oli paljon

blondi-72hki

töitä mutta koska alkoi kyllästyttämään olla hommissa 7 päivää viikossa lopetin ja nyt vain tavallinen päivätyö eiku ei vain vaan hyvä näin.

Olin sokkotreffeillä meni erittäin hyvin ja se jätkä haluaa tavata uudestaan mutta itse en koska se on naimisissa jota en tiennyt ennen kuin treffi-iltana..

Kävin äidin ja siskon kanssa katsomassa toista systeriä sairaalassa ja muutamaa päivää myöhemmin mentiin sinne kaverini kanssa.

Olin kapakassa siskon ja äitin kanssa ja hauskasti meni,en ollut kauan.

Olin reissussa joka meni kivasti;))
Syötiin valkosipuliravintolassa,oltiin parisen yötä hotellissa,ruokailtiin myös grillipihvi ruokapaikassa ja tutustuin ihmisiin joita en ollut ku harvoin moikannu tähän asti;)))))...

2

842

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aw4aw4f

mun viikko porukat eroo veljellä huumeongelma... ja vituttaa...mukaavaa muuten =)

• blondi-72hki

ei.
        Mutta totta,aina jotain posiitivista haettava vaikka tilanteessa ei mitään positiivista oiskaan;>

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      86
      4660
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      109
      3847
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      187
      3686
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      69
      2098
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      75
      1941
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      79
      1298
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      130
      1172
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      149
      1117
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      51
      1024
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      30
      914
    Aihe