Onko jollain kokemusta Nordeasta, että saako sieltä helposti lainaa yhdistääkseen vanhat lainat, joita on eri paikoista ja n 15000e vuosien varrella kertynyt. Tarviiko takaajan ja jos niin iittääköhän yksi? Olen huomenna menossa keskustelemaan asiasta, mutta mielenkiinnosta kyselen jos jollain on kokemusta asiasta. Tietää mitä vaatii nääs. Lainat olen aina pystynyt hoitamaan, on vaan kivempi jos kaikki olisi samassa paikassa ja yksi lyhennys per kk. Lisäksi olen joskus tyhmänä mennyt takaamaan ystävän lainan 4000e, joten vaikuttaakohan tämä järjestelylainan saamiseen? Maksan siis sitäkin tällä hetkellä itse pois kun ystävä joutui työttömäksi ja maksutjäivät rästiin. Kaikinpuolin olen itse hoitanut ahaasiani hyvin, mutta paremmin ne olisi jos saisin kaikki yhdistettyä. Kertokaahan kokemuksia.
Nordean järjestelylaina
4
3549
Vastaukset
- haukut......
Yritin saada yhdistämis lainaa Nordeasta ja sain pankista haukut.....että olen liian velkanen...no sitten käväsin säästöpankissa ja myönsivät lainan, mulla oli kyllä tuplasti enemmän lainaa( 2takaajaa oli). Sulla luultavasti riittää yksi takaaja tuohon summaan. No kannattaa käydä kysymässä pankista.
- minä vaan
Ajattelin itse ensisijaisesti kysyä Nordealta, koska on oma pankkini. Jos sieltä ei myönnetä, kysyn muualta. Mutta miten helppo on muualtakaan saada jos ei ole pankin asiakas?
Noo, täytyy tänään soitella ja varata aikaa jos pääsis pian käymään. - haukut......
minä vaan kirjoitti:
Ajattelin itse ensisijaisesti kysyä Nordealta, koska on oma pankkini. Jos sieltä ei myönnetä, kysyn muualta. Mutta miten helppo on muualtakaan saada jos ei ole pankin asiakas?
Noo, täytyy tänään soitella ja varata aikaa jos pääsis pian käymään.Kannattaa tietty kysyä ensin pankista missä olet asiakkaana. No Minä sain toisesta pankista lainan helposti, kun säännölliset tulot ja pari takaajaa......Varaahan se aika sinne pankkiin ja toivottavasti saat Nordealta sen lainan, niin ei tarvitse juosta toiseen pankkiin....(Voihan se olla että sillä pankki tädillä oli huono päivä, niin purkasi asiakkaaseen pahan olonsa)
- minä vaan
haukut...... kirjoitti:
Kannattaa tietty kysyä ensin pankista missä olet asiakkaana. No Minä sain toisesta pankista lainan helposti, kun säännölliset tulot ja pari takaajaa......Varaahan se aika sinne pankkiin ja toivottavasti saat Nordealta sen lainan, niin ei tarvitse juosta toiseen pankkiin....(Voihan se olla että sillä pankki tädillä oli huono päivä, niin purkasi asiakkaaseen pahan olonsa)
Sain Nordeasta helposti ja ilman takaajia suuremman lainan millä maksttiin heti pois kaikki muut. Lainaa kysyin siis ensin tajkaajalla, mutta sanoivat, että saan ilmankin kun summa sen verran pienehkö. Nyt on kk-maksu paljon pienempi ja helpompi maksaa enemmänkin kerralla.
Kaikille samassa tilanteessa oleville suosittelen ensisijaisesti oman pankin kanssa sopimista, asiat yleensä aina jotenkin järjestyy:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen mukaan rasismi on huumoria
Vaan kun koomikko kutsui Halla-ahoa fasistiksi, niin piti haastaa oikeuteen. Mihin se huumorinitaju yhtäkkiä hävisi? ⠀1124488BOIKOTOIN - Ei mitään Suomi.fi postilaatikoita käyttöön
Ainakaan minulle! Vai että pitäisi alkaa siellä käyädä katselemassa tammikuusta 2026 siis periaatteessa päivittäin että2003707- 2023001
Lasse Lehtonen vaatii persuja pyytämään anteeksi aasialaisilta
Persut ova romahduttaneet Suomen maakuvan parissa päivässä negatiiviseksi rasismillaan ja se alkaa vaikuttamaan jo Suome752867Hallitus on kaadettava ja Orpon on erottava
Mikään muu hallitus ei ole oman elämäni aikana tuhonnut näin paljon tämän maan taloutta ja työllisyyttä sekä suomen main602747- 841411
- 601256
Aitolehti Capital
HehkuB on myynnissä, kovalla työllä saavutettu unelma joka sekin lässähti kuten kaikki mihin ryhtyy! Nyt Sewen asialle2381082- 611006
MOT: Työmarkkinatori on olemattomien työpaikkojen hakupaikka
Työpaikkojen tietoja ei tarkisteta, ja ainakin noin noin 10% on olemattomia työpaikkoja ja sen lisäksi eri rekryfirmat t1201003