tarina

minun

Terve kaikille.
Kerron oman tarinan tässä, en tiedä kuuluuko tämä tänne, mutta kirjoitan kuitenkin.

Eli, Kun aloitin peruskoulunkoulun kaikki oli vielä hyvin. Rakastin läheisiäni jne...
Kolmannella luokalla kuitenkin kaikki muuttui, minua alettiin kiusaamaan koulussa, Syytä en tiedä.

Minua potkittiin jne... Aloin vihata kiusaajiani ja viha kasvoi ja kasvoi.
Minusta tuli "Omituinen", vihasin kaikkea, itseänikin.
Elämällä ei ollut mitään arvoa, kuolema oli vain mielessäni.
Mietin itsemurhaa monesti, mietin miten kostaisin kiusaajilleni.
Kiusaaminen jatkui, olin kuudennella luokalla.
Halusin kostaa kiusaajilleni.
Eräänä iltana laitoin puukon reppuuni ajattelin "Nyt se loppuu". Menin sitten nukkumaan.
Keskellä yötä näin ihan omituisen unen. Olin jossain pellolla, ympärillä kukoisti kevät.
Käänsin päätäni ja näin kiven, minkä päällä istui Jeesus. Hän katsoi minua ja sanoi "He kärsivät enemmän eläessään"
Heräsin keskellä yötä ja mietin, mitä tuo tarkoitti. Valvoin aamuun asti pohdiskellen mitä olin unessa kuullut.
Vihdoin ymmärsin, mitä Jeesus tarkoitti. Otin puukon pois repusta.
Jeesus pelasti minut, hän aukaisi silmäni näkemään
mitä rakkaus tarkoittaa.
"Rakasta vihollistasi, vaikka hän vihaa sinua"

Voin sanoa, että rakkaus auttoi. He ymmärsivät, että vaikka he kiusaavat minua, rakastan heitä siitä huolimatta.

Rakkaus on ase, jota on mahdoton voittaa. Edes saatana ei pysty siihen.
Rakastakaa vihollistanne, joskus he ymmärtävät miksi helvetin polku on vaikea kuljettava.

2

212

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kiitos puhuttelevasta kertomuksesta Jumalan rakkauden voimasta!!

    • paikanetsijä

      ja saat ehkä nähdä asiat vielä uudessa valossa..

      samaa kokeneena yllätyin taannoin luokkakokouksessa miten asiat olivat kymmenessä vuodessa muuttuneet..miten kaikki olivat saaneet läskiä luittensa päälle ja pojilla oli parransänkeä,tytöillä ryppyjä ym.,voi kuinka olin heitä kaivannut kaikesta päähän potkimisesta huolimatta ja kuinka ihanaa oli olla heidän kanssaan taas,vanhat roolit eivät enää pelanneetkaan vaan tapasimme toisemme aikuisina,sain olla heidän,kiusaajieni,kanssa samanarvoinen.Meillä oli todella ihanaa yhdessä.Nautin hirveästi heidän seurastaan.
      tässä tilaisuudessa sain ihmisarvoni takaisin, - menneisyyden tuskalliset hetket voitiin pyyhkiä unohduksen syvään mereen
      anteeksiantaminen oli todella helppoa ja se tuntui todella hyvältä

      samalla ymmärsin myös,että heillä on jokaisella ollut syynsä miksi ovat purkaneet turhautumistansa minuun,todellakin kärsineet itsekin vaikka mistä enkä minäkään ollut aikoinaan ihan syytön kohtalooni..

      onneksi elämänsä suuntaa voi aina muuttaa ja ohjata,vaikka ei aina voikaan valita sitä mistä on tulossa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1238
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      904
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      90
      845
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      20
      769
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      702
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      603
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      116
      519
    Aihe