Baileys on erittäin hyvää, mutta kallista. Mitenkähän sitä voisi väsäillä itse? Mitä aineita tarvitaan?
Miten tehdään Bailey's stä
9
3260
Vastaukset
- noita....
halvempiaki likööreitä. osta tavallista kermalikööriä tai sitte kissanminttua, joka ajaa saman asian ku baileysin minttusuklaalikööri...
En tarkota sitä minttua. Toko toki toki muutkin kermaliköörit on hyviä, mutta miten päästäis lähelle sitä baileysiä, sehän taisi olla aika väkevääkin, siis prosenteissa.
- irlantilaista viskiä
jokander kirjoitti:
En tarkota sitä minttua. Toko toki toki muutkin kermaliköörit on hyviä, mutta miten päästäis lähelle sitä baileysiä, sehän taisi olla aika väkevääkin, siis prosenteissa.
ja kermaa, n. 20-prossasta.
- Edellinen
irlantilaista viskiä kirjoitti:
ja kermaa, n. 20-prossasta.
Tai se on 17-prosenttista, ei siis ihan 20.
No tietääkö kukaan miten sitä vois tehdä?
- Bare
muistaakseni alkosta saa baileysin makua jäljittelevä conways-nimistä juomaa. Baileys on valmistettu kerman ja skottiwhiskeyn sekoitus, jos itse haluaapi kokeilla sekoitella, mutta toisaalta taas viskikin maksaa jonkin verran. Mut ihan tosissaan kokeile sitä Conwaysia ennen kuin menet sekoittelemaan mitään tököttejä ;)
- Irkkua!
Eihän nyt Baileys ole skotti- vaan irkkuviskistä! Sama kuin sanoisit että Suomen kansallisviina on Absolut Vodka (ruotsalainen).
Eikä skottiwhiskyä edes kirjoitettaisiin whiskey vaan whisky. Whiskey on irkkua.
Sivistymätön!
- Larry The Chef
Aikoinaan Baileysin kehitystyö kesti yli 10 vuotta kun kerma tahtoo juoksettua alkoholin vaikuuksesta.
Kyllähän drinkki pysyy koossa kylmänä hetken mutta ei rajattomasti.
Säästä mielummin yhden illan dokaus ja osta aitoa. - ja pikkupullo irkkua
anna vanilia jätskin sulaa jääkaapissa "velliksi" ja sekoita siihen irkkua oman makusi mukaan.On ihan hyvää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuolemanrangaistus
Mielestäni kuolemanrangaistus on väärin kaikissa tilanteissa. Vaikka joku olisi murhannut 10 ihmistä, hänen surmaaminen755724Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus
Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,2745010Riikka Purra ei estä tehomaksun käyttöönottoa
Sähkön hinnoittelua koskevan määräyksen on määrä astua voimaan vuoden 2029 alusta, Energiavirastosta kerrotaan. Määräyk453234Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta
joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina1052673Lopetan ikävöinnin
Ei meistä enää koskaan tule mitään. Olen ikävöinyt ja kaivannut enkä saa mitään vastakaikua ja lämpöä. Parempi erillään52412Jos kaikki lopulta kuolevat, onko edes pahimmillakaan rikoksilla mitään väliä?
Kaikki kuolevat lopulta. Siksi ihmisten tekemillä rikoksillakaan ei lopulta ole mitään merkitystä. Joidenkin mielestä t41615Väestöstä vain vassarit vaihtuvat nopeammin kuin persut
Kevääseen 2023 verrattuna vassareita 50 prosenttia enemmän, ja persuja 25 prosenttia vähemmän.151575Vihervassarit
Vihervassarit sitä, vihervassarit tätä. Minulla on paha mt-ongelma. Se tuli lobotomian jälkioireina. Vihervassarit tät291418Sinä olet minun forEver
Sinä olet minun sielussain, sydämessäin, huulillain, sinä olet ain, Sinä olet vieressäin, kainalossain, sylissäin, ain,211330Mies joka vetäytyy osoittaa teoillaan
Ettei halua olla tekemisissä. Mies joka ei vastaa viesteihin, ei halua sua. Mies joka jättää sut epätietoisuuteen, ei130905