kun siellä ei voi maksaa luottokortilla, Ruotsissa lidlillä kyllä kelpaa visa vallan mainiosti mutta ei täällä suomessa, kun he ovat oikein saksalainen kauppa niin kuin kassatyttö painottaaa, käynkin tässä kohta puolin keräämässä kärryn pullolleen tavaroita ja alan maksamaan visalla ja kun ei kelpaa niin jätän kaikki tavarat siihen ja poistun iloisella mielin siitä puttiikista.
Lidl poikottiin
15
1768
Vastaukset
- käyt.....
No niillä varmaan tekee tota useampi ihminen päivässä, ihan tahattomasti, joten on aika onnettoman kuuloinen toi sun boikottiyritykseks...
Onko se niin vaikeeta ymmärtää jos jo ulko-ovella lukee mitkä kortit käy?!?! Eiköhän se visakin rupee pikkuhiljaa myös suomen lidleihin tulemaan, kuten electronkin on tehny.. on nerokasta.
- se riittää
ainakin minulle.
- käynyt kuin
käteinen. Esim. shekkejä ei otettu vastaan.
- toinen poikotoija
niitä shekkejä enää nykypäivänä käyttää, mutta toi että suomen lidlillä ei kelpaa visa, niin ruotsalaiset, norjalaiset ja tanskalaiset joutuvat suomessa käydessään käymään muissa kaupoissa kun visa ei kelpaa ja nykyään ei enään vaihdella setelitukkoja kun mennään naapurimaahan lomailemaan, luottokortilla ne maksut hoidetaa.
- ninnimii
toinen poikotoija kirjoitti:
niitä shekkejä enää nykypäivänä käyttää, mutta toi että suomen lidlillä ei kelpaa visa, niin ruotsalaiset, norjalaiset ja tanskalaiset joutuvat suomessa käydessään käymään muissa kaupoissa kun visa ei kelpaa ja nykyään ei enään vaihdella setelitukkoja kun mennään naapurimaahan lomailemaan, luottokortilla ne maksut hoidetaa.
..minulla on monta muutakin syytä boikotoida lidliä kuin kortit..
- eteioleruokaaostaa
Oletko niin perseaukinen että ei ole ruokaa rahaa ostaa.
Taas tuli todistettua luottokorttia käyttävät perseaukiset.- mulla
kyllä mulla ainakin visa käy oletko varma ettet anna kirjastokorttia kassalla?
- onkin
Hyväksikäytettyjen persaukisten maa. Vrt Nettorahan ostovoimaa vaikkapa naapuriimme Ruotsiin. Suomalainen perhe jää ostovoimaltaan niin kauas naapurimaan perheen ostovoimasta, että ihan kuvottaa tämä meininki täällä niin sanotussa kotimaassa.
- ???
LAPSELLISTA!Miksi ylipäätään menet sinne kun tiedät et siel ei kortit käy!
- Little better
Eikö tälläisen kaupan esteen pitänyt poistua EUn myötä ?
- vaan..
on kysymys firman investoinnista haluaa käteistä kun visa rahat firma saa myöhemmin asiakkaalla on visa etu aina runsas kuukausi viisas visa mies sijoittaa ne rahat tuottavaan paikkaan.
- Tekstisi perusteella et ole
.........
- VAAN..
Tekstisi perusteella et ole kirjoitti:
.........
ET YMMARRA ASIASTA YHTAAN MITAAN KUIN VAIN NASA VIISASTELLA.
- Sivistymättömyys paljastuu ...
VAAN.. kirjoitti:
ET YMMARRA ASIASTA YHTAAN MITAAN KUIN VAIN NASA VIISASTELLA.
........
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 763571
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t292314Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä842023Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian191570- 281431
Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja271413Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni71364Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu671327Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101237Kerro nainen
Milloin huomasit, että kyse ei ole ihastumisesta vaan jostain selvästi vakavammasta.531085