Miten tehdään Bailey's stä

Baileys on erittäin hyvää, mutta kallista. Mitenkähän sitä voisi väsäillä itse? Mitä aineita tarvitaan?

9

3193

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • noita....

halvempiaki likööreitä. osta tavallista kermalikööriä tai sitte kissanminttua, joka ajaa saman asian ku baileysin minttusuklaalikööri...

• En tarkota sitä minttua. Toko toki toki muutkin kermaliköörit on hyviä, mutta miten päästäis lähelle sitä baileysiä, sehän taisi olla aika väkevääkin, siis prosenteissa.

• irlantilaista viskiä
        jokander kirjoitti:

En tarkota sitä minttua. Toko toki toki muutkin kermaliköörit on hyviä, mutta miten päästäis lähelle sitä baileysiä, sehän taisi olla aika väkevääkin, siis prosenteissa.

ja kermaa, n. 20-prossasta.

• Edellinen
        irlantilaista viskiä kirjoitti:

ja kermaa, n. 20-prossasta.

Tai se on 17-prosenttista, ei siis ihan 20.

• No tietääkö kukaan miten sitä vois tehdä?

• Bare

muistaakseni alkosta saa baileysin makua jäljittelevä conways-nimistä juomaa. Baileys on valmistettu kerman ja skottiwhiskeyn sekoitus, jos itse haluaapi kokeilla sekoitella, mutta toisaalta taas viskikin maksaa jonkin verran. Mut ihan tosissaan kokeile sitä Conwaysia ennen kuin menet sekoittelemaan mitään tököttejä ;)

• Irkkua!

Eihän nyt Baileys ole skotti- vaan irkkuviskistä! Sama kuin sanoisit että Suomen kansallisviina on Absolut Vodka (ruotsalainen).
        Eikä skottiwhiskyä edes kirjoitettaisiin whiskey vaan whisky. Whiskey on irkkua.
        Sivistymätön!

• Larry The Chef

Aikoinaan Baileysin kehitystyö kesti yli 10 vuotta kun kerma tahtoo juoksettua alkoholin vaikuuksesta.
      Kyllähän drinkki pysyy koossa kylmänä hetken mutta ei rajattomasti.
      Säästä mielummin yhden illan dokaus ja osta aitoa.

• ja pikkupullo irkkua

anna vanilia jätskin sulaa jääkaapissa "velliksi" ja sekoita siihen irkkua oman makusi mukaan.On ihan hyvää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.

Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol
      Maailman menoa
      541
      2055
    2. Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis
      Maailman menoa
      385
      1662
    3. Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa

Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H
      Suomalaiset julkkikset
      20
      1476
    4. Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden

Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe
      Ikävä
      64
      1388
    5. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      118
      1057
    6. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      56
      1052
    7. JM lukkoliike

Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran
      Jämsä
      19
      1046
    8. Pankin avajaiset

Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti
      Kuhmo
      16
      818
    9. Miten kesäsi meni?

Oletko tyytyväinen siihen? Oliko kaivattusi mielessäsi? Lähennyitkö vai etäännyitkö hänen kanssaan?
      Ikävä
      66
      813
    10. Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."

Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka
      Eläke
      11
      804
    Aihe