Onko kukaan muu nainen harrastanut seksiä jumppapallolla? itse kokeilin ja ei mikään huonompi tekokikkeli :)
jumppapallo
5
3471
Vastaukset
- olí
Kumman mallinen vai oliko ihan peruspallo?
http://www.funforladies.fi/data/721325.jpg
http://www.funforladies.fi/data/721326.jpg- Nimetön
Normaali jossa on ne kaks sarvea, joista pidellään kiinni
- ma pompin
Nimetön kirjoitti:
Normaali jossa on ne kaks sarvea, joista pidellään kiinni
Jumppapallossa ei ole "sarvia", ne on ihan pyöreitä...
Lasten pomppupalloissa on "sarvet", jotta voi pitää kiinni pallolla pomppiessa. - Nimetön
ma pompin kirjoitti:
Jumppapallossa ei ole "sarvia", ne on ihan pyöreitä...
Lasten pomppupalloissa on "sarvet", jotta voi pitää kiinni pallolla pomppiessa.jokatapauksessa... en kai mä tunge koko palloo sinne. kun ei se mahdu.
- kumpikin sarvi
Nimetön kirjoitti:
jokatapauksessa... en kai mä tunge koko palloo sinne. kun ei se mahdu.
tuli käyttöön. Sitä arvelinkin.
Pienet tytöt pitää pompotellessa sarvista käsillään, isommat muuten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kylläpä on nautinnollista taas tämä palstan vassari valitus!
Lähes jokainen avaus on vassareiden kitinää ja valitusta. Eikö se tarkoitakin, että silloin asiat menee maassamme parem472824HS: persujen v. 2015 turvapaikanhakijoista alle puolet töissä
Aikuisina Suomeen tulleista ja myönteisen päätöksen saaneista vain 42 prosenttia oli vuonna 2023 töissä, vaikka he ovat242088- 201755
Helvetistä ei ole paluuta
Kun ihminen laskeutuu kuolleiden maailmaan, kauhujen valtakuntaan ja tuonelan ovet sulkeutuu kiinni, se on karu tunne ku3721312Persut muuten hyväksyvät 2 + 8 mrd. euron maatalous- ja yritystuet
Vaikka molemmat tukimuodot tiedetään haitallisiksi, koska ovat käytännössä pelkkää säilyttävää tukea, eivätkä kannusta k301299- 651253
- 491003
Järjetön Topi-ilta
Lisää tappiota konkurssipesälle. Miten voi olla mahdollidta , että annetaan järjestää tämä. Sorsakoski pyörii haudassaan20989- 45886
Miksi nainen nukut huonosti
Onko sulla jotakin huolia, vai jotakin miestäkö mietit? Vai tunnemaailmassako velloo? Ajatteletko koskaan minua? Paljo65868