Olen vapaaehtoinen tekemään sivuillesi layoutin! Jos haluat että teen sinulle layoutin, niin ilmoita vaan aihe, värit, ja kerro vaikka jos haluat siihen jonkun tietyn kuvan, niin voin tehdä sinulle layoutin parissa päivässä! Esimerkki
http://www.freewebs.com/remon-k/lay1.bmp
tuo on yksi tekemistäni layouteista
Layoutit
4
508
Vastaukset
Täytynee varoittaa herkkäuskoisia ihmisiä: tuo .bmp-loppuinen osoite viittaa Windows Bitmap -muotoiseen kuvaan, ei verkkosivuun. Kuva on tolkuttoman iso bittimäärältään. Kuvaa katsomattakin voi siis päätellä, että verkkojulkaisemisen ymmärrys on sillä tasolla, että Pikku_pöpön ilmaiseksi tekemä layout ei ole läheskään hintansa arvoinen.
- askilobym
Eihän tota latautumista jaksa hullukaan odottaa loppuun asti ellei oo jotain tuhannen megan nettiyhteyttä. Tossa odottelussa asiakkaat kaikkoaa muualle.
- pikku_pöpö
Juu, minulle on kyllä puhuttu tuosta samasta asiasta aiemminkin :P Tuo oli varaan ensimmäinen tai toinen layouttini mitä olin ikinä tehnyt... :P
- kas pikkupöpö
ystävän neuvo:
Jos laitat jotain tämänkaltaisia kuvia porukan luettavaksi niin pakkaa .jpg-muotoon ja
*korkeintaan* 200kB isoksi niin joku
jaksaa lukea ja kiinnostua...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k253262Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut352148- 402147
Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s71867Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta421518- 381319
- 1231208
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2561183Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451135- 131089