Väyrynen kuittaa tällä hetkellä EU-parlamentista itselleen mahtavan tilin, jopa 10000-14000 euroa puhtaana käteen kuukaudessa.
Tässä onkin peruskysymys miksi Pave venkoilee tässä valtakirjantarkastuksessa.
Minä, minä, minä, minä, minä on aina ollut Väyrysen kantava ajatus.
Rivikansandustajana Väykyn tulot romahtaisivat. Käteen jäisi vain puolet nykyisestä tai vieläkin vähemmän.
Ei tässä minkään muun asian ajamisella ole väliä kuin Paavo Väyrysen omien tienestien varmistamisella.
KEPUlipeliä kerrassaan.
KEPU PETTÄÄ AINA!
Väykky-Pave ajattelee vain rahaa!
7
301
Vastaukset
- Sandra.s
Tuohan me tiedettiinkin jo. (Älä välitä, ärtyneisyyteni kuulema johtuu puutteesta.)
- Urban Sohjo
Oletko puutteessa?
- vihasieppo
Vihaan Känää ja Jaba ja heidän poliittista lahjattomuuttaan. Vihaan, koska olette pelkkää herjaa. Oikea sotakin on parempaa, kuin vapauden verbaalinen väärinkäyttö. Teikäläiset ihmissudet eivät ole milloinkaan saneet mitään merkittävää aikaan. Tulisikin oikea sota, että saisitte kunnon lääkkeet. Yksi asia on kuitenkin varma, nimittäin se, ettei kansan enemmistö ole teidän kanssa monestakaan asiasta samaa mieltä. Saatuanne kansan tuomion, ilmaisitte kyvyttömyytenne hyväksyä demokratia opetukset.
- Sandra.s
Olipas sapekas viesti! Älä helkkarissa sentään tukehdu. Muista 112.
- vihasieppo
Sandra.s kirjoitti:
Olipas sapekas viesti! Älä helkkarissa sentään tukehdu. Muista 112.
No et kai nyt sentää heittäyvy oikein ilkeyven äideeksi. Eikö se jo riittäis, jos kauppatavaraksi äitiyden panttaisit, niin ku Lippoonen tyrkytti. Niin, mutta eikö Paavolal ollutkin hellyttävän kiusallisen kiehtovat silmät.
- kokoomus jupit
siellä palkkaa ollenkaan,vai onko ne eu intoilijat ilman palkkaa, vai pitääkö ne kaikki pälväkirjaa.
- Sandra.s
Minä aina luulin että Paavo miettii vain leipää ja maitolasia. Siis kun katsoin häntä silmiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 795397
- 824351
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.3824328Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi5103933- 1523418
- 533079
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.603063- 232748
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192326- 522221