Perjantaina oli meidän paikkakunnan uskovaisten kotikokous,ja siellä sain illan aikana puhutuksi kielillä.Mulla on ollut kuulema noi kielet jo pitemmän ajan,mutta vasta nyt sain puhutuksi niilä.Haluan rohkaista Jeesuksen omia käyttämään kieliä,ne kun rakentaa uskovaa,itse koin siunaavan yöunen.Niin nyt tosin vielä on sellaista lapsenmongerusta,mutta harjoitellu tekee mestarin siinäkin.
SAIN KIELET.
7
631
Vastaukset
- joukem
Mahtavaa ja ihanaa! Olet saanut lahjoista parhaimman. Kuuntele nyt rukouksesi jälkeen mitä Herralla on sinulle varattuna. Kielet ja kuuntelu!
- juunatan
Eikös se profetoimisen lahja ole arvokkain armon jälkeen =)
- frihet
Ole rukouksessa ja käytä rukous-kammiossasi tuota arvokasta lahjaasi, siksihän se sinulle on annettu, että voisit vahvistua uskossasi, kiva kun kerroit, että Jeesus on sinua tullakin tavalla siunannut.
- Krusifiksu
Onneksi olkoon, se on todella mahtava varustus uskovan rukouselämää ajatellen; käytä, käytä, käytä sitä ja rohkaise myös muita, jotka eivät vielä ole sitä saaneet, pyytämään sitä Jumalalta... SIUNAUSTA!
- lasten
DVD-levyt. Katsokaa ja kuunnelkaa mitä kieltä se on.
että vasta nyt pääsit kunnolla yhteisösi jäseneksi opittuasi mongertamaan?
- M@k3
Nokkimisjärjestyksessä?
Oliko sen arvoista vetää aivokemiat sekaisin?
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu1782176Rakastan sinua
Enkä halua enkä aio sinua satuttaa. Satuttaisin samalla itseäni. Olet ihana mies ja olen pahoillani kuinka sinua kohteli561457Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2161327Kun viimeksi tapasit kaivattusi
Kasvokkain ( ei netti, varmuudeksi vielä tarkennan), jännittikö? Jos, miten se ilmeni? Huomasitko jännittikö kaivattuasi561182Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus801160Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e391089- 681006
- 64998
Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.125994Leppäskän tarratoimikunta kävi Suviseuroussa haastamassa riitaa!
Voiko enää törkeämmin häiritä uskovien juhlia? https://www.kirkkojakaupunki.fi/-/tarratoimikunnan-aktivistit-kokivat-sy224935