VAIHTOEHTO GALLERIA

Tsu*nami*

Tähän saa laittaa kuvauksen uudistuneesta itsestään.
Eipä sitten kantsi kauheesti valehdella (aprillipäivä on mennyt jo) 'HUOMAUTUS'
Yrittäkää muistaa, että kaikki tulee ilmi nikinvaihto- viikon jälkeen. (ettei tarvis kauheesti hävetä)))

Paras kuvaus pääsee meediaan ja saapi ylenmääräistä sensaatiota.

Tässä paperia johon voipi halutessaan tuhertaa kuvan. Serkun, tai muun omaisen, taikka julkimon kuvaa ei sitten hyväksytä. Ellet sitten jo ole julkimo:D

55

1963

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kukkopilli
      • Tsu*nami*

        Tähän ei sitten hyväksytä valokuvia, vaan piiroskuvia. Alapassa piirtää!!!!


      • söpö sorsaposkinen

        Uunoko on sitte vihdostaviimein toipunut laktoosi-impotoleranssista?


      • Kukkopilli
        Tsu*nami* kirjoitti:

        Tähän ei sitten hyväksytä valokuvia, vaan piiroskuvia. Alapassa piirtää!!!!

        Kas tuossa ihan omapiirtämä. [IMG]http://i14.tinypic.com/33yozgo.jpg[/IMG]


      • Kukkopilli
        söpö sorsaposkinen kirjoitti:

        Uunoko on sitte vihdostaviimein toipunut laktoosi-impotoleranssista?

        pahenee vaan.


      • Tsu*nami*
        Kukkopilli kirjoitti:

        Kas tuossa ihan omapiirtämä. [IMG]http://i14.tinypic.com/33yozgo.jpg[/IMG]

        -viikset? 'alkaa eppäillä*


      • söpö sorsaposkinen
        Kukkopilli kirjoitti:

        pahenee vaan.

        että lihankin kans alkais oireilla?


      • Kukkopilli
        Tsu*nami* kirjoitti:

        -viikset? 'alkaa eppäillä*

        missä sulla on viikset. Luulee mielikuvituksissaan tietävänsä.


      • Kukkopilli
        söpö sorsaposkinen kirjoitti:

        että lihankin kans alkais oireilla?

        oireilee aina.


    • Tsu*nami*

      *viehkeä silmän räpsytys*
      Nikkini kertookin jo persoonastani.
      *pyörähtää spirallin*
      Osaan jopa tehdä spagatin. Uppista!
      Nostaskos joku ylös!
      *asettaa tyrävyön ja selkätuen*

      Minulla on oikeesti nätti naama.Mitä nyt tukka pikkusen takussa.(eikait haittaa)
      Vartalokin on. Niin ja tissit.Vyötärö löytyy halutessa (jos pijättää hengitystä )
      Ovesta mahtuu lantion kanssa.
      (ainakin sivuttain)
      Jalat on nopeat ja suonikohjut ei vaivaa.
      Ossaan potkaista ja seistä varpaillani.
      Kädetkin on. Niillä saa monesti paljon aikaan.
      Peukalo ihan hyvin asettunut muihin sormiin nähden.

      Melkein voisin osallistua huippumalli kisaan.
      Kuvauksellisuus on minussa synnynnäistä.

      PIIROSKUVA TULEE MYÖHEMMIN.

      *Tsu*nami*

      • Kukkopilli

        -Osaan jopa tehdä spagatin. Uppista!

        Kuka vaan spagatin osaa, mutta spaghetti ei joka mimmiltä onnistu.


      • Tsu*nami*
        Kukkopilli kirjoitti:

        -Osaan jopa tehdä spagatin. Uppista!

        Kuka vaan spagatin osaa, mutta spaghetti ei joka mimmiltä onnistu.

        tarkoitit varmana spakettia *kihisee* ja luulen(pa)
        ettei sekään teitiltä onnistu. Niitä ku ei saa liikaa keittää.
        *heittää kärrynpyörän*


      • Kukkopilli
        Tsu*nami* kirjoitti:

        tarkoitit varmana spakettia *kihisee* ja luulen(pa)
        ettei sekään teitiltä onnistu. Niitä ku ei saa liikaa keittää.
        *heittää kärrynpyörän*

        spaghettia letittämään.


    • Kansallisromantikko

      kylttyrelli keski-ikäinen neiti-ihminen, tunnen viehtymystä kansalliseen monimuotoiseen kylttyyriimme, sen sanojen rikkauteen ja omintakeisuuteensa.

      Siveä olen ja hyvin säilynyt, kukaan mies ei vielä ole saanut vokoteltua paheelliseen piehtarointiin, eikä ketuloimaan ilman rihmankiertämää edessään. Panttaan seuraavaan elämääni, jota aion viettää täysin toisin.....

      Huolehdin hyvin hiuksistani, jotka aamuisin kiedon korkealle nutturalle verkkoa apuna käyttäen. Nutturaneulat toimivat muuten yllättävän hyvänä itsepuolustusaseena. silmälasini ovat viimeistä huutoa, luumunpunaisine vahvoine sankoineen ja kissamaisine muotoineen. Lempiasuni on liituraitainen jakkupuku, tumma, jota pehmennän marjapuuronvärisellä nappipaidalla. Ylinkin nappi on tietenkin kiinni eikä rehota syntisesti levällään niinkuin olen nähnyt joillakin nuoremmilla, moraaliltaan epäilyttävillä naiskansanedustajilla rehottavan, lähes nisää tarjoten. HYi.

      Kengät. Kapeat korkeat piikkikorot korostavat pohkeitteni sorjaa kaarta, enhän toki ole päästänyt itseäni lihomaan kuten niin moni keski-ikään ehtinyt perheellinen nainen. Ei, minä katson mitä syön. Olen kasvissyöjä, toisinaan saatan täydentää kasvisruokavaliotani meren herkuilla tai sisävesien kaloilla, mutta punainen liha on kauhistus ja kansallinen häpeä.

      Sukuni on aristokattista, olen ylpeä heistä, esi-isistäni ja -äideistäni. Ennenkaikkea sukuni juuret on syvällä suomalaisuudessa.

      Nouskaamme seisomaan ja laulakaamme yhdessä kansallislaulumme. "oi maamme Suomi, synnyinmaa....*

      • hissukka

        hiljainen ja ujo hissukka. Ihan arkisen ja tavallisen näköinen, joskin jos oikeasta kulmasta osaa katsoa voi nähdä minussa jotain kaunistakin.
        Mieskin ollut jo tovin aikaa ja pari mukulaa tullut pyöräytettyä.

        Lempiasuni on polvipituinen vekkihame ja verkkarit joita pidän vaihdellen eri paitoja. Asun maaseudulla enkä paljon tiedä tämän maailman kotkotuksista. Kerran kävin pääkaupungissa enkä toista kertaa halua. Meinasin jäädä toisten jalkoihin kun heillä tuntui olevan kamala kiire.

        Tässä minusta vähän kuvausta. Voisin kertoa enemmänkin mutta täytyy alkaa laittamaan miehelle ruokaa kun tulee kohta töistä. Ajattelin keittää tuppiperunoita ja valmistaa sianlihakastiketta. On mieheni lempiruokaa.

        Hei taas kaikille. Ehkä kirjoitan taas illalla kun saan navettatyöt tehtyä. jos ei sitten satu meidän Maikki (lehmä) poikimaan.


    • metsämökintonttu*

      omakuvan, mutta nyt en tiedä kuinka saisin sen tänne esille. Onko kenelläkään neuvoa sitä?

      • tuulen.nenä*

        Faksaa.

        *ei halua paljastaa, ettei todellakaan tiedä*


    • koirasnoita

      Minulla on musta lippis, lippa takaraivolla. Musta sänki, mustat kynsien aluset. Musta nahkaviitta ja musta aika hyvännäköinen musta huivi. Housujen värin saatte itse arvata.

      Olen syönyt paaston ajan vain herneitä, ja se alkaa tuntumaan sekä kehossa että ympäristössä. Kunhan pääsiäinen koittaa, aion kuunnella kaksi päivää Paranoidia ja syödä veristä LIHAA.

      Peace siskot ja veljet! Jos voittaisin miljoonan lotossa niin en halua kertoa, kuten en puuro- enkä luutasuosikkianikaan, mutta suoraruiskutus ja turbo siinä olisi minimissään oltava, langaton akkupannu ja perseenlämmitin.

      • pajunkisu

        arvaan....sinul on mustat housut. *innoissaan*


      • tuulen.nenä*

        tuntomerkkejä. Unohdit kertoa, omaatko myös mustat sukat.

        Paranoid on hyvä varsinkin tällä viikolla, kun oikein kukaan ei tiedä kuka on kuka ;)


      • koirasnoita
        pajunkisu kirjoitti:

        arvaan....sinul on mustat housut. *innoissaan*

        Myös paranormaaleja noitakykyjä! The Truth is Out There! Rauhoitu silti jotta pysyt housuissas.


      • koirasnoita
        tuulen.nenä* kirjoitti:

        tuntomerkkejä. Unohdit kertoa, omaatko myös mustat sukat.

        Paranoid on hyvä varsinkin tällä viikolla, kun oikein kukaan ei tiedä kuka on kuka ;)

        Mutta pahatapainen. Smoukonthewooooter..*mörisee*


      • tuulen.nenä*
        koirasnoita kirjoitti:

        Mutta pahatapainen. Smoukonthewooooter..*mörisee*

        ..giggles....


      • pajunkisu
        koirasnoita kirjoitti:

        Myös paranormaaleja noitakykyjä! The Truth is Out There! Rauhoitu silti jotta pysyt housuissas.

        olin niin tohkeissani kun kerrankin osasin vastata *vieläkin ylpeenä*


      • koirasnoita
        pajunkisu kirjoitti:

        olin niin tohkeissani kun kerrankin osasin vastata *vieläkin ylpeenä*

        Kukapa meistä ei silloin tällöin päästäisi irti sisäistä tukahdutettua eläintään


      • pajunkisu
        koirasnoita kirjoitti:

        Kukapa meistä ei silloin tällöin päästäisi irti sisäistä tukahdutettua eläintään

        mun sisäinen elukka sitten hilleri :))

        Heiii... tässähän on avauksen paikka.


    • tuulen.nenä*

      ja syventyy miettimään miten parhaiten kuvaisi itseään. Tuntee olevansa kykenemätön piirtämään omaa kuvaansa. Itsensä avaaminen, paljastaminen, pelkkänä ajatuksenakin tuntuu kirvelevän vereslihalla olevaa haavaa. Antautuako tuntemattomien tutkittavaksi, tuomittavaksi?

      Sanoivat joskus kovaksi. Eivät ymmärtäneet, että pinta on ohut kuin munankuori, henki hauras, sisältä pehmeä - kokonaisuus särkyvä pienestäkin kolhusta.
      Pyörittää kynää käsissään, palaa ajassa taaksepäin. Etsii. Löytää. Odottaa. Menettää. Liian kipeätä paljastettavaksi.

      Tämä hetki. Nyt. Tässä.
      Kynä alkaa vaeltaa paperilla. Syntyy kuvioita. Pieniä pyörteitä, jotka suurenevat ja suuuurenevat, leviävät kohti paperin laitoja. Myrsky. Irrottaa äkkiä kynän kädestään. Se vierii pitkin pöytää. Ääni on pauhaavan voimakas ja tunkeutuu sielun syvimpään. Hengittää syvään. Odottaa. Myrsky laantuu.

      Ottaa jälleen käteensä kynän ja asettaa sen paperin reunaan. Kynä palaa takaisin samoja jälkiä ja pysähtyy keskikohdan kieppeillä. Alkaa piirtää viivoja, suoria, voimakkaita. Keskikohdasta kohti paerin reunoilla kieppuvia kaaria. Keskeltä ulos, uudelleen ja uudelleen ja uudelleen.

      Katsoo paperia. Mitä syntyi?

      Miettii ymmärtävätkö sittenkään. Lainaa ihailemansa henkilön tekemää kuvaa ja soveltaa sitä itseensä*


      "Olen kuiskaava tuuli joka kadulla kanssasi käy
      ne askeleet jotka seuraa vaikkei ketään missään näy
      tuon kadonnutta aikaa jota uniisi keräät
      olen kasvot joita et tunne kun aamulla heräät

      Olen vaeltava tuuli joka uniisi saapuu luo
      se usvaniittyjen kukkaa tuoksunansa tuo
      tuon sulle ja jollekulle jotain yhtaikaa mieleen
      joku saapuu ennalta kolkutan sun ovenpieleen

      Oon tuulen henki ystäväsi
      vaikka et mua nää
      tuulen henki ystäväsi
      ken karkaa eikä jää
      seikkailulle tilaa teen
      sydämestä uuteen sydämeen

      Alkumeren myrskyn laulun tuon alitajuntaan
      ja lapsuutta sirpaleina sille ken nukkuu untaan
      olen oudosti tajuttu enne pelastujien
      ennalta tutut paikat kaukomaan kujien" (M.I.)

    • Kuoma

      Tämä on kaljun miehen galleria.

      Ikä 36

      Paikkakunta Espoo

      Siviilisääty naimisissa, lapsia 3

      Tavallinen suomalainen perusjätkä, töissä ja vapaa-aikaa vietetään perheen kesken. Jonkinlainen nettimania, vaimolta salaa.

      Jos haluat tietää lisää, kysy rohkeasti.

    • hylynryöstäjä

      *kuvaa* 1600-luku. Musta lappu oikean silmän päällä, sinivalkoraidallinen paita, punavalkoraidalliset sukat ja pussihousut. Asusteena ruskeat jatsarit ja iso musta vyö. Pitkät takkuiset hiukset. Ikä väliltä 37 ja 47, koska en muista syntyvuottani, se oli kuitenkin joku myrskyinen yö merellä, masto vinkui, vai oliko se äitini? Meteli oli kuitenkin karmea, menin aivan siniseksi, joku kuristi minua heti kaulasta, mutta siihen tuli joku karmeen näköinen mies ja katkaisi siltä kuristavalta madolta kädet, näin sain vedettyä ensikerran kunnon rommin ja veren tuoksuista ilmaa keuhkoihini, näin verta kaikkialla ja rommia kaadettiin päälleni, näin sain ensimmäisen rommiryyppyni, ehkä vesi oli lopussa? Nannaa se kuitenkin teki, sillä nukahdin melkein heti, enkä sen jälkeen muista enää mitään, tänäkään päivänä. Kai ne vaihtoi vereni rommiin tajuttomana ollessani.

      • tuulen.nenä*

        mun hippulat, jotka vinkui.

        Johnny Depp sukua sinulle?


      • jane.london
        tuulen.nenä* kirjoitti:

        mun hippulat, jotka vinkui.

        Johnny Depp sukua sinulle?

        ensimmäinen mieheni.
        Viimeinen se joka ensimmäisenä käden nostaa..?
        Hippulat vinkuu vain silloin kun on tarve:)


      • hylynryöstäjä
        tuulen.nenä* kirjoitti:

        mun hippulat, jotka vinkui.

        Johnny Depp sukua sinulle?

        etkö nyt tunnista, minähän se tässä Johnny! *kohottaa silmälappuaan näytiksi*
        Onko aivan pakko mennä heti kaikille paljastamaan, pidetään tämä nyt ihan meidän kahden välisenä asiana joohan?
        *lähtee rommitynnyrille* Hiio hoiiiiiii!!!!!!


      • hylynryöstäjä
        jane.london kirjoitti:

        ensimmäinen mieheni.
        Viimeinen se joka ensimmäisenä käden nostaa..?
        Hippulat vinkuu vain silloin kun on tarve:)

        mistä toi höyhenillä koristettu kannibaalin kuvatus tänne löysi ? !
        *Hilaa itsensä kölin alle piiloon*
        *Palaa takas, nappaa rommipullon mukaan, eikun kaks ja sitten menoks niin että hippulat vinkuu!*


      • tuulen.nenä*
        hylynryöstäjä kirjoitti:

        etkö nyt tunnista, minähän se tässä Johnny! *kohottaa silmälappuaan näytiksi*
        Onko aivan pakko mennä heti kaikille paljastamaan, pidetään tämä nyt ihan meidän kahden välisenä asiana joohan?
        *lähtee rommitynnyrille* Hiio hoiiiiiii!!!!!!

        mä ikävöin Kapteeni Jackia *työntää alahuulen törrölleen ja tuhisee pettyneenä*
        No, en paljasta. Otetaan sille!


      • hylynryöstäjä
        tuulen.nenä* kirjoitti:

        mä ikävöin Kapteeni Jackia *työntää alahuulen törrölleen ja tuhisee pettyneenä*
        No, en paljasta. Otetaan sille!

        kaikille hylynryöstäjille! *kulaush*
        Malja myös tuulen.halk.. nenälle*! *klupklup*


      • tuulen.nenä*
        hylynryöstäjä kirjoitti:

        kaikille hylynryöstäjille! *kulaush*
        Malja myös tuulen.halk.. nenälle*! *klupklup*

        purrellesi *klunk* Missä se muuten on?


      • hylynryöstäjä
        tuulen.nenä* kirjoitti:

        purrellesi *klunk* Missä se muuten on?

        kekohon. Ei maar, se on tuolla SantaPaminassa parkissa minun Fregattini. Miehistön jätin laivaan kymmenen rommitynnyrin kanssa, heitä ei kehtaa maihin tuoda, sen verran humalassa ja likaisia ovat. Käskyn annoin, kun ensimmäinen tynnyri on tyhjäksi juotu, täytettäköön se puhtaalla vedellä ja peseytyköön jokainen kynnelle tai kannelle kykenevä siinä, ennen ei ole maihin asiaa maakrapujen joukkoon.


      • tuulen.nenä*
        hylynryöstäjä kirjoitti:

        kekohon. Ei maar, se on tuolla SantaPaminassa parkissa minun Fregattini. Miehistön jätin laivaan kymmenen rommitynnyrin kanssa, heitä ei kehtaa maihin tuoda, sen verran humalassa ja likaisia ovat. Käskyn annoin, kun ensimmäinen tynnyri on tyhjäksi juotu, täytettäköön se puhtaalla vedellä ja peseytyköön jokainen kynnelle tai kannelle kykenevä siinä, ennen ei ole maihin asiaa maakrapujen joukkoon.

        olinkin haistavinani laadukkaan juoman ja laatutietoisen miehistösi. Ehkä saamme tutustua heihin myöhemmin. Mikä on komean *kehuu ja tuhisee* fregattisi nimi?


      • hylynryöstäjä
        tuulen.nenä* kirjoitti:

        olinkin haistavinani laadukkaan juoman ja laatutietoisen miehistösi. Ehkä saamme tutustua heihin myöhemmin. Mikä on komean *kehuu ja tuhisee* fregattisi nimi?

        Rincess ARma-dAa :) Ehkä saatte tutustua, ehkä ette, sen näkee sitten siitä miten jutut täällä etenee. ;)


      • -ainahöyhenissä-
        hylynryöstäjä kirjoitti:

        Rincess ARma-dAa :) Ehkä saatte tutustua, ehkä ette, sen näkee sitten siitä miten jutut täällä etenee. ;)

        Ainoa rakkautesi on rommi.
        Sut haille syötettäköön!


      • hylynryöstäjä
        -ainahöyhenissä- kirjoitti:

        Ainoa rakkautesi on rommi.
        Sut haille syötettäköön!

        ja tässä järjestyksessä, ovat iloni. Dee dee. Turvansoittajat meillä kieritetään tervassa ja siansuolien joukossa ja vedetään kymmenesti kölin ali, jonka jälkeen lankulta haille pudotamme, mikäli mitään on enää jäljellä!


    • mitä tähän mennessä on irronnut.

    • rämemajava

      aina se jonkun masentaa :D

      Nimeni otin ahkerana rehvipalstalaisena. Joku miehen kuvatus loihe lausumahan että eihän siellä ole kuin niitä rämemajavoita ja...no, en muista mikä se miehistä oli, joku aikaansaamaton tunari, lötjäke...

      Että kuvauksen saatte tehä omassa mielessännö jos lykästää.

      • tuulen.nenä*

        vitsin johon liittyi työpaikka, gynellä käynti, kopiokone ja rämemajava - mut en muista sanasta sanaan miten se meni :D


    • sipulinkynsi

      alkavat jostain syystä aina vuodattamaan kyyneleitä, en oikein usko että ne ovat ilon kyyneleitä, joten kai minä sitten ole pahasta?

      • tuulen.nenä*

        *niiskuttaa* Sipuli on terveellistä, sisältää Paljon vitamiineja - valkosipuli desinfioi! Olet ykköslaadun itkettäjä! *kyynelehtii lisää* Vatsani ei kestä sipulia, mutta pieni itkuntiraus ei ole pahitteeksi silloin tällöin.
        Suosittelen, että hakeudut kovisten seuraan, useimmiten he juuri tarvitsevat pientä ärsytystä pystyäkseen päästämään kyynelvirrat valloilleen!


      • sipulinkynsi
        tuulen.nenä* kirjoitti:

        *niiskuttaa* Sipuli on terveellistä, sisältää Paljon vitamiineja - valkosipuli desinfioi! Olet ykköslaadun itkettäjä! *kyynelehtii lisää* Vatsani ei kestä sipulia, mutta pieni itkuntiraus ei ole pahitteeksi silloin tällöin.
        Suosittelen, että hakeudut kovisten seuraan, useimmiten he juuri tarvitsevat pientä ärsytystä pystyäkseen päästämään kyynelvirrat valloilleen!

        että minusta sentään on desinfioimaan ja ykköslaadun itkettäjäksi. Sepä lohduttavaa. ;)


    • Ruudinkeksijä

      kuvaa parhaiten itseäni. ;)

    • Tsu*nami*

      Täälläpäs on ollut hulinaa! En ole ehtinyt juurikaan kommentoimaan. Sorry:( Nyt vasta ehdin kuvauksia lukea. Huskaa porukkaa näyttäisi olevan.

    • Teuvo tepi

      Oman kuvani olen kerran jo esitellyt. Siitä on tosin aikaa melkoisen paljon.

      Olen tämmönen tavallinen jannu. Nyt on sänki leuassa, ja aamulla se on siliä. Olen metsästäjä tyyppi ja ansaani usein jää sellaisia palstaneitokaisia. :) Taidan mennä virittelemään pientä loukkua. Tiedä vaikka joku säihkysääri siihen mononsa jättäisi:)

      • rinsessa

        odotat?


      • Teuvo tepi
        rinsessa kirjoitti:

        odotat?

        Lasinen sopii mainiosti, jos ei muuta ole tarjolla. Mikä on kokosi?:)


      • rinsessa
        Teuvo tepi kirjoitti:

        Lasinen sopii mainiosti, jos ei muuta ole tarjolla. Mikä on kokosi?:)

        parilla muulla tällä palstalla. Nyt on nääs naamiaiset, vaatteita vaihdellaan, samoin kenkiä.
        Kaipuun kohde se vaan ei koskaan muutu?


      • Teuvo tepi
        rinsessa kirjoitti:

        parilla muulla tällä palstalla. Nyt on nääs naamiaiset, vaatteita vaihdellaan, samoin kenkiä.
        Kaipuun kohde se vaan ei koskaan muutu?

        Naamiaisista en niin välitä. Se huono pointti niissä että ei tiedä kuka on edessä. Kaduttaa kun tulee sanottua jotain peruuttamatonta. Kuten kerran sanoin,,, kaduttaa vieläkin. Älä kysy, en sitä nyt kerro. Kaipuu on kuin ...niin mitä se itse asiassa onkaan?? Kerro sinä:)


    • :))))))

      nyt naurattaa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1789
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1391
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1367
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1345
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1342
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1314
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1294
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1250
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe