Haluaisin kysyä mitkä leffat ovat teidän mielestänne oikein hyviä. Pieni "miksi" juttu olisi kiva. Mä itse oon sitä mieltä että Kauna 1 ja 2 ovat oikein hyviä onhan Hohtokin menettelevä.
Näin sen ekan kerran 7vuotiaana ja pelkäsin muttakun näin hohdon toisen kerran se olikin mainio teos samoin kauna 1. Toisen kaunan ostin muutama päivä sitten "ärrältä" Ja oli erittäin hyvä pelottelia.
Parhaimmat leffat ikinä
9
1701
Vastaukset
- **N23**
Crank niminen leffa on ihan helkutin hyvä! Se on niin uskomattoman sairas, että sain ehkä parhaimmat naurut moneen vuoteen siitä elokuvasta:) Suosittelen.
Casino royale on himputin hyvä ja sit pirates of the caribbeanit. - MarkiisiDeFuckingÅmÅl
....tykkäsit Kaunoista, niin suosittelisin vaikka näitä:
Shutter
One Missed Call
Suicide Circle
Ringu 1
Ringu 2
Ringu 0
(ellet oo jo noita Ringuja kattonu)
Eko Eko Azaraku
999-9999
Narok
R-Point
Silk
Noroi
Kaïro (Pulse)
Ko-rei (The Seance)
Kyua (Cure)
Oodishon (Audition)
Nää on itämaisia (Korea/Japani/Thai/Hong Kong) kauhu/jännitysleffoja. - G'Kar
En ole mikään laatuelokuvan ystävä. Minusta hyvä elokuva on sellainen, joka on kiva katsoa. Minusta parhaat elokuvat on:
Blues Brothers
American Graffiti
Julmat, vahvat ja röyhkeät
Perhosvaikutus
Painajainen Elm Streetillä 1
Senkkä nenästä pojat
Papillon
Delta jengi
Perustella en sen kummemin osaa- MarkiisiDeFuckingÅmÅl
Blues Brosissa ja American Graffitissa oli muistaakseni kunnon musiikkia. Ja "Senkka nenästä, pojat" (mistä ihmeestä muistit sen leffan suomenkielisen nimen?) kai Bud Spencer ja Terence Hill tappelivat keskenään ja kaikkien muitten kaa ketä osui paikalle :D :D :D :D
- mutta
en ikinä antaisi 7-vuotiaan katsoa sitä, enkä 10-vuotiaankaan - maailma on täynnä hyviä elokuvia jotka sopivat lapsille paremmin!
- sidnibristou
1. Lost in Translation: ihana, syvällinen, tunnelmallinen, höpsö, kerta kerran jälkeen parempi
2. Tunnit: järisyttävä, ymmärtävä
3. Tie kotiin: riipaiseva, liikuttava, suloinen, visuaalinen
4. Rakkautta ennen aamua: raukea, älykäs, ihana jälkimaku
5. Punainen viulu: upea äänen ja kuvan symbioosi Mun on hiukan vaikea muuttaa sanoiksi leffojen herättämiä ajatuksia, vaikka ainakin omasta mielestäni ymmärrän leffoista jonkin verran.
The Texas Chainsaw Massacre - intensiivisyys joka repii hampaat suusta!
Kadonnut aka Spoorloos - turhaan unholaan jäänyt tiivistunnelmainen loisto trilleri Hollannista. Muuttaa tutun ja turvallisen uhkaavaksi painajaiseksi.
Koiran Päiviä - en tiedä miksi hitossa pidän tästä leffasta! Arkea, arkea, arkea, ja kaiken yläpuolella paahtava aurinko!
Hana-Bi - Kitanon mestariteos, joka kärsii vähän alun sekavasta leikkauksesta. Loppuratkaisu ällistyttää sekä ihastuttaa toteutuksellaan!
Blade Runner - lohduton, mutta hiton kaunis, mahtipontinen ja hiukan teatraalinen elokuva kuolevasta maailmasta josta on jäljellä enää muistot, ja nekin jonkun muun.
Hohto - ei ehkä täydellinen elokuva, mutta täydellinen kauhuleffa!
targets(Bogdanovich) - Tutkielma sairaasta ihmismielestä, äärimmäisen jännittyneessä trillerissä. Perinteinen kauhu Boris Karloffin muodossa kohtaa uuden ihmiskasvoisen hirviön ja aikakauden.
Zoo - olin kai omituinen lapsi, sillä diggasin Greenawayn filmeistä jo kersana.
Elokuva elämän tarkoituksen etsimisestä. Eikä mätänemisprosessia ole koskaan kuvattu yhtä kauniisti.- Spirou
Laadin listan, vaikkakin siinä ei kovin monta thrilleri-/kauhuleffaa löytyykään. Lista on suurinpiirteinen.
1. Holy grail (Jones)
2. Being John Malkovich (Jonze)
3. Bad boy Bubby (de Heer)
4. 12 Monkeys (Gilliam)
5. Happiness (Solodnz)
6. Breaking the waves (von Trier)
7. Fight club (Fincher)
8. The reflecting skin (Ridley)
9. Piano (Campion)
10. Mulholland drive (Lynch)
11. Dogville (von Trier)
12. Life of Brian (Jones)
13. Seul contre tous (Noé)
14. Clockwork orange (Kubrick)
15. Joulubileet (Halonen)
16. Brain dead (Jackson)
17. Bad taste (Jackson)
18. Holy smoke (Campion)
19. Funny games (Haneke)
20. Fear and loathing in Las Vegas (Gilliam) - lardius
Viime aikoina olen lähinnä fiilistellyt kaikin puolin mahtavaa kasaritoimintaa nimeltä ROBOCOP.
Niin se väkivallan över-taso vaan kiehtoo.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."
Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi1284856- 303066
Haluan jutella kanssasi Nainen
Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O161777Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa
Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak221740Onko mies niin,
että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.181591Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?
Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta711461Miksi näin?
Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi181218Armi Aavikko Malmin hautausmaa
Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?101203Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.
Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H171167Haluisin suudella ja huokailla
ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni161167