Miten tehdään Bailey's stä

Baileys on erittäin hyvää, mutta kallista. Mitenkähän sitä voisi väsäillä itse? Mitä aineita tarvitaan?

9

3332

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • noita....

halvempiaki likööreitä. osta tavallista kermalikööriä tai sitte kissanminttua, joka ajaa saman asian ku baileysin minttusuklaalikööri...

• En tarkota sitä minttua. Toko toki toki muutkin kermaliköörit on hyviä, mutta miten päästäis lähelle sitä baileysiä, sehän taisi olla aika väkevääkin, siis prosenteissa.

• irlantilaista viskiä
        jokander kirjoitti:

En tarkota sitä minttua. Toko toki toki muutkin kermaliköörit on hyviä, mutta miten päästäis lähelle sitä baileysiä, sehän taisi olla aika väkevääkin, siis prosenteissa.

ja kermaa, n. 20-prossasta.

• Edellinen
        irlantilaista viskiä kirjoitti:

ja kermaa, n. 20-prossasta.

Tai se on 17-prosenttista, ei siis ihan 20.

• No tietääkö kukaan miten sitä vois tehdä?

• Bare

muistaakseni alkosta saa baileysin makua jäljittelevä conways-nimistä juomaa. Baileys on valmistettu kerman ja skottiwhiskeyn sekoitus, jos itse haluaapi kokeilla sekoitella, mutta toisaalta taas viskikin maksaa jonkin verran. Mut ihan tosissaan kokeile sitä Conwaysia ennen kuin menet sekoittelemaan mitään tököttejä ;)

• Irkkua!

Eihän nyt Baileys ole skotti- vaan irkkuviskistä! Sama kuin sanoisit että Suomen kansallisviina on Absolut Vodka (ruotsalainen).
        Eikä skottiwhiskyä edes kirjoitettaisiin whiskey vaan whisky. Whiskey on irkkua.
        Sivistymätön!

• Larry The Chef

Aikoinaan Baileysin kehitystyö kesti yli 10 vuotta kun kerma tahtoo juoksettua alkoholin vaikuuksesta.
      Kyllähän drinkki pysyy koossa kylmänä hetken mutta ei rajattomasti.
      Säästä mielummin yhden illan dokaus ja osta aitoa.

• ja pikkupullo irkkua

anna vanilia jätskin sulaa jääkaapissa "velliksi" ja sekoita siihen irkkua oman makusi mukaan.On ihan hyvää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita

Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko
      Maailman menoa
      273
      3472
    2. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      126
      1839
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Luterilaisuus
      286
      1577
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      75
      1457
    5. 77
      1416
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      200
      1140
    7. Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta

"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:
      Taivalkoski
      53
      1136
    8. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      63
      1011
    9. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      22
      987
    10. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      61
      940
    Aihe