Olen vapaaehtoinen tekemään sivuillesi layoutin! Jos haluat että teen sinulle layoutin, niin ilmoita vaan aihe, värit, ja kerro vaikka jos haluat siihen jonkun tietyn kuvan, niin voin tehdä sinulle layoutin parissa päivässä! Esimerkki
http://www.freewebs.com/remon-k/lay1.bmp
tuo on yksi tekemistäni layouteista
Layoutit
4
495
Vastaukset
Täytynee varoittaa herkkäuskoisia ihmisiä: tuo .bmp-loppuinen osoite viittaa Windows Bitmap -muotoiseen kuvaan, ei verkkosivuun. Kuva on tolkuttoman iso bittimäärältään. Kuvaa katsomattakin voi siis päätellä, että verkkojulkaisemisen ymmärrys on sillä tasolla, että Pikku_pöpön ilmaiseksi tekemä layout ei ole läheskään hintansa arvoinen.
- askilobym
Eihän tota latautumista jaksa hullukaan odottaa loppuun asti ellei oo jotain tuhannen megan nettiyhteyttä. Tossa odottelussa asiakkaat kaikkoaa muualle.
- pikku_pöpö
Juu, minulle on kyllä puhuttu tuosta samasta asiasta aiemminkin :P Tuo oli varaan ensimmäinen tai toinen layouttini mitä olin ikinä tehnyt... :P
- kas pikkupöpö
ystävän neuvo:
Jos laitat jotain tämänkaltaisia kuvia porukan luettavaksi niin pakkaa .jpg-muotoon ja
*korkeintaan* 200kB isoksi niin joku
jaksaa lukea ja kiinnostua...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.585636- 1024700
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3882784Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s811284Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3381086- 65931
- 28883
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun46856Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja108846Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan52819