ketä ärsyttää ku shawn ei osaa päättää onko se bellen vai janin kaa??!!
NO MUA AINAKIN!
koko ajan voi jan!! ja sit se muistelee belleä menis jo vaikka sen janin matkaa sinne mökille ni sit se muistaa et se piti sitä vanina ja palais bellen luokse!
...muuten onko uusin belle parempi ku sew mikä olio viimeeks?
vastaus: NO EI TOD.!
hjälp!!!
3
405
Vastaukset
- mieletöntä
Sarja on tehty niin, että välillä ärsyttää pahasti. Jos aina kaikki menis niin kun ite haluaa, ei jaksais kauaa kattella ohjelmaa missä ei tapahdu mitään ikävää. Ärsykkeellä pysyy mielenkiinto yllä. Shawn rakastaa edelleen Belleä mutta Janin takia on vihanen, vaikka molemmat meni sänkyyn vasta samana iltana.Vanha Belle oli paljon parempi. Niin oli kyllä Mickeykin, mutta joskus näyttelijät haluaa tehdä muitakin hommia ja seuraaja ei koskaan pysty täysin täyttään edeltäjänsä kenkiä. Se on karu fakta.
- mua
ainakin ärsyttää koko päivien viemää, kun se on niin helveti tyhmä a lapsellinen ohjelma, siis kamalan lapsellinen, mut silti sitä on pakko katsoa =) en tiedä ajatteleeko muut samanlailla..??
- sandy<3
mua kirjoitti:
ainakin ärsyttää koko päivien viemää, kun se on niin helveti tyhmä a lapsellinen ohjelma, siis kamalan lapsellinen, mut silti sitä on pakko katsoa =) en tiedä ajatteleeko muut samanlailla..??
ku kuolla!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 923392
- 623097
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342604- 802393
- 802343
- 962076
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402046Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan211679- 121676
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil391614