mutta kyllä kun tarkoin mietiskelin, kylläpä niitä nousee minun suustakin joskus.
        Sinähän tiedät, perse on sama kuin takamus ja paska kuin lika, ei sen kummempaa.
        Itse kun en kuulu siivosyntisiin niin pakostakin mulle on lapsuudesta asti nuo sanat tuttuja.

Mutta asiasta toiseen. Mitä olet mieltä hullu sanasta ja sen käytöstä?
        Meillä täällä päin ruukataan sanoa yleensä "oletko hullu" tarkoittamatta loukata toista sanonnalla.
        Olen kuullut uskovienkin käyttävän hullu sanaa useastikin. Eräälläkin on tapana sanoa tämän tästä "mitä sitä hulluja".

kutsuminen toistuu lähes joka viestissä, vai mitä?
        Onkos se ihan oikein kutsua tai haukkua toisia kirjoittajia hulluiksi?

• m-s-a
        toi hulluksi tai psykiatris... kirjoitti:

kutsuminen toistuu lähes joka viestissä, vai mitä?
        Onkos se ihan oikein kutsua tai haukkua toisia kirjoittajia hulluiksi?

huomannut sellaista.
        Sanoppa missä viestissä on sanonut suoraan toista hulluksi?
        Olen ehdottomasti sitä mieltä toista ihmistä ei saa sanoa hulluksi.
        Mutta huumorimielessä jos sanotaan.....??? Tai vahingossa.

• todisteet
        m-s-a kirjoitti:

huomannut sellaista.

Tämän palstan uskovaiset poistatuttavat sellaiset viestinsä joissa paljastavat todellisen luonteensa.

• viestit aina
        todisteet kirjoitti:

Tämän palstan uskovaiset poistatuttavat sellaiset viestinsä joissa paljastavat todellisen luonteensa.

poistuu kun on tajuttu niiden paljastavan kirjoittajasta vähän omituisia piirteitä :DD

• oletko tosissasi?
        m-s-a kirjoitti:

huomannut sellaista.

Vai et ole huomannut sellaista..mmmm...sitten sinulta on jostain syystä jäänyt huomaamatta ne kirjoitukset. Uskovanahan sinä et valehtele kuten en minään.

• mitä mitä
        oletko tosissasi? kirjoitti:

Vai et ole huomannut sellaista..mmmm...sitten sinulta on jostain syystä jäänyt huomaamatta ne kirjoitukset. Uskovanahan sinä et valehtele kuten en minään.

Aika sairasta huumoria täytyy olla se jos toista haukkuu hulluksi.

• m-s-a
        viestit aina kirjoitti:

poistuu kun on tajuttu niiden paljastavan kirjoittajasta vähän omituisia piirteitä :DD

on omituisuutta, niin minkäs sille itse mahdamme, syytömiähän siihen itse ollaan.
        Mutta tiiätkös Taivaaseen pyrimme ja taistelemme.
        Saatammepa päästä täällä ajassa vielä paljostakin puutteista joita meissa on.

• pääsette?
        m-s-a kirjoitti:

on omituisuutta, niin minkäs sille itse mahdamme, syytömiähän siihen itse ollaan.
        Mutta tiiätkös Taivaaseen pyrimme ja taistelemme.
        Saatammepa päästä täällä ajassa vielä paljostakin puutteista joita meissa on.

Eikös niistä joistakin puutteista ole välttämätöntä päästä eroon täällä maanpäällä jotta pääsee taivaaseen?

• frihet
        pääsette? kirjoitti:

Eikös niistä joistakin puutteista ole välttämätöntä päästä eroon täällä maanpäällä jotta pääsee taivaaseen?

Mitä olet mieltä tästä jakeesta Joh. 3:16, mitä siihen tarvitsee ihmisen lisätä, muuta kuin ottaa se uskossa vastaan.

Teoillasiko sinä menet taivaaseen, vai uskotko vanhurskaan Jumalan armoon?

Jeesus sinua täydellistä siunatkoon edelleen, kun minuakin muistat rukouksin, katos kun minussa itsessäni on vielä puutteita, vaikka Kristuksessa olenkin pyhä ja puhdas.
        Se ei meinaa tää liha pyhittyä, ookko samaa mieltä kaikessa pyhyydessäsi?

• m-s-a
        oletko tosissasi? kirjoitti:

Huumorimielessä, tarkoitin täällä "maailman raitilla" käytettyjä hullu sanoja joita kuulen, ei netissä käytettyjä.
        En kovin tarkoin lueskele kaikkia viestejä, jää paljon lukematta, ei aika riitä kaikkeen.
        Mutta tosiaan en ole mainitsemanne nimimerkin kuullut käyttäneen hullu sanaa. En valehtele.

• tiedätkö mitä =)
        m-s-a kirjoitti:

Huumorimielessä, tarkoitin täällä "maailman raitilla" käytettyjä hullu sanoja joita kuulen, ei netissä käytettyjä.
        En kovin tarkoin lueskele kaikkia viestejä, jää paljon lukematta, ei aika riitä kaikkeen.
        Mutta tosiaan en ole mainitsemanne nimimerkin kuullut käyttäneen hullu sanaa. En valehtele.

Jos sinä et ole nähnyt kyseisen nimimerkin käyttävän hullu sanaa niin ei se sitä tarkoita ettei kyseinen nimimerkki kuitenkin kyseistä sanaa olisi käyttänyt.

• frihet
        m-s-a kirjoitti:

Ensinnäkin siunatut kauniit kevät päivät Jeesuksemme rakkaassa nimessä.

Täällä tosin olis minunkin hyvä kieleni kurissa pitää, "syyttäjä" löytää syytöstä loppuun saakka ja jos emme uskoamme rakenna Kristus kalliolle, niin lankeemus tulee viimeistään kuolin vuoteella, kun "syyttäjä" tulee kertomaan loput syytökset.

Minä en ole koskaan sanonut, että olisin esimerkillinen uskossani, enkä sano nytkään, mutta olen varma, että Kristuksen armo riittää minullekin, kun nöyränä kuljen Hänen armon-kaitaa tietä, vaikka kontaten ja hiukan hitaammin kuin muut.

Siis hyvät pääsiäs viikon alut Jeesuksessa Kristuksessa sinulle ja muille.

• frihet
        tiedätkö mitä =) kirjoitti:

Jos sinä et ole nähnyt kyseisen nimimerkin käyttävän hullu sanaa niin ei se sitä tarkoita ettei kyseinen nimimerkki kuitenkin kyseistä sanaa olisi käyttänyt.

"vain hullu sanoo sydämmessään...

Muistetaan myös eroja mitä voi veljelle ja ei veljelle sanoa.

Taidat olla melko pyhä ja melkoinen pilkun viilaja.

• m-s-a
        mitä mitä kirjoitti:

Aika sairasta huumoria täytyy olla se jos toista haukkuu hulluksi.

vielä. Sanoin jo aijemmin, meillä päin ruukataan yleisesti vastata toiselle aivan normaalissa keskustelussa "hulluko olet" tilanteessa, jos ei keskustelijan asia esitys vaikkapa miellytä.
        Yleistä kotona lastenkin suusta kuultua tuollainen hullu sana.
        Edellä mainitsemani ei varmaankaan ole verrattavissa Jeesuksen varoittamaan toista hulluksi sanomiseen.
        Vaan kyseessä on viatontakin, mutta tuosta toista hulluksi sanomisesta täytyisi luopua kokonaan.
        Siis ei huumorimielessäkään toista sanota hulluksi, eikä leikkilläkään.

• m-s-a
        frihet kirjoitti:

Ensinnäkin siunatut kauniit kevät päivät Jeesuksemme rakkaassa nimessä.

Täällä tosin olis minunkin hyvä kieleni kurissa pitää, "syyttäjä" löytää syytöstä loppuun saakka ja jos emme uskoamme rakenna Kristus kalliolle, niin lankeemus tulee viimeistään kuolin vuoteella, kun "syyttäjä" tulee kertomaan loput syytökset.

Minä en ole koskaan sanonut, että olisin esimerkillinen uskossani, enkä sano nytkään, mutta olen varma, että Kristuksen armo riittää minullekin, kun nöyränä kuljen Hänen armon-kaitaa tietä, vaikka kontaten ja hiukan hitaammin kuin muut.

Siis hyvät pääsiäs viikon alut Jeesuksessa Kristuksessa sinulle ja muille.

Siunatut kevätpäivät sinne Ruottiin.
        Olihan mulla noitten poikain kanssa juttua, tuosta "takamuksesta ja liastakin".
        Kyllä taistelua on meillä ja Armoa Armon päälle jatkuvasti ja parannuksen paikkalle useinkin saavuttava.
        Mutta kannattaa. Palkinto on meillä sitten tiedossa Taivas ikuinen Jumalan läsnäolo.
        Jotenkin kuitenkin on jo ikävä sinne Kotia, mutta tehtävä on vielä kesken täällä.
        Siunausta sulle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät

Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain
      Maailman menoa
      315
      9681
    2. Kunnissa - siis myös kaupungeissa - viihtyvät ovat kommunisteja

Nehän ovat osa yhteiskunnan tuottamia instansseja, joista on vain haittaa veronmaksajille ja yrittäjlle, kuten ollaan ve
      Kommunismi
      11
      2892
    3. Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi

Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim
      Maailman menoa
      276
      2219
    4. Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous

saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha
      Maailman menoa
      121
      2052
    5. SDP todellisuudessa pahin pettäjä koskaan - se syyllistyi valtiopetokseen 1918

kun aloittivat kapinan maan laillista valtiojärjestystä vastaan. Punaiset saivat tukea Neuvosto-Venäjän bolsevikeilta,
      Maailman menoa
      91
      1598
    6. Missä vaiheessa

Päätit irl luovuttaa minun suhteeni?
      Ikävä
      144
      1497
    7. Iski taas katumus kun en jutellut sun kanssa

Silloin kun halusit. Mutta en enää voi sille mitään, en saa muutettua sitä hetkeä..
      Ikävä
      134
      1477
    8. Järkevä ehdotus: reilun 8 miljardin euron veronkorotukset

Nykyinen hallitus on päästänyt valtion tulopuolen rappeutumaan, vaikka varallisuutta on Suomessa enemmän kuin koskaan. U
      Maailman menoa
      32
      1234
    9. Miksi vasemmisto ei vastusta ulkomaisen halpatyövoiman maahantuontia

joka heikentää suomalaisten duunarien työmarkkina-asemaa ja rasittaa Suomen julkista taloutta? Vasemmistolla ideologin
      Maailman menoa
      49
      1211
    10. Kyriake=Kirkko

Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko
      Kaste
      93
      1036
    Aihe