Näin Jeesus pelastaa

Matti E Simonaho

TekoPyhä Isä osoittaa jäätyneelle järvelle ja sanoo; "Oikaise tuosta. Jos jää pettää, uskosi ja rakkautesi Jeesukseen pelastaa".

Vastaan; "Jeesus sanoi minulle; Älä usko sitä houraavaa hihhulia, kierrä järvi ja olet pelastettu."

3

632

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • VÄÄRÄOPPINEN

      Gal. 5:4
      Te olette joutuneet pois Kristuksesta, te, jotka tahdotte lain kautta tulla vanhurskaiksi; te olette langenneet pois armosta.

      Jaak. 2:10
      Sillä joka pitää koko lain, mutta rikkoo yhtä kohtaa vastaan, se on syypää kaikissa kohdin.

      Kuinka kukaan voi pelastua, jos Kristuksen syntiensovittamistyö mitätöidään ?

      Gal. 2:21
      En minä tee mitättömäksi Jumalan armoa, sillä jos vanhurskaus on saatavissa lain kautta, silloinhan Kristus on turhaan kuollut.

      Matti, sinäkin olet jo tuomittu... Etkö koskaan ole tehnyt mitään seuraavista ?


      2. Moos. 20:3
      Älä pidä muita jumalia minun rinnallani.
      2. Moos. 20:4
      Älä tee itsellesi jumalankuvaa äläkä mitään kuvaa, älä niistä, jotka ovat ylhäällä taivaassa, älä niistä, jotka ovat alhaalla maan päällä, äläkä niistä, jotka ovat vesissä maan alla.
      2. Moos. 20:5
      Älä kumarra niitä äläkä palvele niitä. Sillä minä, Herra, sinun Jumalasi, olen kiivas Jumala, joka kostan isien pahat teot lapsille kolmanteen ja neljänteen polveen, niille, jotka minua vihaavat;
      2. Moos. 20:7
      Älä turhaan lausu Herran, sinun Jumalasi, nimeä, sillä Herra ei jätä rankaisematta sitä, joka hänen nimensä turhaan lausuu.
      2. Moos. 20:10
      mutta seitsemäs päivä on Herran, sinun Jumalasi, sapatti; silloin älä mitään askaretta toimita, älä sinä älköönkä sinun poikasi tai tyttäresi, sinun palvelijasi tai palvelijattaresi tai juhtasi älköönkä muukalaisesi, joka sinun porteissasi on.
      2. Moos. 20:13
      Älä tapa.
      2. Moos. 20:14
      Älä tee huorin.
      2. Moos. 20:15
      Älä varasta.
      2. Moos. 20:16
      Älä sano väärää todistusta lähimmäisestäsi.
      2. Moos. 20:17
      Älä himoitse lähimmäisesi huonetta. Älä himoitse lähimmäisesi vaimoa äläkä hänen palvelijaansa, palvelijatartaan, härkäänsä, aasiansa äläkä mitään, mikä on lähimmäisesi omaa."

      2. Moos. 22:21
      Älä sorra äläkä ahdista muukalaista, sillä te olette itse olleet muukalaisina Egyptin maassa.


      2. Moos. 22:29
      Älä viivyttele antamasta antia vilja-ja mehusatosi runsaudesta. Esikoinen pojistasi anna minulle.
      2. Moos. 23:1
      "Älä levitä valheellista huhua, äläkä anna apuasi syylliselle rupeamalla vääräksi todistajaksi.
      2. Moos. 23:2
      Älä ole joukon mukana tekemässä pahaa, äläkä todista riita-asiassa niin, että taivut joukon mukaan ja väännät oikean vääräksi.
      2. Moos. 23:3
      Älä ole puolueellinen alhaisen hyväksi hänen asiassansa.
      2. Moos. 23:5
      Jos näet vihamiehesi aasin makaavan kuormansa alla, niin älä jätä häntä auttamatta, vaan auta häntä sitä päästämään.
      2. Moos. 23:6
      Älä väännä vääräksi keskuudessanne asuvan köyhän oikeutta hänen riita-asiassansa.

      2. Moos. 34:15
      Älä siis tee liittoa maan asukasten kanssa, ettet, kun he kulkevat haureudessa jumaliensa jäljessä ja uhraavat jumalillensa ja kutsuvat sinua, sinä söisi heidän uhristaan,
      2. Moos. 34:17
      Älä tee itsellesi valettuja jumalankuvia.

      3. Moos. 10:9
      "Viiniä ja väkijuomaa älkää juoko, älä sinä älköötkä sinun poikasi sinun kanssasi, kun menette ilmestysmajaan, ettette kuolisi. Tämä olkoon teille ikuinen säädös sukupolvesta sukupolveen,
      3. Moos. 18:7
      Isäsi häpyä ja äitisi häpyä älä paljasta. Hän on sinun äitisi, älä hänen häpyänsä paljasta.
      3. Moos. 18:8
      Älä paljasta äitipuolesi häpyä, se on sinun isäsi häpy.
      3. Moos. 18:9
      Älä paljasta sisaresi häpyä, olipa hän isäsi tytär tai äitisi tytär, kotona tai ulkona syntynyt; älä paljasta heidän häpyänsä.
      3. Moos. 18:10
      Älä paljasta poikasi tyttären tai tyttäresi tyttären häpyä, sillä se on sinun oma häpysi.
      3. Moos. 18:11
      Älä paljasta äitipuolesi tyttären häpyä, tyttären, joka on sinun isällesi syntynyt; hän on sinun sisaresi.
      3. Moos. 18:12
      Älä paljasta isäsi sisaren häpyä; hän on sinun isäsi veriheimolainen.
      3. Moos. 18:13
      Älä paljasta äitisi sisaren häpyä, sillä hän on sinun äitisi veriheimolainen.
      3. Moos. 18:14
      Älä paljasta setäsi häpyä, älä ryhdy hänen vaimoonsa; hän on sinun tätisi.
      3. Moos. 18:15
      Älä paljasta miniäsi häpyä; hän on sinun poikasi vaimo, älä paljasta hänen häpyänsä.
      3. Moos. 18:16
      Älä paljasta veljesi vaimon häpyä; se on sinun veljesi häpy.
      3. Moos. 18:17
      Älä paljasta vaimon ja hänen tyttärensä häpyä, äläkä ota vaimoksi hänen poikansa tytärtä tai tyttärensä tytärtä paljastaaksesi hänen häpyänsä, sillä he ovat veriheimolaisia; se on sukurutsausta.
      3. Moos. 18:18
      Älä ota vaimosi eläessä hänen sisartansa vaimoksesi ja paljasta hänen häpyänsä, sillä se tuo riidan.
      3. Moos. 18:19
      Älä ryhdy vaimoon paljastaaksesi hänen häpyänsä, kun hän on saastainen kuukautisaikanansa.
      3. Moos. 18:20
      Älä makaa lähimmäisesi vaimon kanssa, ettet siten itseäsi saastuttaisi.
      3. Moos. 18:21
      Älä anna lapsiasi poltettaviksi uhrina Molokille, ettet häpäisisi Jumalasi nimeä. Minä olen Herra.
      3. Moos. 18:22
      Älä makaa miehenpuolen kanssa, niinkuin naisen kanssa maataan; se on kauhistus.
      3. Moos. 18:23
      Älä sekaannu mihinkään eläimeen, ettet siten itseäsi saastuttaisi. Älköönkä nainen tarjoutuko eläimelle pariutuaksensa sen kanssa; se on iljettävyys.
      3. Moos. 19:9
      Kun te korjaatte eloa maastanne, niin älä leikkaa viljaa pelloltasi reunoja myöten äläkä poimi tähkäpäitä leikkuun jälkeen.
      3. Moos. 19:10
      Älä myöskään korjaa tyhjäksi viinitarhaasi äläkä poimi varisseita marjoja, vaan jätä ne köyhälle ja muukalaiselle. Minä olen Herra, teidän Jumalanne.
      3. Moos. 19:13
      Älä tee lähimmäisellesi vääryyttä äläkä ota mitään väkisin. Päivämiehesi palkka älköön olko sinun takanasi huomiseen asti.
      3. Moos. 19:14
      Älä kiroa kuuroa äläkä pane kompastusta sokean eteen, vaan pelkää Jumalaasi. Minä olen Herra.
      3. Moos. 19:15
      Älkää tehkö vääryyttä tuomitessanne; älä ole puolueellinen köyhän hyväksi äläkä pidä ylhäisen puolta, vaan tuomitse lähimmäisesi oikein.
      3. Moos. 19:16
      Älä liiku panettelijana kansasi keskellä äläkä vaani lähimmäisesi verta. Minä olen Herra.
      3. Moos. 19:17
      Älä vihaa veljeäsi sydämessäsi, vaan nuhtele lähimmäistäsi, ettet joutuisi hänen tähtensä syynalaiseksi.
      3. Moos. 19:18
      Älä kosta äläkä pidä vihaa kansasi lapsia vastaan, vaan rakasta lähimmäistäsi niinkuin itseäsi. Minä olen Herra.
      3. Moos. 19:19
      Noudattakaa minun käskyjäni. Älä anna karjassasi kahden erilaisen eläimen pariutua, älä kylvä peltoosi kahdenlaista siementä, älköönkä kahdenlaisista langoista kudottua vaatetta tulko yllesi.
      3. Moos. 19:29
      Älä häpäise tytärtäsi antamalla hänen tulla portoksi, ettei maa harjoittaisi haureutta ja tulisi täyteen iljettävyyttä.
      3. Moos. 20:19
      Älä paljasta äitisi sisaren tai isäsi sisaren häpyä; sillä se, joka niin tekee, on paljastanut veriheimolaisensa; he joutuvat syynalaisiksi.
      3. Moos. 23:22
      Kun te korjaatte eloa maastanne, niin älä leikkaa viljaa pelloltasi reunoja myöten äläkä poimi tähkäpäitä leikkuun jälkeen, vaan jätä ne köyhälle ja muukalaiselle. Minä olen Herra, teidän Jumalanne."
      3. Moos. 25:4
      mutta seitsemäntenä vuotena olkoon maalla levon aika, sapatti Herran kunniaksi; silloin älä kylvä peltoasi äläkä leikkaa viinitarhaasi.
      3. Moos. 25:5
      Leikatun viljasi jälkikasvua älä leikkaa, äläkä poimi viinirypäleitä, jotka ovat kasvaneet leikkaamattomissa viinipuissasi. Silloin olkoon maalla levon vuosi.
      3. Moos. 25:36
      Älä ota korkoa tai voittoa häneltä, vaan pelkää Jumalaasi ja anna veljesi elää luonasi.
      3. Moos. 25:37
      Älä anna hänelle rahaasi korolle äläkä ota elintarpeista voittoa.
      3. Moos. 25:39
      Jos veljesi sinun luonasi köyhtyy ja myy itsensä sinulle, älä pane häntä orjan työhön,
      3. Moos. 25:43
      Älä hallitse heitä kovuudella, vaan pelkää Jumalaasi.

      TÄSSÄ ON VAIN HYVIN PIENI OSA SIITÄ, MITÄ LAKEJA JA KIELTOJA TULEE LAIN NOUDATTAJAN PITÄMÄN...

      Koska ihmisten pahuus maanpäällä yltyi, Jumala päätti rangaista heitä...

      JUMALAN VIHA PAHOJA TEKOJA KOHTAAN
      Pahuus yltyy maan päällä

      1 Kun ihmiset alkoivat lisääntyä maan päällä ja heille syntyi tyttäriä,
      2 jumalien pojat huomasivat, että ihmisten tyttäret olivat kauniita, ja he ottivat näistä vaimoikseen keitä halusivat. [2. Piet. 2:4; Juud. 6]
      3 Herra sanoi: "Minä en anna elämän hengen asua ihmisessä miten kauan tahansa. Ihminen on lihaa, heikko ja katoavainen. Olkoon siis hänen elinikänsä enintään satakaksikymmentä vuotta." [1. Moos. 2:7 ]
      4 Siihen aikaan ja myöhemminkin oli maan päällä jättiläisiä, kun jumalien pojat yhtyivät ihmisten tyttäriin ja nämä synnyttivät heille lapsia. Juuri näitä olivat muinaisajan kuuluisat sankarit. [4. Moos. 13:33; Bar. 3:26]
      5 Kun Herra näki, että ihmisten pahuus lisääntyi maan päällä ja että heidän ajatuksensa ja pyrkimyk- sensä olivat kauttaaltaan pahat, [1. Moos. 8:21]
      6 hän katui, että oli tehnyt ihmisen, ja murehti sitä sydämessään.
      7 Ja Herra sanoi: "Minä pyyhin maan päältä ihmisen, jonka olen luonut, ja ihmisen mukana karjaeläimet, pikkueläimet ja taivaan linnut, sillä minä kadun, että olen ne tehnyt."
      8 Mutta Nooa oli Herralle mieluinen.
      Nooan arkki

      9 Tämä on kertomus Nooasta ja hänen suvustaan. Nooa oli aikalaistensa joukossa ainoa oikeamielinen ja nuhteeton, ja hän vaelsi Jumalalle kuuliaisena.
      10 Hänelle syntyi kolme poikaa: Seem, Haam ja Jafet.
      11 Siihen aikaan turmelus levisi maassa Jumalan silmien alla ja väkivalta täytti maan.
      12 Kun Jumala katseli maata, hän näki, että turmelus vallitsi kaikkialla, sillä ihmiset kuluttivat elämänsä pahuudessa.
      13 Jumala sanoi Nooalle: "Minä olen päättänyt tehdä lopun kaikesta elollises- ta, sillä maa on ihmisten takia täynnä väkivaltaa. Minä hävitän heidät ja maan heidän kanssaan.
      14 Tee itsellesi arkki sypressipuusta, rakenna se huoneita täyteen ja tiivistä se maapiellä sisältä ja ulkoa.
      15 Tällaiseksi sinun tulee tehdä arkki: sen pituus olkoon kolmesataa kyynärää, leveys viisikymmentä ja korkeus kolmekymmentä kyynärää.
      16 Rakenna arkkiin katto ja tee siitä kyynärän verran kalteva, sijoita ovi arkin kylkeen ja rakenna arkkiin kolme kerrosta.
      17 "Minä lähetän vedenpaisumuksen maan päälle hävittämään taivaan alta kaiken, missä on elämän henki. Kaikki on tuhoutuva maan päältä,
      18 mutta sinun kanssasi minä teen liiton. Sinun tulee mennä arkkiin ja ottaa mukaan poikasi, vaimosi ja poikiesi vaimot. [1. Piet. 3:20]
      19 Ja kaikkia elollisia sinun tulee ottaa mukaasi arkkiin kaksi, uros ja naaras, että ne säilyisivät hengissä sinun kanssasi.
      20 Lintuja, karjaeläimiä ja kaikkia pikkueläimiä tulkoon luoksesi kaksi kutakin lajia, jotta ne jäisivät henkiin.
      21 Sinun tulee ottaa mukaan arkkiin kaikenlaista syötävää, niin että sinulla ja kaikilla muilla on mitä syödä."
      22 Nooa teki kaiken niin kuin Jumala oli häntä käskenyt. [Hepr. 11:7]

      Vedenpaisumus

      1 Herra sanoi Nooalle: "Mene perheinesi arkkiin, sillä minä olen havainnut sinut ainoaksi vanhurskaaksi tämän sukupolven joukossa. [Viis. 10:4; Sir. 44:17; 2. Piet. 2:5]
      2 Ota kaikkia uhrikelpoisia karjaeläimiä seitsemän paria, uroksia ja naaraita, mutta kaikkia epäpuhtaita karjaeläimiä ota kaksi, uros ja naaras. [3. Moos. 11:47]
      3 Myös taivaan lintuja ota seitsemän paria, uroksia ja naaraita, että niiden suku jatkuisi maan päällä.
      4 Seitsemän päivän kuluttua minä lähetän maan päälle sateen, jota kestää neljäkymmentä päivää ja neljäkymmentä yötä. Minä pyyhin pois maan päältä kaikki olennot, jotka olen luonut."
      5 Nooa teki niin kuin Herra oli häntä käskenyt.
      6 Nooa oli kuudensadan vuoden ikäinen, kun vedenpaisumus tuli.
      7 Hän vei poikansa, vaimonsa ja poikiensa vaimot mukanaan arkkiin vedenpaisumukselta turvaan.
      8 Uhrikelpoisia ja epäpuhtaita karjaeläi- miä, lintuja ja kaikkia maalla liikkuvia pikkueläi- miä
      9 meni pareittain, uros ja naaras kutakin lajia, Nooan luo arkkiin, niin kuin Jumala oli hänelle sanonut.
      10 Kun seitsemän päivää oli kulunut, tuli vedenpaisumus maan päälle.
      11 Sinä vuonna, jona Nooa täytti kuusisataa vuotta, vuoden toisen kuukauden seitsemäntenätoista päivänä, puhkesivat kaikki syvyyden lähteet ja taivaan ik- kunat aukenivat. [Job 38:16]
      12 Maan päällä satoi rankasti nel- jäkymmentä päivää ja neljäkymmentä yötä.
      13 Juuri sinä päivänä Nooa sekä hänen kolme poikaansa Seem, Haam ja Jafet, hänen vaimonsa ja hänen kolmen poi- kansa vaimot menivät arkkiin.
      14 Heidän lisäkseen arkkiin meni kaikkia villieläimiä, karjaeläimiä ja maalla liikkuvia pikkueläimiä sekä kaikkia lintuja, niin pikkulintuja kuin muitakin siivekkäitä.
      15 Nooan luo tuli kaikkia eläviä olentoja pareittain,
      16 jokaista lajia uros ja naaras, niin kuin Jumala oli Nooalle sanonut. Ja Jumala sulki oven Nooan jälkeen.
      17 Niin tuli vedenpaisumus neljäksikymmeneksi päiväksi maan päälle. Vedet nousivat ja nostivat arkin irti, niin että se kohosi korkealle maasta.
      18 Vedet paisuivat ja lisääntyivät suuresti maan päällä, ja arkki ajelehti veden pinnalla.
      19 Ja vedet paisuivat paisumistaan, kunnes korkeimmatkin vuoret peittyivät.
      20 Vesi nousi, ja vuoret jäivät viisitoista kyynärää veden alle.
      21 Silloin tuhoutuivat kaikki maan elävät olennot, linnut, karjaeläimet, villieläimet ja kaikki maan päällä vilisevät pikkueläimet sekä kaikki ihmiset. [Matt. 24:39]
      22 Kaikki kuivalla maalla elävät olennot kuolivat, kaikki, joissa oli elämän henkäys.
      23 Näin Herra pyyhkäisi maan päältä kaikki elävät olennot, ihmiset, karjaeläimet, pikkueläimet ja linnut; kaikki ne hän pyyhkäisi pois. Jäljelle jäivät vain Nooa sekä ne, jotka olivat hänen kanssaan arkissa. [Viis. 14:6; 2. Piet. 3:6]
      24 Maa oli veden vallassa sataviisikymmentä päivää.

      OSOITUS JUMALAN ANTEEKSIANNOSTA

      11 Minä teen liiton ja annan teille lupaukseni: koskaan enää ei vedenpaisumus tuhoa kaikkea elävää, se ei koskaan enää hävitä maata." [1. Moos. 8:21]

      Jumala poisti siis vedenpaisumusrangaistuksen käytöstä... Mutta ihmisten pahuus se vain jatkui.. Sillä ihminen asuu kirotussa maassa, jouduttuaan lähtemään paratiisista. Paratiisista lähdettiin, koska rikottiin Jumalan käskyä..

      Raamatussa on viljalti esimerkkejä ihmisten tottelemattomuudesta.. Niin, että jos sinun mielestäsi "ansaitset" pelastuksen, kuten JEHOVAlainen oppisi kertoo, niin muista ettet edes sydämessäsi ole saanut koskaan ole rikkoa Jumalaa vastaan..

      Vanhassa Testamentissa rikkomus Jumalaa kohtaan saatiin anteeksi uhraamalla jokin eläin. Vuodatettu veri kuvasti uhrausta Jumalalle...

      Monesti uhrattu eläin oli oikeasti uhri, sillä uhrina toiminut eläin annettiin uhrattavaksi sen mukaan, kuin oli katsottu ihmisellä olevan siihen varaa ja mahdollisuuksia.. (Ikäänkuin tämänpäivän ylinopeussakko, jos sallitaan käytettäneen huonoa vertausta asiassa)...

      Uusi Liitto kumosi tämän ja nyt uhriverenä toimii Jeesuksen Kristuksen veri, Golgatan ristillä vuodatettu, meidän puolestamme syntiemme anteeksiantamiseksi.

      MATTI E. SIMONAHO - tunnut olevan oikea sanatemppuilija ja saatat varmasti useita henkilöitä kulttisi hurmioon.. Muista että sinulle vääräoppisuudesta langetettava tuomio on ankarampi, kuin sinua seuraavien.. Minä en välitä, minkä tekstin taas väännät puolustaaksesi omaa harhaoppista uskoasi kirjoituksistani... Siitähän sinä näppärillä aivoillasi luot vaikka mitä tahansa hirviöitä.. Minusta sinä voit saada mitä etsitkin, kadotusta, mutta jätä muut sen ulkopuolelle ja pidä oppisi omana tietonasi.. En lähde kanssasi väittämään näistä asioista, sillä se on aivan turhaa..

      Sinulle kaikki tieto on jotain mystistä kirjaintietoa, joka on kaivettavissa mistä tahansa... Turha edes kysyä, miten kuvailisit Pyhän Hengen toimintaa elämässäsi...

      • P.Sonen

        4 Silloin Jeesus vastasi ja sanoi heille: " Katsokaa, ettei kukaan teitä eksytä. "
        5 Sillä monta tulee minun nimessäni sanoen: " Minä olen Kristus ", ja he eksyttävät monta.

        Kiinnitä huomio paksunnettuihin osiin jotka koskee Jeesus -nimeä. Kyse ei ole esiintymisestä hänenä, vaan kyseessä on että esittää hänet Kristuksena. Eksyttäjän tunnistaa esimerkiksi sanonnasta "Jeesuksen Kristuksen nimeen".

        2. Moos. 20:4
        Älä tee itsellesi jumalankuvaa äläkä mitään kuvaa, älä niistä, jotka ovat ylhäällä taivaassa, älä niistä, jotka ovat alhaalla maan päällä, äläkä niistä, jotka ovat vesissä maan alla.

        3. Jeesus sanoi, "Jos teidän johtajanne sanovat teille, " Katso, (Isän) valtakunta on taivaalla ", silloin taivaan linnut ovat teitä arvokkaampia. Jos he sanovat teille, " Se on meressä ", silloin kalat ovat teitä arvokkaampia. Ennemmin valtakunta on teissä ja teidän ulkopuolellanne. Kun te tunnette itsenne, te tulette tunnetuiksi, ja ymmärrätte, että olette elävän Jumalan lapsia. Mutta jos te ette tunne itseänne, silloin te elätte köyhyydessä, ja te olette köyhyys."

        Piru viittoilee taivaalle esittäen että se on taivalla esittäen kuvia siitä. Taivasten Valtakuntaa ei ole. Oikea nimi on Sielujen Valtakunta johon jokaisen Sielu on yhdistetty. Kaikki mitä näemme on osa Luojan Eämän Kiriaa ja se on 100% faktatieto. Jos joku väittää vasten sitä mitä Luoja on kirjoittanut, on se valetta. Ilmestyskirjan peto, se ei nouse merestä vaan se myrkyttää Mielen ja nousee Mielstä saaden ihmiset sanomaan vääriä sanoja ja tekemään vääriä tekoja.

        14 Ja se villitsee maan päällä asuvaiset niillä ihmeillä, joita sen sallittiin tehdä pedon nähden; se yllyttää maan päällä asuvaiset tekemään sen pedon kuvan, jossa oli miekanhaava ja joka virkosi.

        Jeesus on hän jolla oli miekanhaava ja joka virkosi. Peto pakottaa tekemään kuvan jossa Jeesus on ristillä. Että kuva Jeesuksesta ristillä on sen pedon kuva johtuu siitä, että IO Käskyssä kaikki kuvat Sielujen Valtakunnasta on kielletty - se koskee myös ristityn kuvaa. Toinen syy on se, että vain se joka johtaa harhaan - peto - esittää Jeesusta Kristuksena: Ristittynä.


      • P.Sonen

        ''Matti, sinäkin olet jo tuomittu... Etkö koskaan ole tehnyt mitään seuraavista ?''

        "kristinuskon mukaan me olemme noitia, pakanoita, alempiarvoisia, alempiarvoinen rotu, ja meitä tapettiin jotta uskoisiime"

        olekko sinä ....nuo rikokset ei kosaan vanhene ja kuuluu kristinuskolle?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      67
      4590
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2249
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1774
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1508
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1433
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe