mämmistä ja sen eri versioista..ootteko maistaneet mämmiä ja vanilijajäätelöä..se on hyvää..))
Kuka tykkää..
20
636
Vastaukset
- aliisa
Oon ihastunut yhdistelmään mämmi ja Vanilla :) Vaniljajäätelön kanssa en oo kokeillut ,mutta aion tehdä sen ,kiitti vinkistä :)
- Sinisiivetär
sopii mämmiin hyvin, joskus olin niin viitseliäs, että tein itse mämmiä, mut en enää viitsi, kun se on niin työläs projekti, kaupasta saa ihan samanlaista..
- aliisa
Sinisiivetär kirjoitti:
sopii mämmiin hyvin, joskus olin niin viitseliäs, että tein itse mämmiä, mut en enää viitsi, kun se on niin työläs projekti, kaupasta saa ihan samanlaista..
ja varmaan on ihan yhtä hyvää,kuin itse tehty...mäkin joskus vuosia,vuosia sitten tein itse,enää en edes viitti kokeilla...Valikoimaa on sen verran,että löytää oman makuun just sopivan,tosin mun mielestä ei niissä paljoo oo makueroja :) Ennen söinkin kerman kanssa,kunnes löysin tän vanillan...
- Sinisiivetär
aliisa kirjoitti:
ja varmaan on ihan yhtä hyvää,kuin itse tehty...mäkin joskus vuosia,vuosia sitten tein itse,enää en edes viitti kokeilla...Valikoimaa on sen verran,että löytää oman makuun just sopivan,tosin mun mielestä ei niissä paljoo oo makueroja :) Ennen söinkin kerman kanssa,kunnes löysin tän vanillan...
yleensä syön kerman kanssa, mutta nyt kokeilin, kun jossain lehdessä oli tämä jäätelöjuttu. Sokeria minä en mämmiin laita, kun se on jo muutenkin makeaa, toiset laittavat kerman lisäksi vielä sokeriakin..
- aliisa
Sinisiivetär kirjoitti:
yleensä syön kerman kanssa, mutta nyt kokeilin, kun jossain lehdessä oli tämä jäätelöjuttu. Sokeria minä en mämmiin laita, kun se on jo muutenkin makeaa, toiset laittavat kerman lisäksi vielä sokeriakin..
jos syön kerman kanssa...Mämmi on kyllä sellanen ruokalaji,josta joko tykkää tai sitten ei suuhunsa laita :)) Meen muksutkin tykkäs ihan pieninä,mutta nyt vanhemmiten eivät edes maista enää...Ja aiemmin sitä meni laatikkokaupalla ;O))Mun ukkokaan ei syö,joten saan herkutella ihan rauhassa yksinäni ...;O))
- Sinisiivetär
aliisa kirjoitti:
jos syön kerman kanssa...Mämmi on kyllä sellanen ruokalaji,josta joko tykkää tai sitten ei suuhunsa laita :)) Meen muksutkin tykkäs ihan pieninä,mutta nyt vanhemmiten eivät edes maista enää...Ja aiemmin sitä meni laatikkokaupalla ;O))Mun ukkokaan ei syö,joten saan herkutella ihan rauhassa yksinäni ...;O))
sitten samalla tavalla kuin meilläkin, lapset ei enää koske ja mieskin vain maistelee ja minä yksin herkuttelen ja sitten istun vessassa, kun vatsa on sekaisin, että se joka vuotisesta pääsiäisestä..))
- aliisa
Sinisiivetär kirjoitti:
sitten samalla tavalla kuin meilläkin, lapset ei enää koske ja mieskin vain maistelee ja minä yksin herkuttelen ja sitten istun vessassa, kun vatsa on sekaisin, että se joka vuotisesta pääsiäisestä..))
lapset herkuttelee suklaamunilla ja mies ties millä herkuillaan ja äippä istuu vessassa ...;O))))Ei kuulosta hauskalta...mutta näin se mämmi kyllä vaikuttaa,jos sitä paljon syö ;O)
- Sinisiivetär
aliisa kirjoitti:
lapset herkuttelee suklaamunilla ja mies ties millä herkuillaan ja äippä istuu vessassa ...;O))))Ei kuulosta hauskalta...mutta näin se mämmi kyllä vaikuttaa,jos sitä paljon syö ;O)
vain aina lipsahtaa..se syöminen.Joo suklaamunien palasia löytyy pääsiäisen jälkeen joka matosta, et saa ootella mattopyykille menoa.. Olin muuten reipas tässä hiljattain ja pesin itse kaikki matot painepesurilla ulkona ja nytte on puhtaat matot pääsiäiseksi..mut ei pääsiäisen jälkeen..))
- aliisa
Sinisiivetär kirjoitti:
vain aina lipsahtaa..se syöminen.Joo suklaamunien palasia löytyy pääsiäisen jälkeen joka matosta, et saa ootella mattopyykille menoa.. Olin muuten reipas tässä hiljattain ja pesin itse kaikki matot painepesurilla ulkona ja nytte on puhtaat matot pääsiäiseksi..mut ei pääsiäisen jälkeen..))
mä pesen aina jouluksi ja juhannukseksi,paitsi keittiön maton useimmin :) Niistä suklaaminista...ne yllärit ovat tooosi ikäviä paljaan jalan alla yöllä pimeässä,mä tiedän!!! ja ne tyhjät muovikuoret ja tinapaperit...niitä löytyy jokapuolelta :)) Mutta muksut tykkää ,ne heille suotakoon ;O))
- Sinisiivetär
aliisa kirjoitti:
mä pesen aina jouluksi ja juhannukseksi,paitsi keittiön maton useimmin :) Niistä suklaaminista...ne yllärit ovat tooosi ikäviä paljaan jalan alla yöllä pimeässä,mä tiedän!!! ja ne tyhjät muovikuoret ja tinapaperit...niitä löytyy jokapuolelta :)) Mutta muksut tykkää ,ne heille suotakoon ;O))
pääsiäinen on mukavaa aikaa..)) Hyvät yöt!
- musta-g
Loraus kuohukermaa ja ripaus sokeria.
Varmasti hyvää jäätelön ryydittämänäkin.- Sinisiivetär
traditionaalinen kerma ja mämmi on myös hyvää, mut nyt on keksitty näitä uusia versioita mämmille, et kannattaa kokeilla..
- hurlikurli
Ei mämmiä,mutta keltainen jaffa on tosi hyvää.
- Sinisiivetär
se joskus..))
Kyllä se nuorena maistui kun estetiikan taju oli vielä kehittymätön mutta nyt.....niin kerran 4 vuodessa tulee par lusikallista maistettuu ja sekin äitin luona.
Onhan se terveellinen ruoka, sillä yksin eläisi pitkän aikaa, mutta jenkeillehän se oli kauhistus sodan jälkeen kun täällä kävivät.
Ameriikkalainen kun näki ihmisten sitä syövän niin lähetti kottiin sähkeen: Lähettäkää tänne viljaa ja vähän äkkiä, täällä syödään jo ruoka toiseen kertaan. Että silleen.- Sinisiivetär
se mämmikin maistuu..))
- ja maitoa,
Sinisiivetär kirjoitti:
se mämmikin maistuu..))
ja sokeria päälle.
- laitas vähän
ja maitoa, kirjoitti:
ja sokeria päälle.
http://medlem.spray.se/zipzapp/hpbimg/21423r56p3wfcp5.gif
enemmän päälle vaatetta.Tulee kylmät ilmat. - Sinisiivetär itte
laitas vähän kirjoitti:
http://medlem.spray.se/zipzapp/hpbimg/21423r56p3wfcp5.gif
enemmän päälle vaatetta.Tulee kylmät ilmat.miten hieno animaatio..kiitos..))..täytyy pukea villahousut ylle..))
- kielibasa
otan sen vastaan.. toistaiseksi on pysyny poissa :-)
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 763442
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t302091Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä691941Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian191510- 281411
Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja261348Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61316Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu671277Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101207Kerro nainen
Milloin huomasit, että kyse ei ole ihastumisesta vaan jostain selvästi vakavammasta.531045